חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים חברת ניקיון

מאת: דן מימוןניקיון19/08/2015844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מדוע חשוב להעסיק חברת ניקיון ולא לדאוג לעניין באופן עצמאי? ובכן, ראשית כל, התוצאה הסופית. חברה מקצועית ואיכותית, בעלת עובדים בעלי מוסר עבודה ויכולת, לבטח תספק לכם משרד / בית נקי פי כמה מאשר כל ניסיון שלכם לעשות זאת באופן עצמאי. באמצעות כלים מיוחדים, חומרים איכותיים וניסיון רב שנים, ייראה המקום מצוחצח ומבריק. נקודה נוספת היא הזמן. זמן שווה כסף זהלא סתם ביטוי, זאת מציאות מוכחת. את השעות הארוכות שהייתם לבטח מקדישים לעניין הניקיון, תוכלו להקדיש לעבודה, מנוחה או בילוי. תוסיפו לכך את המאמץ הכרוך בניקיון יסודי, את עלות החומרים הגבוהה, ותקבלו את כל הסיבות שבעולם מדוע עדיף תמיד להעסיק את שירותי חברות הניקיון השונות.

אם עדיין לא השתכנעתם דעו לכם כי בכל הקשור לניקיון המשרד, היתרונות של בחירה בחברה מקצועית לביצוע העבודה ברורים, שכן הוכח כי סביבה נקייה תורמת להרגשה העובדים ומעלה את תפוקת העבודה שלהם. ניקיון אף מונע אובדן חומר ומסמכים ומעביר מסר של רצינות ומקצועיות בפני הלקוחות החיצוניים. לגבי הניקיון בבניין ובבית, כל מילה מיותרת. ההרגשה הכללית משתנה ללא היכר בין סביבה נקייה ומסודרת לכזאת שאינה.

שירותים עיקריים של חברות ניקיון

חברות ניקיון איכותיות ומקצועיות הניקיון השונות מספקות מגוון רחב של שירותים ללקוחותיהן.
אלו הם השירותים העיקריים אותם אתם צפויים לקבל:

  • ניקיון שוטף למשרדים – ניקיון יסודי של חדרי העבודה, המשרדים, חדרי הישיבות ועוד. נעשה בשעות היום או הערב בתדירות הנקבעת על ידי הלקוח.
  • ניקיון שוטף לבנייני מגורים – ניקיון ושטיפת חדרי מדרגות, מחסנים, מקלטים ושטחים ציבוריים.
  • גינון – עבודות גינון, טיפוח, שתילה והשקיה בבנייני מגורים ובתים פרטיים. אופי העבודה ותדירותה ייקבעו בין החברה ללקוח.
  • שירותי אריזה וניקוי במעבר דירה – עוברים דירה? חתיכת כאב ראש, הא? ובכן, לא בהכרח. אריזה, ניקוי, פינוי ועוד, הכל במסגרת שירותי חברת הניקיון שתבחרו.
  • תחזוקת בניין – כוללת אחזקה וטיפול שוטף במעליות, החלפת נורות, בדיקות תקינות, תיקוני תקלות ובלאי ועוד. נעשה בבנייני מגורים ומשרדים כאחד.
  • עבודות צביעה – בבתים, בניינים ומשרדים. עבודת צביעה מקצועית על פי דרישות הלקוח.
  • תחזוקה ותפעול תקלות מערכות חשמל, מיזוג והסקה

בבחירת חברת ניקיון, הקפידו לבדוק את הרזומה של החברה ועובדיה, את היכולת והניסיון בהתמודדות עם סוג העבודה הצפוי, את הכלים והחומרים העומדים לרשותה, וכמובן, ערכו סקר שוק לגבי המחיר הצפוי. עלויות עבודות הניקיון והאחזקה משתנות בין חברה לחברה ועשויות להגיע לכדי עשרות אחוזים (המתורגמים לאלפי ואף עשרות אלפי שקלים). חברת ניקיון מוצלחת הינה מותג מוכר וידוע בתחום הניקיון והאחזקה ובעלי ותק משמעותי. היא מונה מעל 60 עובדים ומכסה שטח עבודה נרחב.

ניקיון משרדים

היתרונות של חברת ניקיון – משרדים

ניקיון החלל בו אנחנו עובדים הוא חשוב מאוד. אף אחד לא יכול לבצע את התפקיד שלו בצורה ראויה כאשר הוא עובד בסביבה לא נקייה והיגיינית. כאשר אנחנו מחליטים לשכור חברת ניקיון מקצועית שתנקה את המשרד שלנו אנחנו יכולים ליהנות מסביבת עבודה נקייה יותר. היתרונות של חברת ניקיון למשרדים הםרבים. כאשר חברה מקצועית אחראית על ניקוי המשרד שלנו אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמשרד שלנו תמיד יהיה מטופח וראוי לקבלת קהל. חברות ניקיון יכולות לנקות תוך זמן קצר את החלל הגדול של משרדי החברה שלנו בעלות מינימאלית.


ניקיון בתי ספר

היתרונות של חברת ניקיון – בתי ספר

חברות ניקיון יכולות לעזור לנו גם בניקיון בתי ספר. בית ספר הוא מקום שחשוב במיוחד שהוא יהיה נקי מאוד. כאשר הכיתות של הילדים שלנו הן נקיות הם יכולים ללמוד בתנאים נאותים ונוחים מאוד. אף ילד לא צריך ללמוד בכיתה לא נקייה שיש בה אבק ולכלוך. היתרונות של חברת ניקיון בניקיון בתי ספר הוא שהיא יכולה לנקות את כל שטח בית הספר בעזרת מספר העובדים הרב שיש לה. עובדי החברה יוכלו לנקות את בית הספר של הילדים שלנו בצורה יסודית מאוד ואיכותית שתאפשר לילדים שלנו ליהנות יותר מכל יום לימודים.


ניקיון בתים פרטיים

היתרונות של חברת ניקיון – בתים פרטיים

גם כאשר אנחנו רוצים להיעזר בעזרה מקצועית בתהליך הניקיון של הבית הפרטי שלנו כדאי לנו לפנות לחברה ניקיון בעלת ניסיון. היתרונות של חברת ניקיון בניקוי הבית הפרטי שלנו הוא שאנחנו יכולים להיות בטוחים שהאדם שאנחנו מכניסים לבית שלנו בשביל שיבצע עבודות ניקיון הוא אדם אמין מאוד שאנחנו יכולים לסמוך עליו. חברות ניקיון מעסיקות תמיד עובדים בעלי ניסיון רב ומוטיבציה רבה לעבוד בצורה יסודית ואיכותית מאוד. כאשר הבית שלנו נקי אז יותר נעים לגור בו ואנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוהה בו. בית נקי הוא בית שנעים לחזור אליו אחרי יום עבודה ארוך או אחרי שהיינו בחופשה.

היתרונות על פני עוזרת פרטית

היתרונות של חברת ניקיון הם בולטים מאוד לעומת ההחלטה לשכור עוזרת בית פרטית. כאשר אנחנו שוכרים חברת ניקיון גדולה אנחנו יכולים להיות בטוחים שהיא תנקה את הבית שלנו תוך זמן קצר ובאיכות הטובה ביותר. עוזרת בית פרטית יכולה להתקשות לנקות לבדה את הבית שלנו אם הוא גדול מאוד. עוזרת בית פרטית לא יכולה לנקות גם לבד בנייני משרדים או בתי ספר. היתרון של חברות ניקיון הוא שהן מעסיקות צוותים של מנקים ומנקות שביחד יכולים לנקות כל חלל מדירה פרטית ועד קניונים ומרכזי קניות. חברות ניקיון יכולות לעזור לנו גם בניקיון של בתי מלון וחללים ציבוריים כמו פארקים או חופי ים.

לניקוי מושלם של כל חלל

היתרונות של חברת ניקיון הם רבים מאוד והם יכולים לאפשר לנו ליהנות מחללים נקיים. שהייה והימצאות לאורך זמן בכל חלל בין אם הוא בית או מקום עבודה, נעימה יותר, כאשר הוא נקי ומטופח. כאשר אנחנו נמצאים בחלל מוזנח ולא נקי אז אנחנו יכולים לחלות במחלות שונות וגם פשוט להרגיש לא נעים ולא בנוח. חלל נקי יכול לאפשר לנו להרגיש בנוח בבית שלנו או במשרד בו אנחנו מבלים את מרבית הימים שלנו. כאשר הבית שלנו נקי הוא יכול להיות מקום מפלט מושלם. בית נקי הוא בית שראוי לחיות בו.

אתם עדיין כאן? מצוין. אז בטח הבנתם גם אתם כמה חשוב לבחור חברת ניקיון מצוינת. כי כשנקי בסביבה, נקי בהרגשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן מימון - מבית בסט קלין - ברה מובילה בתחום ניהול מבנים - כח אדם, שמירה וניקיון

www.bcl.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מימון

מאת: דן מימוןבניין ואחזקה - כללי17/08/15830 צפיות
מאמר זה יכלול הסבר ופירוט לגבי - מה כוללת תוכנית ניהול ועד בית של חברת אחזקה ומהם היתרונות בהעברת הטיפול במבנה אל חברת ניהול ועד בית ומה בודקים לפני שבוחרים חברת ניהול.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222986 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191689 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182105 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181648 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181537 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181437 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica