חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדונים לבת מצווה

מאת: רוןמסיבות16/09/20152015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חוגגים לנסיכה!

גיל 12 הוא גיל מיוחד לבנות, שמתחילות להרגיש שהן כבר גדולות, גם מבחינת ההורים הן עדיין ילדות – וכנראה יהיו כאלה לעולמי עד. ובכל זאת, חגיגת בת המצווה היא הזדמנות להפיק לנסיכה שלכם אירוע גדול עם המשפחה, עם החברים וכמובן עם החברות לספסל הלימודים. את האירוע המשמח לא חייבים לקיים כיום דווקא באולם שמחות מפואר, אלא במקום קטן יותר, בהתאם לכמות המוזמנים המיועדים, וישנו מועדונים לבת מצווה שבהם תוכלו לארגן את האירוע הגדול של השנה, לפחות עד שיגיע הזמן לתכנן את החתונה שלה, כמובן...

חושבים בגדול

סביר להניח שגם לכלה בת המצווה יש לא מעט חברות שחוגגות בת מצווה במהלך השנה האחרונה, כך שהיא בוודאי בוחנת את הסטנדרט שהוגדר על ידן. אל תתנו לזה להלחיץ אתכם, ההורים, כי כל מה שבאמת צריך כדי להפיק אירוע מושקע ומוצלח, הוא מקום מרווח ונוח, מוזיקה שתרקיד את הילדים ואוכל משובח שישמח את הצעירים ואת המבוגרים כאחד. סוגיית המוזיקה ניתנת לפיתרון יחסית קל, על ידי איתור תקליטן שיודע לפנות לקהל הצעיר ולבני הנוער. תוכלו להיעזר באינטרנט כדי לקבל המלצות, להשוות מחירים ולמצוא תקליטן שפנוי בתאריך המיועד. כדאי לוודא מראש האם הוא מביא איתו ציוד הגברה כלשהו, והאם עליכם לספק ציוד נוסף. אם בחרתם ממגוון מועדונים לבת מצווה, אפשר לבדוק האם ישנו ציוד המסופק על ידי המקום, והאם נדרש לכך תשלום נוסף. באופן כללי, אגב, נסו להוריד מעצמכם כמה שיותר משימות, יש לכם עוד רשימה מכובדת למדי.

בחירת המיקום

שתי המשימות המורכבות יותר הן בחירת המיקום והרכבת תפריט האוכל. ישנם מועדונים לבת מצווה כמעט בכל מקום בארץ, כך שתוכלו לבחור במיקום הנוח ביותר עבורכם. מאחר וחלק מהמוזמנים הם חברים וחברות של כלת האירוע, סביר להניח שהיכולת שלהם להגיע למקומות מרוחקים תהיה קשה יותר, ומומלץ להימנע מטרטור ההורים שלהם, לכן, מועדון בעיר מגוריכם הוא אופציה מועדפת. אם בכל זאת תחליטו לבחור מרשימת מועדונים לבת מצווה שהם קצת יותר מרוחקים, ייתכן שכדאי לשקול אפשרות של שירותי הסעות מאורגנים שיביאו את הילדים ויחזירו אותם בסוף הערב.

אוכל ומשימות נוספות

ייתכן שלמועדון שבו תחברו תהיה אפשרות להציע לכם שירותי קייטרינג, אבל גם אם לא – ישנן חברות קייטרינג שונות שיוכלו לספק את האוכל לאירוע. כדאי החליט מראש על קונספט מסוים, למשל ארוחה בשרית או דווקא חלבית, סגנונות שונים כמו איטלקי או סושי, וכיו"ב. רגע לפני שתשבו לתכנן את התפריט מומלץ לוודא את כמות המוזמנים, כדי שתוכלו להזמין כמות מספקת של אוכל לכולם. אחרי שסגרתם על מועדון, תקליטן ואוכל, נשארו רק הדברים הקטנים והכיפיים – בחירת שמלה, ספר, צלם ואולי אפילו צלם מגנטים. מכאן כל שנשאר הוא לחכות לערב הגדול – ולחיוך הגדול על פניה של הנסיכה.

 



תגיות המאמר: מועדונים לבת מצווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193861 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193831 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173155 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172741 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171112 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171528 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171493 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193514 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181563 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162257 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162010 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152224 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144051 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

מאת: ליאת מנדלסוןמסיבות29/09/142500 צפיות
לפני שנתחיל לדבר על זרי בלונים לימי הולדת וכן גם על עיצוב בלונים ליום הולדת, לפני הכל, מעט היסטוריה בנושא. בעבר הבלון לא היה נראה כפי שאנו מכירים אותו כיום כיוון שלא היה לו בקצה חוט ובשל כך מראהו היה כשל כדור, כאשר התפתח מאוחר יותר בשנת 1709 הוא נראה כפי שאנו מכירים אותו כיום ולמעשה – הוא נעשה לראשונה מחומר הגומי. הייצור ההמוני של הבלונים החל אי שם בשלהי שנת 1930.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica