חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים לאייפון

מאת: vodplaceתחביבים20/10/20152239 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במשך שנים הייתי חובב מושבע של מערכת ההפעלה אנדרואיד, מבחינתי כל מה שגוגל מייצרים הוא טהור וטוב והמוצרים שלהם הכי טובים בעולם, אבל למען האמת קצת נמאס לי. טלפונים שמופעלים במערכת ההפעלה הזאת נוטים להיהרס בקלות רבה יותר עם הזמן והם איטיים ככל שאני מחזיק את הטלפון אצלי גם אם אני לא עושה בהם שום שימוש. לכן בשבוע שעבר החלטתי לעבור להשתמש באייפון. האייפון הוא טלפון מהיר יותר ואיכותי יותר לדעתי, גיליתי שיש שהחסרונות שטוענים שיש לו ביחס לאנדרואיד הם לא בהכרח חסרונות וגם כמות המשחקים לאייפון היא גדולה לא פחות מכמות המשחקים לאנדרואיד.

בכוונה הדגשתי משחקים כי זה פחות או יותר מה שאני עושה בטלפון. אני טיפוס שמשחק כל פעם שיש לי הזדמנות. אני משחק בטלפון כשאני נוסע באוטובוס, אני משחק כשאני מחכה בתור לדואר ואני משחק אפילו במהלך השיעורים שלי באוניברסיטה ללימודי התואר, כי למשחקים אין גיל ואין זמן, זה תמיד כיף כל עוד אתה מוצא את המשחק הנכון.

ה-AppStoreמלא בכל מיני משחקים מהנים, בדומה לחנות ה Playשיש באנדואיד, גם פה אני יכול למצוא מגוון רחב של משחקים מכל הסוגים ולכל הגילאים. משחקי הרפתקאות מהנים שיכולים לרתק אותי שעות למסך ומשחקי חשיבה שיכולים לגרום לי לתלוש שיערות רק בשביל לעבור עוד שלב אחד. אני והחבר'ה מהלימודים אוהבים לשחק כל הזמן את אותם משחקים ולהתחרות מי עובר יותר שלבים, אבל אנחנו אף פעם לא מסיימים את המשחק ותמיד קופצים למשחק הבא כדי להתמודד גם בו אחד נגד השני. עכשיו כשיש לי אייפון אני מרשהל עצמי להוריד יותר משחקים כי זה פחות מעמיס על הטלפון, לפחות ככה זה מרגיש, אבל גם אם בא לי לשחק משהו אחר מבלי להוריד אותו, אני עושה את זה באמצעות אתר מובוקס שמאפשר גלישה במשחקים אונליין מבלי להוריד אותם ישירות לטלפון.

הכנסו לאתר מובוקס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171852 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172735 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171277 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172638 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173642 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171349 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171762 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161868 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162908 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162481 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162291 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162298 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152468 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152487 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica