חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדבקות קיר לעיצוב הבית – משהו שאתם חייבים לנסות!

מאת: shlomy mutzafiעיצוב פנים12/11/20151972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דפדפו באתרים ברשת והתרשמו מהמדבקות...

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לדפדף באתרים ולראות את המדבקות המהממות המוצעות לכם עבור עיצוב הבית. תגלו שיש מדבקות קיר במגוון עצום. הגדלים שונים כמו גם הסגנונות והצבעים. אנחנו בטוחים שתמצאו מדבקה אחת לפחות שלא תצליחו לוותר עליה. כי היא באמת תייפה לכם הבית באופן משמעותי!

מה בחרתם?

סגרתם על משהו? הוספתם לסל? חישבו היכן בבית שלכם מתאים להדביק את מדבקות קיר האהובות עליכם. תנו דעתכם להתאמת המדבקה לגודל הקיר הנבחר וגם לעיצוב ולצבע. יש חשיבות עליונה להתאמת המדבקה לאזור ההדבקה כדי שהיא אכן תיתן את המקסימום ותוסיף לחדר יופי וסגנון.

מה הסגנון שלכם?

יש סגנונות כל כך מגוונים! מדבקות לרכב, מדבקות גיבורי על לילדים, שעוני קיר מרהיבים, איפה בבית מתאים לכם לתלות שעון כזה? העיצוב כל כך מדליק! כל מי שיכנס לבית שלכם יתלהב מהמראה! מעדיפים ללכת על צלליות של חיות, כמו ציפורים מזמרות על הענף...? או אולי מתאים לכם יותר להצמיד משפט מעורר השראה. כזה שלא ייתן לכם לשכוח את מה שאתם רוצים לזכור...?

מדבקות בחלקים

ומה דעתכם על מדבקות בחלקים?זו מדבקה מרשימה בעלת נוכחות מודגשת! תוכלו לבחור צמח מטפס מחולק או לחילופין פרח תחרה, גם נוף מושלג או מפת העולם באים בחשבון! לכל מדבקה יש את המראה המיוחד לה ואת היופי הייחודי שהוא ייתן לחדר שלכם. אתרו מדבקות קיר מעוצבות לפי טעמכם האישי!

הכינו את הקיר להדבקה

לפני שאתם פונים להדביק את המדבקה עליכם להכין את השטח להדבקה. וודאו שהקיר חלק ללא סדקים או קילופי סיד. נקו אותו מפרורי אבק בלתי נראים. רק כשאתם בטוחים שהקיר נקי וחלק ניתן לעבור הלאה להדבקה. רק קודם לכן מומלץ גם להדק את המדבקה לשקף המוצמד כדי להבטיח הדבקה מושלמת. ניתן לעשות זאת בעזרת כרטיס מגנטי.

הדביקו את המדבקה

אם אתם בטוחים שמצאתם את המקום המושלם להדבקת המדבקה, אתם מוזמנים להמשיך הלאה בתהליך ההדבקה. הסירו את הנייר הלבן והצמידו את המדבקה לקיר. עברו על כל שטח המדבקה והצמידו לקיר. היו בטוחים שהמדבקה כולה מוצמדת לקיר. בעזרת מטלית רכה עברו על פני כל השטח להדבקה מלאה בכל השקעים. לאחר שהמדבקה מודבקת במלואה עברו לשלב הבא והאחרון – הסרת השקף. יש להסיר את השקף בזהירות ובעדינות תוך שמירה שלא תתקלף שכבת צבע מהמדבקה.

התוצאה מקסימה ומשובבת עין!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shlomy.m

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy mutzafi

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211618 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy mutzafiאבטחת הבית06/12/151161 צפיות
מצב הביטחון בו אנו חיים היום מצריך מאתנו לשדרג מכיסנו את הביטחון האישי שלנו ושל משפחתינו, אחד הכלים המוכחים הקיימים זו היא האזעקה לבית, מדובר על סירנה חזקה המופעלת בעזרת חיישנים

מאת: shlomy mutzafiשיער25/11/151962 צפיות
אם את מחפשת להפסיק ולהתעסק כל הזמן עם השיער שלך, ולהיות מסוגלת לצאת מהבית תוך זמן קצר בלי לנסות שוב ושוב לסרק את שיערך, החלקה ברזילאית יכולה להתאים לך. החלקה ברזילאית נועדה לשיקום שיער שעבר שינויים משמעותיים כמו גוונים, הבהרה של השיער וכדומה, וההחלקה עצמה בשונה מהחלקה יפנית היא שהיא עוטפת את הקשקש לעומת החדרה של חומרים לעומק השערה כמקובל בהחלקה יפנית.

מאת: shlomy mutzafiרהיטים09/09/151488 צפיות
כאשר אנשים משפצים את הדירה שלהם, הם משקיעים רבות בבחירה של כל פריט, קיר, צבע, רהיט וכדומה. מקומה של הרצפה אינו נפקד, כמובן, ואנשים רבים מחפשים דרך ליצור רצפה שתהיה נעימה למגע, יפה, בעלת מראה נעים, או יוקרתי, או שניהם, שתהיה נוחה לתחזוקה ועמידה לאורך זמן. מרבית האנשים מחפשים גם רצפה שלא תהיה יקרה. אמנם, סביר להניח שאין רצפה אשר עונה לכל הדרישות הללו בו זמנית, אך בהחלט יש רצפה אשר עונה על רוב הדרישות, ובהצלחה רבה – פרקט.

מאת: shlomy mutzafiרהיטים09/09/151140 צפיות
עולם העיצוב מתקדם כל הזמן. כחלק מהליך ההתפתחות בתחום, נלקחים מרכיבים שימושיים וישנים ששימשו בעלי בתים במשך שנים רבות על מנת לעשות בהם שימוש מותאם בעולם עיצוב מתקדם. כך, השטיחים הותיקים שנעשה בהם שימוש מאות שנים, נלקחים ומותאמים מחדש לצרכים של דיירים ובעלי בתים בעולם מתקדם

מאת: shlomy mutzafiבית חכם02/07/15967 צפיות
אם בעבר התקנת מצלמות אבטחה לעסק היה בגדר רשות, כיום המצב שונה ומצלמות הם חלק בלתי נפרד מכל עסק שמוקם, לעיתים אף יותר מזה בכך שרשויות החוק מחייבות בחלק מהעסקים התקנה של המצלמות כתנאי להמשך פעילות העסק למשל במקומות שנמכר בהם שתייה חריפה, במגרשי ספורט ועוד, השימוש במצלמות הוא מועיל עד מאוד, מלבד ההרתעה כנגד פריצות, גניבות וונדליזם הם משמשות לציפה ובקרה על העובדים וההתנהלות בשגרה

מאת: shlomy mutzafiבניין ואחזקה - כללי13/04/15899 צפיות
הצינור מטפטף? המים שוב לא יורדים בכיור? לפני שאתם רצים לקרוא לאינסטלטר תדעו שכמחצית מבעיות האינסטלציה הביתיות ניתן לפתור ללא קריאת שרות לבעל מקצוע ובשימוש בכלים הנמצאים בכל בית

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222518 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222765 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202906 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202747 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202810 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202263 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202252 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica