חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היריון לא מתוכנן

מאת: רוני הכהןהריון ולידה23/12/20151193 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הריון הוא דבר מדהים שבו גוף האישה מגדל עובר שבסופו של דבר הופך לתינוק, זהו תהליך פלאי שעד היום רב הנסתר על הגלוי בו והרפואה המסורתית מנסה כל הזמן להשלים את הפערים על מנת לייצר את סביבת ההיריון הבריאה ביותר עבור עוברים בריאים גם כן. אולם מה עושים כאשר מתחיל תהליך מוקדם של הריון שאינו דבר שתוכנן על ידי שני ההורים? למרות כל ההתקדמות שבוצעה על ידי פמיניסטיות בכל העולם, עדיין מדובר בתחום מאוד רגיש שבסופו של דבר אומר כי תהליך הפסקת הריון הוא זכותה של כל אישה להחליט למעשה מה קורה בגוף שלה, ורק שלה.


לסיים את ההיריון בצורה הכי פשוטה

אם בעבר, נשים אשר היו בהיריון היו צריכות לעבור שבעה מדורי גיהינום שכוללים וועדות ואשפוז יום במחלקת נשים בבית החולים שכולל פעולת גרידה תחת טשטוש יחד עם כל הסכנות של ביצוע תהליך זה ברחם, הרי שכיום המדע מאפשר לסיים הריון שאינו רצוי על ידי הפלה תרופתית שמקלה במידה רבה את כל התהליך על האישה והופכת את הטראומה של ביצוע הפלה לקטנה ככל הניתן, עד כי יש שיתארו אותה כלא נעימה ולא מעבר לכך.


איך מתבצע התהליך של הפלה מלאכותית?

עם אחוזים גבוהים ביותר של הצלחה, מדובר למעשה בשתי סוגים של כדורים אשר נלקחים האחד כולל מיפג'ן ולאחר יומיים לוקחים את השנייה שנקראת ציטוטק. הטבליה הראשונה חוסמת את הפעולה של הורמון ההיריון פרוגסטרון והפעולה השנייה גורמת לכיווצים של הרחם כאשר הפעולה של שני הכדורים גם יחד יוצרת אפקט של הפלה, ממש כפי שקורה בהפלה טבעית. הפלה זו כוללת כאבים בשל הכיווצים של הרחם ודימומים בשל יציאת תוכן הרחם בדומה למחזור החודשי. ניתן להשתמש במשככי כאבים ורצוי להישאר במנוחה עד לסיום הפעולה של הפלה תרופתית בצורה מלאה.

 



תגיות המאמר: הפלה תרופתית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211706 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211499 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213632 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211786 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211191 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213873 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/214000 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214486 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201479 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192044 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182415 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181629 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181587 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172305 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica