חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסבר ראשוני על פתיחת תיק עוסק פטור

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/20162067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם עומדים לקראת פתיחת תיק עוסק פטור קבלתם בוודאי המלצות לבצע זאת בעצמכם מול המלצות לפנות אל יועץ מס מנוסה ולחסוך מעצמכם את כאב הראש ואת בזבוז ימי העבודה. אם תשאלו אותנו מי צודק נאמר כי שני הצדדים צודקים, מצד אחד, פתיחת תיק עוסק פטור אפשרית גם ללא מייצג מקצועי אך התהליך אכן ידרוש מכם התמודדות עם בירוקרטיה וברוב המקרים יותר מביקור אחד בכל משרד רשויות.

מתי יש לפתוח תיק?

אם התחלת לעבוד בעסק עצמאי אתה מחויב בתשלום מס כעצמאי, עלייך להודיע לפקיד השונה באזורך על התחלת הפעילות מיד עם פתיחת העסק. שימו לב, מועד פתיחת העסק נקבע בהתאם ליום בו קבלתם לראשונה תשלום והנפקתם קבלה הוא היום בו מוגדרת תחילת הפעילות העסקית. את ההודעה לפקיד השומה על פתיחת תיק עוסק פטור תלוו עם הפרטים הבאים : שם מלא ומספר ת.ז, כתובת פרטית, כתובת העסק, מספר טלפון, תחום העיסוק, מהות העיסוק, תאריך פתיחת העסק, מספר עוסק במע"מ, שם העסק.

ניהול ספרי חשבונות

כל בעל עסק באשר הוא מחויב בניהול תקין של ספרי חשבונות, פקודת מס הכנסה מחייבת אתכם בניהול ספרים. במידה ותתבקשו לעשות זאת יהיה עליכם להציג את הספרים בפני הרשויות. ישנם כללים חד משמעיים לניהול חשבונות עליהם כל בעלי העסקים מתבקשים להקפיד. נדגיש כי החוק מחייב אתכם ברישום של כל תקבול בספרי העסק מיד עם קבלתו לידכם. פתיחת תיק עוסק פטור אינה פוטרת אתכם מניהול ספרים מסודר, גם עוסק פטור עלול לעמוד לבדיקה של רשויות המס.

תשלום של מקדמות

מיד לאחר פתיחת תיק עוסק פטור תקבלו לביתכם דרישות לתשלום של מקדמות בהתאם לדיווח הרווחים שלכם. תשלום המקדמות יתבצע באמצעות שוברים, ישנה אפשרות נוחה יותר לבצע תשלום בעזרת כרטיסי אשראי או הוראת קבע.

 



תגיות המאמר: פתיחת תיק עוסק פטור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222735 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22953 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223181 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223211 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213245 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211253 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202746 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191340 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143695 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142746 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142426 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138822 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138470 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138282 צפיות
עולם האינטרנט מספק הרבה יתרונות, בין השאר באמצעות תכנות חינמית וביניהן תוכנה של הנהלת חשבונות באינטרנט. התכנה מאפשרת ניהול נוח של כל החשבונות שלכם, רישום ההכנסות וההוצאות באופן מסודר ונוח לעין, והוצאה חינמית של חשבוניות מס. בעזרת התכנה של הנהלת חשבונות באינטרנט ניתן להתעדכן בכל זמן ומכל מקום על מצב העסק, היות והיא אינטרנטית וכל שיש לעשות הוא להכניס את שם המשתמש והססמה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica