חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמינים מעוצבים - איכות, מגוון, וחום מפנק

מאת: sharondan80ריהוט 26/04/20161132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקמין מלווה את האדם מזה דורות על גבי דורות, ומאז שהשבטים הנודדים החלו להתמקם בבתי קבע פתרונות החימום העיקריים, שלפני כן היו במדורה פתוחה, היו הקמינים. עיצובים שונים ומגוונים הגיעו לעולם לאורך הדורות, ורובם מבוססים על הקמין הראשוני. הקמינים המתקדמים יותר מציעים מערכות חכמות לבעירה מקסימאלית וניצולת מרבית של העץ, החומר העיקרי לבעירה בימי קדם, ופחות בימינו.

בעידן בו אנו חיים אנו עדים לחזרה לאופנה של הקמין הביתי, ומגוון הקמינים המעוצבים לבית המודרני מאפשרים לכם להתאים את הקמין הנכון לבית שלכם ולסגנון החיים שלכם, מקמין עץ יפהפה ועד לקמין גז ייחודי ואופנתי, ללא עשן ובעיצוב נקי במיוחד.

קמינים מעוצבים בישראל

כיום ניתן למצוא בישראל אינספור קמינים המעוצבים לפי טעמו של הישראלי, קמינים המיוצרים בארץ או אחרים המיובאים מהמדינות הקרות יותר, בהן תחום זה מפותח הרבה יותר וההיצע, כמובן, גבוה יותר.

קמינים מודרניים מעוצבים לפי סגנון הבנייה המודרני והצרכים של האדם המודרני, ולוקחים בחשבון אלמנטים כמו יוקר המחייה וחומרי הבעירה, העלות הגבוהה של המטר-הרבוע בבית, ואורך החיים המהיר של הישראלים. קמינים אלו מאפשרים הנאה מכל היתרונות של החום מהקמין, תוך התאמה מוחלטת לחיים שלכם.

התאמת הקמין לחיים בישראל

כיום כל קמין עץ מעוצב לניצולת מרבית של העץ, ולא לשריפה בזבזנית, בכדי לתת לכם שימוש במינימום עץ למקסימום חום. תוצר הלוואי של השריפה - העשן, הופך למינימאלי ושולי, אידיאלי לתקופה בה אנו חיים, מה גם שהשריפה המרבית מעלימה את רוב הפיח ואין הצטברות בגוף הקמין.

דוגמא נוספת לקמינים המעוצבים בהתאם לצורך של הישראלי הממוצע היא הקמינים המותאמים למרחב קטן, תוך שהם נכנסים מתחת לשולחן, בתוך הקיר, ואפילו מתחת לטלוויזיה השטוחה, תוך שהם לא תופסים מקום נוסף בשטח המחייה ומספקים גם את הצורך הדקורטיבי וגם את הצורך בגוף חימום יעיל ואפקטיבי במיוחד לחורף הקר.

עם שריפה אופטימאלית ובעירה מרבית הרי שהצורך בעץ יורד, וכמות העץ הנדרשת לשריפה לחימום לאורך כל החורף הולכת ויורדת עם קמינים מעוצבים בחוכמה ובהתאמה לקהל ולסגנון החיים שלנו.

 



תגיות המאמר: קמינים מעוצבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18949 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161312 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610980 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161643 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162480 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162290 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161994 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201594 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201193 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201743 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201816 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191622 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191601 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191606 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica