חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטרנד החדש בעולם הסטיילינג יפתיע אתכם

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/20161708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המודעות של האוכלוסייה לגבי העיצוב הפנימי והחיצוני של הבית עולה משנה לשנה, וכיום, בכל פרויקט של בניה ניתן לראות את הדגש הרב ששמו האדריכלים בכל נושא עיצוב הפנים. העיצוב הפנימי של הבית משפיע במידה משמעותית על תנאי המחייה ואפילו על טיב הקשר של הדיירים. מדי שנה יוצאים מחקרים חדשים מאוניברסיטאות בארה"ב אשר מציגים את חשיבות העיצוב וחשיבות האוויר הטבעי של הדיירים בבית. כתוצאה מהמחקרים האחרונים, החלו בארה"ב ובמדינות אירופה לשלב אלמנט שיפתיע אתכם לחלוטין אשר בעבר סלדו ממנו מרבית האנשים העוסקים בתחום העיצוב.

דלת רשת - ככל הנראה שלא הייתם מנחשים גם בעוד עשרים ניחושים. בעבר, אנשים ובעיקר האנשים אשר מתעסקים בתחום העיצוב, סלדו מאד מהוספת הרשתות לחלונות הבית, איך פתאום הטרנד הפך ועוד שמדובר בדלתות?

למעשה, הניסיון של מרבית מעצבי העל שתפס לאחרונה בעיקר באירופה ובשטחי ארה"ב הוא הניסיון ליהנות מהאוויר הטבעי ומהאור החודר אל הבית במהלך היום. מגוון רחב של מחקרים הציגו שאוויר טבעי ובריזה משפרים משמעותית את הבריאות והשמחה של בעלי הבית.

איך מתחילים ומוסיפים את הטרנד לביתכם?

בשלב הראשון אנו ממליצים לכם להפסיק לפחד מלהכניס את הרשתות לדלתות הבית. למעשה, מגוון רחב של בתים החלו להשתמש ברשתות לחלונות וכיום, ההערכות שבישראל בלמעלה מ-85% מהבתים בישראל ישנם רשתות לחלונות.

רשת לחלון תאפשר לכם ליהנות מהאוויר הטבעי וכתוצאה מכך רבים חוסכים בעלויות צריכת המזגן שהפכו ליקרות במיוחד בעיקר בקרב הבתים בהם עדיין מותקנים המזגנים הישנים. כיום, ישנם מגוון רחב של עיצובים לרשתות החלונות ולדלתות הרשת. אם לפני מספר שנים נכנס לאופנה רשתות לדלתות הויטרינה או המרפסות, הרי שהיום ניתן לצפות במגוון רחב של בתים אשר התקינו רשת לדלת הכניסה לביתם ונהנים מהאוויר והאור הטבעי שחודר לרחבי הבית.

נקודה למחשבה לגבי העיצוב החדש של הבית שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183279 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184332 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181353 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181320 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183545 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182781 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181448 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152951 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152396 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141757 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141903 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142557 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142538 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: יניב שולדנפריסטיילינג13/02/148385 צפיות
תמיד חלמתם שהלקוחות שנכנסים אליכם לחנות יוקסמו ופשוט יתחילו למלא את הידיים בפריטים רבים? - כל התשובות כאן!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica