חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול אסתטי רפואי לכל עור הגוף

עבור טיפולי שיניים אנחנו הולכים אל רופא שיניים, עבור טיפולי עיניים אנחנו הולכים אל רופא העיניים, עבור טיפול בציפורניים אנחנו הולכים לפדיקוריסטית/מניקוריסטית מקצועית ועבור טיפול בשיער אנחנו הולכים אל הספר. לא אנחנו הולכים כאשר העור שלנו אינו נראה במיטבו? כאשר מדובר באזורים שונים של העור האם אנחנו צריכים ללכת כל פעם אל מקור מקצועי אחר על מנת שיטפל לנו בבעיה? אם פעם הבעיה הייתה תחת סמכותו הבלעדית של רופא פלסטי שהיה חותך בעור על מנת למתוח אותו כדי לשוות לו מראה צעיר יותר, הרי שהיום אפשר לקבל טיפול אסתטי רפואי עבור בעיות שונות של העור על ידי מזותרפיה מכיוון שיש מזותרפיה לפנים, לצוואר ולכל אזור שו העור אינו חלק ונקי מבעיות אסתטיות.


טיפול אחד עם הרבה יתרונות

די לצלוליטיס – אין כמו המטרד הזה במראה של קליפת התפוז שממש לא מרגיש ולגמרי לא נראה כמו עור של תינוק...המראה הגבשושי הזה באזורים כמו ירכיים וישבן הופכים את האזורים הבעייתיים הללו למקום שאותו נשים רבות נאלצות להסתיר, אז למה להסתיר אם אפשר לטשטש ולהעלים בעזרת כמה טיפולי מזותרפיה.

עור פנים מלא חיוניות – עם השנים הדברים שאנחנו עוברים בחיים מופיעים בעיקר על אזור הפנים. קמטי הבעה, קמטוטים מסביב לפה מעישון, כתמים בשל חשיפה לשמש וחטטים בשל בעיית האקנה שהייתה בגיל ההתבגרות. לא רוצים שכל ההיסטוריה הזו תהיה גלויה לכל אדם? פשוט מבצעים טיפולי מזותרפיה לפנים וההיסטוריה נשארת בהיסטוריה.

חידוש עור הצוואר – לא משנה כמה קרמים נמרח, אחד האזורים שעליו סימני הגיל יהיו הכי בולטים יהיה אזור הצוואר. אם פעם התפלאתם למה נשים מבוגרות שנראות מעולה באזור הפנים שמות חולצות גולף או צעיפים גם כשלא ממש קר? זה בגלל הזדקנות העור של הצוואר. את זה אפשר לסדר בקלות עם כמה טיפולים אצל רופא שיודע להשתמש במזותרפיה עבור החזרת המראה הצעיר יותר אל הצוואר.

 



תגיות המאמר: מזותרפיה לפנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211704 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211498 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213623 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211779 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211189 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213863 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213991 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185565 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183984 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184134 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184255 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173017 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172314 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172308 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica