חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שנת השור - אסטרולוגיה סינית - 2009

מאת: בועז יפתאסטרולוגיה18/02/20092104 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שנת השור – אסטרולוגיה ורפואה סינית

האסטרולוגים הסיניים כמו חבריהם המערביים מתבוננים מזה שנים רבות במצבי השמים השונים. האסטרולוגיה הסינית מציינת את מאפייני השמים והאדמה בנקודות זמן שונות: שנה, חודש, יום  ושעה. כל נקודה על ציר הזמן חוזרת על עצמה במקצבים קבועים, הרי אנו, היצורים החיים, נעים במעגליות אינסופית - שבה התחלה וסוף אחד הם.

התרבות הסינית מיחסת חשיבות רבה ל-12 החיות. כל שעה,יום ,חודש ושנה משקפים את איכויות 12 החיות ( עכברוש, שור, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, עז, קוף, תרנגול, כלב וחזיר) וכל אחת מהחיות פועלת בתוכנו, כל חיה וצידת המאפיינים שלה, הכוללת: מצבים פיסיים, רגשיים, רוחניים , נפשיים ומנטאליים, כיוון במרחב וכוון התפתחות, צבע, טעם, ריח, טמפרטורה ויסוד בטבע.

פעימת החיה בעלת המאפיינים הייחודיים מתארת כיצד תתאפיין השנה, באיזה חלל אנו פועלים ולאן מוטב כי נפנה בזמן זה.

שנת 2009 היא שנת השור – אדמה. [שלא כמו אחיו השוורים : שור עץ – בעל אנרגיה מתפרצת, שור אש - בעל חום פנימי וחוסר שקט, שור מתכת – בעל נוקשות פנימית ושור מים- מימוש יכולות]. השור כמו הכבד, איבר הגוף, הוא אסטרטג, מנהיג, מפקד צבאי בעל עוצמה. עוצמת המנהיג הצבאי מעוצבת ע"י גורמים גנטיים והתפתחותיים הנפתחים אל קשר ארצי- אדמתי, ביכולת ספיגה וקבלה של האנרגיה השמימית, נסיבות אובייקטיביות, סובייקטיביות, פעילות החיים בסביבה הקבועה והמשתנה והתפתחות רגשית יומיומית.

בנוסף, אחד המאפיינים המרכזיים של השור הוא אחסון הנשמה המצויה בתקשורת מתמדת עם העולם העליון. תקשורת זו בשילוב המציאות הארצית מגבשת יכולת התבוננות לאופק, סימון מטרות, תכנון הצעדים ובחירת הדרך. שור חזק הוא בעל יכולת לראות מעבר להרים.

מהי אותה תקשורת שמימית?   

בכל לילה בין 1-3 כאשר אנו ישנים עולה הנשמה אל החלל הגבוה השמימי הנקרא בפי הסינים "מקור עשרת אלפים הדברים".

בהגעתה אל תנועת "עשרת אלפים הדברים" נקשרת הנשמה למידע, חיבורים וקישורים, דרכים ואפשרויות שמטרתם להעניק ולחבר לאדם כיוון בתוך מסלול חייו. מידע זה חיוני ביותר ליצירת המציאות של חייו, דרך חיים המשלבת מטלות וקונפליקטים.

הנשמה בין 1-3 בכל לילה, כמו בכל שנת 2009, עובדת במטרה להתקדם ולהגשים את יעדיה הרוחניים דרך החיים על פני האדמה. ככל שהאדם מתפתח במעלה המודעות לעצמו ולסביבה כך כוח החיים הראשוני- כוח הרצון מניע את מאגרי היכולות למימוש. שנת השור היא שנה של תכנון ראשוני, איסוף מידע, התפכחות, חיבור למקום בו אנו נמצאים, פתיחת הפרספקטיבה לגבי עצמנו והסובבים אותנו. זוהי שנת אדמה יציבה עם מעט תנועה, ללא חידושים ושיגרה צהובה. שנת מעבר בה מסדר השור את המידע הארצי והשמימי ומטעין אותו לפעולה בשנה הבאה. תוכניות אישיות וקבוצתיות הנמצאות בשלבים מתקדמים של ביצוע יחלו בצורה איטית או יתקעו.

כל תכנון שבסופו פריצה והוצאה לפועל מוטב כי יתבצע ב-2010 שנת האביב.

בבחינת מערכות הגוף שנת השור מצביעה על שני איברים דומיננטיים במיוחד בשנה זו – הטחול והכבד.

לפי הרפואה הסינית הטחול הינו יצרן ראשי של צי ודם בגוף. בשנת השור הטחול יהיה בעל נטייה לחולשה בפירוק מזון והפיכתו לאנרגיה ודם, יצירת לחות וליחה פנימיים.

בשל כך לתזונה יש משקל רב כמו תמיד אך במיוחד השנה.

מומלץ לאכול ארוחות קלות, הפרדות מזון – חלבונים ופחמימות לאכול הרבה ירקות כתומים ולהפחית מוצרי חלב פרה-ידידת השור.

הכבד העוסק בפירוק שומנים, סוכרים, חלבונים, ניקוי רעלים והזרמת דם ואנרגיה בגוף. הכבד זקוק לפעילות גופנית קלה לשימור התנועה הפנימית והתקשורת החיצונית, לכן מומלץ להכניס לשגרה: טאי- צי, יוגה, מדיטציה, צעידה ברגל ושחיה כל אילו ייטיבו עם הכבד.

26-1-09 תחילת שנת השור נוגעת בכל אחד מאיתנו בצורה שונה, אנשי המטרות והדרך. כל אדם מגיע לנקודת הזמן הזו ממקום שונה ועם כלים אחרים בהתפתחות חייו. שנת השור – אדמה, יכולה לספק לנו קרקע להתבוננות, למידה, האטה, תקשורת ותנועה עדינה.

שתהיה לכולנו שנה טובה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בועז יפת

מאת: בועז יפתקוסמטיקה18/02/091124 צפיות
פעם נוספת הוליווד היא זו שהפכה את שיודעים כבר מיליוני סינים זה אלפי שנים לטרנד החדש. שחקני הקולנוע אשר נואשו מהפרוצדורה הפלסטית שגרמה לקיבוע והקפאת הבעות פניהם ובכך פגעה בכישורי המשחק שלהם, הפכו את הדיקור הקוסמטי לשיטת הטיפול המועדפת כמחדשת את ברק העור וגורמת לחיזוק והרפיית שרירי הפנים. השפעת הדיקור הסיני על האדם כבר מוכחת ואינה מונחת עוד על כף המאזניים. נעים להכיר : הדיקור הקוסמטי !!!

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912900 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198813 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182319 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/189065 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181008 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172037 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161528 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica