חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים ועצות לחיסכון בעלויות להדפסה

מאת: ניר לויצרכנות03/09/20161315 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיו למדפסת וטונר למדפסת הם למעשה החומרים המתכלים שבאמצעותם מודפסת התמונה או הטקסט הנבחר ע"ג הניר. מדובר במשאב לא זול כלל ועיקר ושיש לרכשו מחדש כל אימת שהמדפסת מסמנת כי רמת הדיו או הטונר בה נמוכה. ככל שנדע לשלוט בניתור ההדפסה ובכמות הדיו הנדרשות, נגיע לחסכון מצטבר של מאות שקלים בשנה.

ליקטנו מס' טיפים שיעזרו במשימת החיסכון והרי הם לפניכם.

1. בדיקת תור המסמכים הממתינים להדפסה-

פרצה זו היא למעשה שואבת הדיו מס' 1. קורה לעיתים שאנו, אחד מבני הבית או אחד מקולגות המשרד שולחים מסמך או תמונה להדפסה שמסיבה כלשהיא אינה מתבצעת (כשל בחיבור כבל העברת הנתונים / תקלה בנתב האלחוטי/ תקלה זמנית במדפסת...ועוד סיבות שונות ומשונות ).משמתחדש הקשר למדפסת, מתחילים להיפלט ממנה מסמכים שהמתינו בתור להדפסה, שרובם כבר אינם רלוונטיים ודרכם לסל המחזור סוגה בשושנים. הדפסת מסמכים רטרואקטיבית זו היא מזוללי הדיו הגדולים ביותר. על מנת להימנע מהדפסות מיותרות יש להיכנס להגדרות ההדפסה במחשב לפני הפעלת המדפסת, לבדוק אם יש מסמכים שממתינים בתור להדפסה ואם הם אינם חיוניים עוד, לבטלם. בכך נחסוך כמות לא מבוטלת של דיו וניר שיורדים לטמיון.

2. שינוי הגדרות הרזולוציה במדפסת

הדפסת המסמכים או התמונות יכולה להיעשות ברזולוציה שונה. במדיה ומדובר בהדפסים גרפים מורכבים, במסמך חשוב או בתמונה איכותית, נאלץ להדפיס אותם ברזולוציה גבוהה. הדפסים אילו יודפסו באיכות גבוהה שתצרוך דיו רב. אך אם מדובר במסמכים שגרתיים כמו חשבוניות או עבודה לאוניברסיטה בהן לא חשובה כלכך חדות ההדפסה, ניתן לעשות זאת ברזולוציה נמוכה שתצרוך הרבה פחות דיו במצטבר. לשם כך יש לשנות את הגדרות ההדפסה במדפסת בהתאם לצורך ובכך לשלוט על כמויות הדיו הנדרשות להדפסה.

3. שמירת מסמכים בתיקיות במחשב והדפסה סלקטיבית.

לעיתים מתקבלים למייל מסמכים וחשבוניות שונות. רצוי לאחסנם בתיקיות במחשב ולהדפיס רק את אילה שבאמת יש הכרח להדפיסם. כמו כן, במסמכי חשבוניות המתקבלים למייל ישנם ספחים נוספים, לעיתים מדובר במס' דפים הכתובים בכתב צפוף ומקושטים בתמונות ולוגו הצורכים דיו רב בהדפסתם. בקבלת מסמך/ חשבונית הכולל מס' דפים, יש לברור את הדפים החיוניים ולהדפיסם באופן סלקטיבי. באופן זה נתן להגיע לחסכון רב של דיו וניר.

4. רכישת ראשי דיו וטונרים תואמים-

ללא כל קשר לפעולות המונעות בזבוז מיותר של דיו וניר אותן ציינו בסעיפים הקודמים ושרצוי לנקוט בהן גם כשמשתמשים בתואמים, רכישת דיו וטונר תואם למדפסת תוזיל את עליות ההדפסה לעיתים גם ב70% בסוגים מסוימים של תואמים, כמו לדוגמא של חברת ברד'ר. מתכלים תואמים למדפסות מיוצרים במפעלים בחו"ל שנבנו לפי אותו מפרט של מפעלי המקור והמייצרים את מחסני הדיו ללא שימוש ברכיבים משומשים או ממוחזרים. בשנים האחרונות לאור הביקוש הרב, חלה עליה חדה ברכישתם ובמקביל, שיפור משמעותי באיכותם. אכן, קורה שנתקלים לעיתים בתקלות, אך בהתחשב במחירם הזול משמעותית ובמידה ורוכשים אותם מספק איכותי ואמין שיחליפם במידת הצורך, ניתן להגיע לחיסכון משמעותי בעלויות ההדפסה בבית ובמשרד. רצוי לציין שכדי להגיע לחסכון האולטימטיבי, יש לרכוש מדפסת הניזונה ממתכלים תואמים זולים (זה קריטריון משמעותי שיש לקחתו בחשבון בעת רכישת מדפסת ) ובכך ליהנות מחיסכון מצטבר של רכישת מחסניות דיו וטונרים זולים לאורך שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר שרותי קידום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר לוי

מאת: ניר לויצרכנות25/06/151145 צפיות
במאמר זה נעמוד על האפשרויות והבעיות הגלומות ברכישה ברשת האינטרנט, האם להתבסס על מחיר כקריטריון עיקרי לרכישת מוצר? מה הם המרכיבים הנוספים הדורשים התייחסות? המכשלות הקיימות ברכישה ברשת והדרך להתמודד איתן בהתייחס למתכלים למדפסות כדוגמה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214293 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204432 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205335 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194189 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193416 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193463 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182931 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica