חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים לישראל בלחיצת כפתור

מאת: דודיתקניות 19/09/20161433 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הזמנת משלוחי פרחים מחו"ל לישראל יכולה להתבצע באחת משלוש שיטות אפשריות: 1) הזמנה דרך רשת חנויות עולמית, 2) התקשרות ישירה בטלפון לחנות פרחים בישראל, 3) הזמנת משלוחי פרחים באינטרנט. מאמר זה יסביר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

הזמנה דרך רשת חנויות עולמית - הזמנת משלוח פרחים לישראל מתבצעת דרך חנות פרחים מקומית בחו"ל שקשורה לרשת חנויות פרחים עולמית. המזמין נכנס לחנות פרחים מקומית בוחר זר פרחים, קובע את התקציב למשלוח הזר, מספק את הכתובה ודברי הברכה ובסוף משלם במטבע מקומי. לשיטת משלוח פרחים זו שני יתרונות: ראשית, הלקוח מדבר עם חנות פרחים בשפה המקומית, ומשלם במטבע מקומי. כך שהלקוח לא צריך להתעסק עם העברת ההזמנה ואמצעי התשלום לחנות פרחים בישראל. לכל הפרוצדורה הזו דואגת חנות הפרחים בחו"ל שמתקשרת עם חנות פרחים בישראל. שנית, במקרה של מחלוקת כגון, אם הגיע זר פרחים נבול, למזמין יש "אבא" שהוא חנות הפרחים שדרכה הזמין את משלוח הפרחים ואליו הלקוח יכול להתלונן ולדרוש פיצוי. לשיטה זו שני חסרונות מובהקים: ראשית, עלות המשלוח יקרה כי יש מספר רב של גורמים שמעורבים בתהליך הזמנת משלוח הפרחים כאשר כל גורם צריך לקבל את חלקו בעסקה. החיסרון השני שהמזמין לא יודע בוודאות איזה זר פרחים נשלח בשמו. מובן שחנות הפרחים תעשה את מירב המאמץ שהזר יהיה דומה להזמנה המקורית, אבל אם יש צורך בשינוי ההזמנה עקב מחסור בסוגי פרחים שנכללים בהרכב זר הפרחים, לחנות בישראל אין למי לפנות והיא תשנה את מפרט זר הפרחים לפי המצאי במלאי החנות.

התקשרות ישירה בטלפון לחנות פרחים בישראל -  בשיטה זו הלקוח מתקשר ישירות עם חנות פרחים בישראל ומבצע דרכה את ההזמנה. לשיטה זו מספר חסרונות: ראשית רצוי שהמזמין ידע עברית על מנת למנוע תקלות בתקשורת. אם המזמין לא דובר עברית, יש סיכוי סביר שייווצרו אי הבנות בין הצדדים לעסקה. שנית, המזמין צריך "לסמוך" על חנות הפרחים הן שהחנות תגבה מחיר הוגן, תשלח את זר הפרחים כפי שסוכם בעל פה בשיחת הטלפון וגם שהחנות לא תעשה שימוש רעה בפרטי כרטיס האשראי של המזמין. היתרון היחיד בשיטה זו שהלקוח משלם פחות על הזמנת משלוח פרחים כי יש פחות גורמים שמעורבים בתהליך.

הזמנת משלוח פרחים באינטרנט - לשיטה זו יתרונות רבים בהנחה שלאתר יש ממשק בשפה שהלקוח יודע לקרוא. כך שהלקוח רואה את זר הפרחים שהוא בוחר למשלוח, הוא מעביר את פרטי כרטיס האשראי בצורה מאובטחת ודיסקרטית שמבטיחה שחנות הפרחים לא מקבלת את פרטי כרטיס האשראי, ובמקרה של מחלוקת ללקוח יש תיעוד מפורט של פרטי ההזמנה ואם ההזמנה לא סופקה על פי המפרט, הלקוח יכול להתכחש לעסקה בחברת האשראי שלו. לבסוף, ההזמנה מתבצעת בנוחות מקסימאלית, בלחיצת כפתור מהמחשב בבית או בעבודה ובזמן שהכי נוח למזמין משלוח הפרחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161649 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161789 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161728 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161428 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161278 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161098 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות18/09/16994 צפיות
זרי פרחים הם מתנה מושלמת לכל אירוע, מכיוון שיש לזר הפרחים כוח פלאי לשמח, לשפר את מצב הרוח ולהעביר מסר למקבל הפרחים. זו גם הסיבה שקישוטי פרחים הם חלק מרכזי בכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213998 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205421 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/187881 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173214 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172972 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161649 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161789 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica