חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינה ים תיכונית

מאת: רוןגינון11/12/20161526 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאקלים בארץ יתרון כאשר מתכננים גינה ים תיכונית, המבוססת על צמחיית האזור. עיצוב הגינה הים תיכונית כולל שתילה של צמחייה מקומית הנקלטת ומתפתחת בטבעיות ומאחר שהצמחייה באזורנו כוללת שיחים ירוקי עד שבאופן יחסי זקוקים למעט השקייה, אפשר לעצב את הגינה הים תיכונית כך שתהיה ירוקה וגם חסכונית כל עונות השנה, לרוב מומלץ שימוש במערכת השקייה מתאימה המאפשרת לאזן את כמות המים עם השקיית הצמחייה.

סגנון עיצוב ים תיכוני

הסגנון הים תיכוני מאופיין בסוגי עיצוב מגוונים, שבילים מרוצפים שאותם ניתן לעצב בצורות צבעוניות וגיאומטריות, צבע תכול המשובץ בחיפוי חצרות ים-תיכוניות המאופיינות בבריכות מים קטנות, עצים עתיקים הנשתלים בסביבת סלעים כמו טבעית, עשבים וקנים הצומחים בין אבנים, כדי חמר ואבן גדולים שאפשר למקם באזורי הגינה השונים.

חומרים לעיצוב הגינה

חומרי הגלם המקומיים העיקריים המשמשים לעיצוב שטח הגינה הם אבן, עץ וברזל מהם ניתן להתקין פרגולות שמאפיינות את הסגנון הים תיכוני הניתנות לקירוי ומאפשרות יצירת מעין מרפסת בחורף, אבנים ליצירת טרסות ומסלעות שמעניקות מראה טבעי לנוף. מומלץ לבחור באלמנטים דקורטיביים העמידים בפני קרני השמש והלחות הים תיכונית. מי שמעדיף למעט בטיפול בגינה יכול לבחור באבנים טבעיות שאינן דורשות כל גינון, למעט הדברת עשבים במקרי הצורך. לאבנים מעובדות נדרש בדרך כלל טיפול על מנת לשמר את מראן. חומר גלם נוסף שמאפיין גינות ים תיכוניות הוא ברזל שגם אותו יש לתחזק באופן קבוע, ניתן להחליפו במתכות אל חלד מודרניות.

בחירת צמחית גינה ים תיכונית

קיים מגוון גדול של עצים וצמחייה המתאימים לעיצוב גינה ים תיכונית של טיבעי - עצים מקומיים, שיחים נמוכים ועמידים, זני דשא המתאימים לאקלים המקומי, צמחים מטפסים עם פריחה מרהיבה, פרחים רב שנתיים ארצישראליים ופרחים חד-שנתיים שאותם פשר לשתול באדמה או בכדים על מנת להוסיף לצבעוניות הגינה.

גינות ים תיכונית משלבות את הטבע ואת מעשי ידי אדם. הגינה יכולה לכלול אלמנטים פרקטיים כגון עצי פרי וערוגות תבלינים, שתילה מתוכננת או אקראית של עצי פרי כגון עץ זית, שהוא מהעצים העתיקים המאפיינים את האזור, עצי הדר הנוחים יחסית לטיפול וצמחי מאכל ומרפא הגדלים באזור כגון רוזמרין, אזוב מצוי (זעתר) ושיחי לענה שיחנית (שיבה) ריחניים המעטרים את שטח הגינה.

 



תגיות המאמר: עיצוב גינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193854 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193822 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173150 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172739 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171108 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171525 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171492 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191984 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191786 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182264 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811286 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181687 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183850 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174208 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica