חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נגן על ציוני המגן?

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/20173138 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך נגן על ציוני המגן?

נניח שבנך תלמיד שעומד לסיים את כתה י'. במפתיע, בעוד חודשיים הוא יהיה בכתה י"א. בשנה הבאה בזמן הזה יבחן בבחינת בגרות בלשון. במצב זה, עומדות בפניו שתי אפשרויות.

האפשרות הראשונה והנפוצה:  כתלמיד מצוי, הוא  לא מוכן לשמוע על שעורים פרטיים. הוא  שובר את הראש ואת השיניים (בגלל קרבתם הפיזית ללשון) במשך כל השנה כדי להצליח במקצוע הלשון. על אף מאמציו, הוא בקושי מגרד את ה-70. מה  שעור פרטי? הס מלהזכיר!

היות ובסוף השנה יש בחינת בגרות בלשון, בפסח ההורים נכנסים ללחץ. הורי התלמיד מעבירים בקלות את הלחץ שלהם אליו (זה לא בשלט רחוק, זה בשלט קרוב מאד!) ומתחילים לחפש בטירוף מורה לשיעורים  פרטיים. ההפתעה צפויה מראש (אוקסימורון ידוע): המורים הפרטיים הטובים תפוסים מזמן. אז מתפשרים על מורה פרטי סוג ג' במחיר של מורה פרטי סוג א'. כנראה שהבטוי "מטבע לשון" הומצא על ידי הורה שנאלץ לשלם למורה פרטי ללשון.

בכל זאת, לאחר מרתון אינטנסיבי של לימודי לשון, הילד כבר ברמה של ציון 90. אלא מה? המורה שלימד אותו כל השנה בבית הספר אמנם רואה את ה-90 במגן – במקרה הטוב – אבל היות והילד ישב בבטחה כל השנה על ה-70, המורה מגיש אותו בציון מגן 80, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, יגיש אותו על 70 או 75. המורה עשוי/עלול לחשוב שהילד העתיק, סתם שיחק לו המזל או כל דבר אחר שמערער את הסיכוי לציון גבוה.

והנה מגיע יום בחינת הבגרות בלשון. הילד מצליח, מקבל 90 והציון הסופי שלו 80. מה קרה כאן? ציון המגן הפך לציון לא הוגן: במקום שציון המגן ישפר את הציון הסופי בקלות, הוריד אותו ביעילות .

וכאן הגיע הזמן לחשוב על האפשרות השנייה, הפחות נפוצה אבל הרבה יותר יעילה וזולה , שעומדת לי מזמן על קצה הלשון. מה אנחנו מציעים? במקום להמתין לפסח של שנת 2018 כשילדכם יהיה בכתה י"א, נצלו את החופש הגדול. עם כל התוכניות המפתות לבילויים, הילד ודאי יצליח לפנות לעצמו כמה שעות חופשיות מהחופש. הוא ילמד לשון בשעורים פרטיים בקיץ. זה מבטיח לכם שהילד יתחיל את שנת הלימודים עם ידע רב. לאורך כל השנה ציוניו יהיו סביב 90 או אולי אף 100, ציון המגן יהיה 95, הבגרות 95 ובינגו: הציון בבגרות בלשון 95. כל זה בלי כאבי בטן לפני בחינות, עם בטחון עצמי לאורך כל השנה  ובעלות זניחה.

איך עושים זאת בקלות, עם תוצאות מובטחות וללא הוצאות מופרכות? האתרwww.scoolers.onlineמציע  לכם מורה פרטי מעולה ללשון, שיכול ללמד את ילדכם את החומר לבגרות תוך 5 עד 6 שעורים בלבד.

היעזרו במורה הפרטי הזה כעת, ספרו לנו מה דעתכם ונשמח לעזור לכם גם במקצועות אחרים, עם מורים מעולים לא פחות.

קדימה – ללמוד ללשון בחופש הגדול מבלי להגיע לבחינה עם הלשון בחוץ!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית שמאי שורץ

www.scoolers.online

info@scoolers.online

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית שמאי שורץ

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191928 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ילדים15/03/191290 צפיות
נניח שהילד מתקשה במקצוע או שניים ואתם הייתם רוצים לעזור לו בשעורים פרטיים. הילד מסרב בתוקף!לפני שנצא לקרב השכנועים, כמה כללים חשובים. בואו נחשוב באיזו מידה המקצוע שבו מדובר חשוב להמשך הלימודים או להמשך החיים של הילד. אם מדובר על מוזיקה והילד לא נוטה לזה ולא מוכשר בשירה, הציון "עובר" רק מנבא שהוא לא יהיה מועמד לתכנית “כוכב נולד”. מכירים כמה אנשים כאלה שנשארו בחיים? אז אפשר להתגבר על זה.

מאת: רונית שמאי שורץהורות04/02/171957 צפיות
אחד המקצועות החשובים ביותר אם לא ה-, זה מתמטיקה. להבדיל ממקצועות הומניים, בהם אפשר לקפוץ על העגלה בכל שנה גם אם בשנה הקודמת קצת הזנחנו, במתמטיקה הרציפות היא תנאי הכרחי. בהיסטוריה, למשל, אפשר ללמוד על תקופת המהפכה הצרפתית גם אם לא למדנו את היסטורית ימי הביניים . במתמטיקה, כמו באנגלית, רציפות הלימוד היא המפתח להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214148 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214092 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149569 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132248 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131929 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131887 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

מאת: אורן חייםבגרויות03/07/131766 צפיות
בגדול, לא כל אחד צריך לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות אינה גורם המשפיע על הסיכוי להצליח, אבל בכל זאת,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica