חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת תמונות על זכוכית ושימושיו השונים

מאת: moraleעיצוב19/07/20175141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

הדפסה על זכוכית איננה שונה מהותית מהדפסות אחרות, כפי שנוכל לראות, וגם היא בדומה להם, נהנית מהשיפור הרב שחל בעולם הדפוס, בפרט בזכות מדפסות דיגיטליות שמאפשרות הדפסות באיכות גבוהה מאוד וכן בצורת עבודה הרבה יותר יעילה מאשר בעבר.

לפני שנציג שורה של שימושים להדפסות על זכוכית, נסביר בקצרה כיצד זה עובד. הרעיון של הדפסה על זכוכית איננה שונה מהדפסות על קנבס או הדפסות פרסומיות, שולחים תמונה (אפשרי לשלוח עם מלל) לבית הדפוס, שם אנשי המקום, גרפיקאים ועורכים יעבדו על הכנת התמונה לקראת ההדפסה. זו תתבצע על חלקה האחורי של הזכוכית, כך יוצרים לה עומק, ההדפסה מתבצעת במדפסת שכוללת מספר צבעים, המדפסת גם כוללת לכה מיוחדת ששומרת על איכות הצבע, וכך בסיום התהליך מקבלים הדפסה על גבי זכוכית בתוצאות ייחודיות. יש לציין שהזכוכית והצבעים חסינים מקרני השמש מה ששומר על צלילות התמונה.

אילו שימושים יכולים להתאים עבור הדפסה על זכוכית

כאמור אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של שימושים עבור הדפסה על זכוכית. השימוש הקלאסי הוא כמובן הדפסה לצורך עיצוב הבית, אלו יכולות להיות הדפסות של תמונות משפחתיות, תמונות נוף, קולאז'ים, תמונות פנורמה ועוד. כאן מה שצריך לוודא זה, שבוחרים תמונה באיכות גבוהה וכן שבוחרים תמונות שאכן יכולות להתאים לעיצוב הבית.

שימושים נוספים, הן תמונות לעיצוב המשרד או העסק, אלו יכולות להיות תמונות של נופים, חפצים ועוד מגוון דוגמאות שונות. חברות רבות משתמשות באפשרות של הדפסה על זכוכית לצורך הדפסת לוגואים, סלוגנים, מוצרים של החברה ועוד.

שימוש אחר, הוא לצורכי הנצחה, שימוש זה מתבצע במקרים בהם רוצים להדפיס תמונה או מלל ולהציב זאת באנדרטה או בכל אתר זיכרון אחר. כפי שאפשר לראות, ניתן להדפיס לא רק תמונות אל גם מלל, גם הדפסות אלו מתבצעות לצרכים שונים, החל מצרכים פרטיים, מסחריים, שיווקים ועוד. הדפסות מלל על זכוכית נחשבות מאוד איכותיות בזכות העובדה שהן יוצרות עומק מיוחד שמשנה את מבנה הטקסט.

נקודה אחרונה לפני סיום, הדפסות זכוכית יכולות להיות יצירות אומנות של ממש, זאת בתנאי שבוחרים באלמנטים הנכונים לצורכי עיצוב וכן אם בוחרים בית דפוס שמתמחה בעבודות מסוג זה. המטרה היא, כפי שאנחנו יכולים להבין, לבחור בית דפוס שמתמחה בהדפסות על זכוכית, מעסיק צוות עובדים מקצועי (החל מגרפיקאים וכלה בעובדי דפוס) וכמובן מדפסות שמסוגלות להדפיס על גבי זכוכית בצורה איכותית, אשר מעניקה עומק וגיוון לתמונות ושומרות על רזולוציה מתאימה לצבעים ולתמונה בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת morale

מאת: moraleרפואה סינית18/03/201372 צפיות
כשאנחנו חולים, חווים תחושת כאב או כל דבר אחר, הרבה פעמים אנחנו ממהרים ללכת לרופא המשפחה או רופא מומחה. כך לימדו אותנו. הרופא יבדוק אותנו, ישלח אותנו לצילומים, יעשה בדיקות דם, ויחליט איזה טיפול נכון לנו, תרופתי, ניתוח או כל דבר אחר

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202967 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: moraleתיאטרון17/03/205930 צפיות
הרבה פעמים אנחנו קוראים ושומעים על כך שהופעות ופעילויות תרבותיות הן הרבה יותר ממה שנראה, הרב יותר ממה שנתפס בעין או באוזן. במילים אחרות, מדובר בכלי, אמצעי, שיכול לעזור בתהליכי ריפוי שונים. לכן אנחנו יכולים לראות, למשל, מטפלים באומנות או בעלי מקצוע בתחום הטיפול שמשתמשים בשיטות אומנותיות שונות בעבודה מול מטופלים, בפרט כשמדובר על ילדים ובני נוער.

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי04/12/191656 צפיות
עד גיל מסוים, סידור ארון ילדים נמצא תחת האחריות של ההורים. הילדים לא יכולים, לא יודעים, הם לא בגיל המתאים בשביל לעשות את זה. משלב מסוים, בדרך כלל זה מגיע אחרי גיל 12-13, הילד כבר אחראי לסדר את ארון הבגדים שלו. למרות שבמקרים רבים, הורים בפרט אימהות, נוהגים לעשות את זה עבורו, לפחות עד הצבא ואולי גם במהלך שירותו הצבאי, זאת מתוך מחשבה, שאם הם לא יעשו את זה, הארון יישאר מבולגן והוא לא ימצא שום בגד

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי02/12/191559 צפיות
כמעט בכל בית בישראל ובכלל, אפשר למצוא לפחות ארון ספרים אחד. בין אם מדובר בארון ספרי פרוזה, ספרי שירה, ספרי טיולים, ספרי דת או כל סוג אחר של ספרים. במקרים רבים, ארונות ספרים ממוקמים בסלון או קרוב לסלון, יש מקרים בהם הארון ממוקם בחדר עבודה, חדרי שינה ובמקומות אחרים. זה תלוי בסגנון העיצוב של הבית וכן בדרך בה בוחרים להציג את הספרים.

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192402 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: moraleבריאות ורפואה כללי20/09/182976 צפיות
לא מעט אנשים, בפרט נשים מבוגרות, נאלצים להתמודד עם מצב של קשריות בבלוטת התריס, אותה בלוטה פנימית אשר נמצאת בבסיס הצוואר מתחת לפיקת הגרון. לבלוטה זו יש חשיבות רבה עבורנו, שכן היא מאפשרת לנו לווסת את הטמפרטורה של הגוף וכן היא מקלה עלינו בתהליך של חילוף חומרים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172524 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172616 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172376 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172296 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162226 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162267 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

מאת: רוןעיצוב28/09/162444 צפיות
עבודות זכוכית משמשות בעיצוב פנים של בניינים, בתים ומשרדים. כיום ניתן לייצר סוגי זכוכית מיוחדים, מעוצבים ובטיחותיים המשתלבים בכל עיצוב חלל פנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica