חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם לבחור סאמר סקול או מחנה קיץ בינלאומי?

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/20181433 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

ההבדלים בין סאמר סקול ובין מחנה קיץ בארה"ב

לסאמר סקול מגיעים תלמידים מארצות ברחבי העולם, במטרה לשפר את השפה המדוברת או את יכולת הכתיבה או את סיכוייהם להתקבל למוסדות לימוד שונים. האווירה בבתי ספר אלה היא סטודנטיאלית וקוסמופוליטית, אך הלימודים עצמם מתקיימים במסגרת נוקשה יחסית למסגרות כגון מחנה קיץ בארה"ב, שבו מדוברת השפה האנגלית כחלק מהפעילויות היום-יומיות במחנה. כמו כן, מחנה קיץ, או סאמר סקול, מתקיים במסגרת של 24 שעות ביממה, כאשר החניכים מבלים, אוכלים ולנים במחנה, בעוד מסגרת סאמר סקול יכולה לכלול לימודים בלבד.

מלבד ההבדלים בין מסגרות הלימודים השונות, נוצרים הבדלים טבעיים גם באווירה שמתגבשת במהלך תקופת השהות בסאמר סקול לעומת מחנה הקיץ. כאמור, אווירת סאמר סקול דומה במקצת לאווירת לימודים בתיכון או באוניברסיטה, כאשר על התלמידים מוטל לעמוד במטלות השיעורים וברף הנדרש מהם בהתאם לרמת הלימודים שלהם. סאמר קאמפ הוא מחנה שבו מתקיימות פעילויות ספורטיביות וקבוצתיות. הדגש הוא לא על לימוד השפה למטרות ציונים, כאשר הלימוד המעשי של השפה מתבצע תוך כדי הפעילויות במחנה, שמתקיימות כולן באנגלית.

האם לבחור סאמר סקול או מחנה קיץ בינלאומי?

הבחירה בין סאמר סקול לבין מחנה קיץ בינלאומי היא בעיקר אינדיבידואלית. סאמר סקול מיועד ללימודי אנגלית במסגרת מאפשרת לתלמידים עצמאות מוחלטת לאחר הלימודים. מחנה קיץ בארה"ב הוא מעין פנימיית קיץ בחו"ל, כשהפעילויות בתוך ומחוץ למחנה מתקיימות במסגרת המחנה. אלו שתי מסגרות שונות לחלוטין, שכל אחת מהן מאפשרת לחניכים לתת ביטוי לכישורים החברתיים והעצמאיים שלהם.

סאמר סקול מתאים למי שנחוצה להם מסגרת לימודים להשלמת או לשיפור רמת האנגלית, אבל מעונינים לבלות את זמנם באופן עצמאי מחוץ למסגרת הלימודים מחנה קיץ הוא מסגרת מחייבת יותר מבחינה חברתית, אך גם מתגמלת את החניכים שלומדים מיומנויות חדשות במסגרת שמספקת להם אפשרות לתת ביטוי ליכולות חברתיות ומנהיגותיות.

בחירה בהתאם למטרת הלימודים

בסאמר סקול התלמידים רוכשים מיומנויות חיוניות בשפה האנגלית, מתרגלים ונבחנים לשיפור הידע שלהם בשפה. ברוב המקרים, מטרת הלימודים בסאמר סקול היא בעיקר לימודים לשיפור ציונים לקראת שנת הלימודים. המטרה של מחנה הקיץ היא לשלב פעילויות חברתיות עם פיתוח מיומנויות, שביניהן שיפור היכולת לתקשר בטבעיות בשפה האנגלית. זהו מחנה קיץ בינלאומי, שבו המטרה היא גיבוש חברתי ופיתוח עצמאות תוך שימוש בשפה האנגלית כשפה משותפת, ומכיוון שלמחנה הקיץ מגיעים תלמידים מארצות שבהן דוברים שפות שונות, השפה האנגלית חיונית ליצירת קשרים חברתיים וקבוצתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20917 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205330 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205488 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191554 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193169 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191973 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196623 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196540 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182299 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181484 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181551 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171424 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171416 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171421 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica