חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבצעים שעושים לילה טוב

מאת: רוני הכהןצרכנות26/01/20181423 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי יום שלם שבו מנקים את הבית, דואגים לארוחה טעימה לכל יושבי הבית  ואף מוצאים את הזמן הזה של איכות יחדיו רוצים לסגור את כל הנעשה על ידי כניסה אל מקלחת נעימה ושכיבה במיטה שבה עוברים אל עולם השינה המתוק.

הבעיה היחידה היא שלא הכל מתוק, ובייחוד לא השינה כאשר מתחת לגוף ישנו מזרן שאינו מספק את התמיכה הראויה למשקל הגוף ומראה כבר סימנים של שחיקה עם שקע בולט באמצע שלו וריפוד שכבר אינו בעל מראה מחמיא במיוחד. זה הזמן שבו מבינים כי כבר הגיעה העת לרכוש מזרון חדש, והחיפוש אחר מזרנים במבצע יוצא אל דרכו. עד כמה זה באמת אפשרי לרכוש מזרן במחיר נוח וגם לשכב בנוחיות על גביו לילות שלמים? קראו את הדברים החשובים הבאים טרם הרכישה.


קופצים על ההזדמנות

לא חייבים לרכוש מותגים על מנת לישון טוב בלילה. חלק ניכר מן המותגים המוכרים נמצא כי הם מיוצרים באותו המפעל לצד כאלה פחות יוקרתיים, ועם העידן הזה שבו הכל כמעט מיוצר בסין על מנת לחסוך באופן ניכר בעלויות, מה שנאשר מאותם המותגים הוא רק השקעה ניכרת בפעולות חכמות של שיווק שעולות הרבה מאוד כסף ומשמשרות את השם של המותג שנים הלאה.

בפועל? אפשר לרכוש מזרנים במבצע גם אם הם לא של מותג יוקרתי בעל שם בינלאומי ועלות ניכרת, אלא במוצרים אשר עשויים מחומרים איכותיים כמו ויסקו ולטקס יחד עם קפיצים ולקבל שינה מתוקה בלילה שלא עלתה יותר מכמה אלפי שקלים בודדים. עם מחיר כזה נהדר כבר יכולים לשדרג גם את בסיס המיטה וללכת לישון בלי מחשבות טורדניות על כמה יקר כל העסק הזה יצא...

 



תגיות המאמר: מזרנים במבצע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211706 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211499 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213632 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211787 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211191 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213873 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/214000 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214293 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204431 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205335 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194188 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193416 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193463 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182930 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica