חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לשקול להתקין מערכת בית חכם בשיפוץ או תכנון בית חדש?

מאת: טלשיפוצים04/03/20181188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם. זהו הסיבה שהפופולאריות של מערכות בית חכם עלתה משמעותית בשנים האחרונות, עד שברור שמדובר כיום בטרנד עיצובי טכנולוגי חשוב בעת שדרוג / שיפוץ או תכנון בית חדש. וכמו כל טרנד, אפשר למצוא סיבות מגוונות להתפתחותו.

על היתרונות המרכזיים של בית חכם

דומה כי על חלק ניכר ממעלות הבית החכם ניתן ללמוד פשוט דרך סקירת המאפיין העיקרי שלו, והוא שליטה על מערכות הבית השונות באמצעות מערכת בקרה ממוחשבת אחת. הדבר מגלם בתוכו, כמובן, נוחות חסרת תקדים. בבית החכם, ניתן לשלוט על כל המערכות החשובות בו - בין אם תאורה, מיזוג אוויר, טלוויזיה, סאונד או אפילו החלונות - בלחיצת כפתור. זאת ועוד, במקרה של בית חכם אלחוטי, מגמה חשובה נוספת בתחום, ניתן לבצע את השליטה הזו גם מרחוק, באמצעות הטלפון הנייד או מחשב המחובר לרשת האינטרנט. בית חכם מסייע במידה ניכרת גם לבעלי המוגבלויות הפיזיות למיניהן, דוגמת קשישים, עבורם הוא אף עשוי לכלול בתוכו תמורות בטיחותיות מהשורה הראשונה.

בית חכם מאפשר ליצור באמצעותו שורה ארוכה של תרחישים. לא מדובר כאן רק על שעות שונות בהן פועלים מכשירי החשמל השונים, אלא גם על הפעולות השונות שיינקטו במצבים מסוימים. באמצעות חיישנים מיוחדים שעשויים להיות חלק מהמערכות אפשר להגדיר, למשל, שהתאורה בחדרי הבית תיכבה כאשר אין בהן נפש חיה.

התקנה של מערכת בית חכם

התקנה של בית חכם כיום נחשבת לפשוטה הרבה יותר מאשר בשנים עברו, כאשר ניתן לעשות זאת תוך מספר ימי עבודה קצרים, מבלי לשנות את תשתיות הבית - ומה שחשוב לא פחות שכמעט בכל בית נתקין להתקין מערכת בית חכם. ההתקנה כרוכה בתשלום המשתנה בהתאם לסוג המערכת והפונקציות שהיא אמורה לכלול בתוכה. מומלץ לבצע סקר שוק ולהבין איזו מערכת מתאימה יותר לצרכים שלכם ולתשתית הבית. מערכת בית חכם כרוכה בהתקנת מערכת חשמל חכם בבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183257 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183231 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183260 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182267 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182025 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181581 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181444 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232711 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223347 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212908 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211362 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211242 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201415 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201146 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica