חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלי הפלא, הדרך החדשה לנקות את הבית

מאת: דודישניקיון16/03/20182129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני? אני גדלתי בבית נקי למהדרין וזאת למרות שאימא שלי עבדה במשרה מלאה. לא אחת אנשים נתקעו בוויטרינות השקופות שלנו מאחר והן היו כל כך נקיות, אפילו מגזינים אימא לא הסכימה להניח על שולחן הקפה שבסלון (אימא: "לכי תדעי איפה הם היו קודם ומי נגע בהם") וגם אם הייתם מחפשים את האבק בזכוכית מגדלת לא הייתם מוצאים.

גם כאשר בני משפחה שלחו אלינו מתנות (חדשות לחלוטין) מרוסיה (משם אימא ואבא עלו בשנות ה-90) אימא הייתה מקפלת אותם יפה ומכניסה אותם למגירה תוך שהיא ממלמלת "הדברים האלו רק יספחו אבק" וכך נגמר הסיפור, במגרה. אמרה ועשתה. מבחינתי כל הדיבורים האלו על ניקיון היו בגדר תיאוריות. אבל העולם שלי התהפך כאשר עזבתי את הבית ועברתי למקום משלי. או אז הבנתי עד כמה אני לא יודעת כלום על תחזוקה וניקיון הבית, פשוט בורה גמורה.

כמו רבים אחרים גם אני שונאת לנקות. בכל יום אמרתי לעצמי הנה היום זה היום שאני הולכת לנקות את הבית, אבל דוחה את זה למחר. ואם זה אומר שאני לא יכולה לקבל אורחים, מפאת הלכלוך, אז שלא יבואו...
הייתה תקופה שאפילו חשבתי שיהיה לי את הכסף הדרוש לשכור את שירותיה של מנקה ומכיוון שהסיכוי שהיא תהיה עולה חדשה או עוברת זרה, בטח אוכל גם למצוא בה אפילו  דמות אם. אבל אז חשבתי על זה עוד קצת וקבעתי שאף אחת לא תסכים לבוא לנקות כאן, כי מצב הבית שלי היה באמת ובתמים – מביש.

זה קרה בבוקרו של יום בהיר; קמתי ואמרתי: "לא עוד!!!. אני רוצה לחיות את חיי בצורה אחרת". מאחר ואני מדור המילניום הדבר הראשון שעשיתי זה לחפש איזה גאדג'ט מתוחכם שיעזור לי בניקוי הבית, וכאן נכנס לתמונה דלי הפלא.
חיפשתי ברשת איזה גאדג'ט שיסייע לי לשפר את יכולות הניקוי שלי, חיפשתי אביזרים, טיפים ועצות שיעזרו לי להפוך את מטלת ניקיון הבית ליותר נסבלת וגיליתי שהמומחים מחלקים היום את עולם הניקיון ל-2 קטגוריות עיקריות.

בקטגוריה ראשונה יש לנו את שיטות הניקיון המסורתיות והוותיקות ובקטגוריה השנייה – דלי הפלא, שנחשב לשיטת הניקיון המודרנית והחדישה ביותר.

את הדרך הישנה לניקוי הבית כולם מכירים: דלי מלא מים וסבון, מגב ושני סמרטוטים. אבל הדרך החדשה פחות מוכרת, במיוחד אם אתם לא ילדי המילניום. דלי הפלא מגיע אף הוא עם דלי, מגב וסחבה, לכאורה הכול דומה עד כאן. אבל כאשר בוחנים היטב את ערכת הפלא מבינים שמדובר ברמה אחרת לגמרי. זה אחרי הכול - גאדג'ט.

דלי בערכת הפלא מגיע עם גלגלים, כך שלא צריך להתכופף כדי להרים את הדלי כאשר עוברים מחדר אחד למשנהו. בדלי יש גם מנגנון סחיטה אוטומטי, שוב אין צורך להתכופף כדי לסחוט א הסמרטוט וגם לא צריך להשקיע מאמץ בפעולת הסחיטה. יתרה מכך, המגב של ערכת הפלא רק נראה כמו מגב רגיל, אבל למעשה מדובר במגב שגם מסתובב על צירו ומאפשר גמישות מרבית בעת הניקוי וגם עובד בהטיה, כלומר ניתן להטות את המגב לגובה הרצוי לנו וזה נהדר במקומות שהגישה אליהם מוגבלת עד בלתי אפשרית.

עכשיו הבית שלי באמת נקי, אני מארחת חברים בספונטניות שטרם הכרתי והצער היחיד שלי הוא שאימא שלי, חולת הניקיון, לא הספיקה להכיר ולהשתמש בדלי הפלא, היא הייתה נהנית ממנו מאוד והוא היה משאיר לה יותר זמן פנוי לעצמה.

דלי פלא, No Sweat!

 



תגיות המאמר: דלי הפלא


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186681 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183668 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811211 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181812 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182845 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182460 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222951 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181530 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica