חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוזה למקרה של פרידה

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/20181612 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים הם דבר מאוד ארעי. ואם אנשים היו מבינים עד כמה כל מה שקיים אצלם נכון לרגע זה יכול להיעלם ברגע הבא, הם לא היו ששים כל כך לעשות דברי אשר מיועדים להשקעה לטווח הארוך אלא מתמקדים אך ורק בכן ועכשיו. עדיין, אנשים עושים חסכונות לטווח הרחוק ויוצרים לעצמם מעטפת של בטחונות לכל יום מעונן שאולי עתידי להגיע אליהם.

אחת מן הדרכים ליצור סוג של הגנה במערכת היחסים היא על ידי חתימה על אישור הסכם ממון שבו שני הצדדים מאשרים את כל הסעיפים שמפרטים בדיוק מה הולך לקרות בשעה של פרידה. האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.


יתרון של ידיעה

יש אנשים אשר אוהבים לדעת. וכמה שיותר. הם לא אוהבים להישאר באזור שממנו יכולות לצאת כל מיני סיטואציות שאולי לא יהיו בכלל לטובתם, ולכן הם פועלים על מנת לייצר כמה שיותר סדר באזור של פורענות לשמה. זה בדיוק מה שקורה כאשר עורכים אישור הסכם ממון בין שני בני סוג, שאולי מאוד מעריכים ואוהבים אחד את השנייה עכשיו, אבל יכולים להתקדם אל רגשות מאוד שונים בעתיד.

עם עריכה של הסכם שכזה עוברים עלפני כל הדברים שאותם צריכים לחלק בשעה של פרידה, ועם כל הרגשות הטובים שנמצאים בשלב הראשוני של אהבה, יכולים לקדם את הרעיון הזה לכדי מעשה בשעה שבה אולי תתרחש לה חוסר של הסכמה. כאשר היחסים טובים, נוטים יותר להסכים, ומכאן הדרך אל השלמה של מסמכים של גירושין היא הרבה יותר פשוטה מאשר הזמן שבו הכל מתרחש בזמן אמת. ומעבר לכך, הדבר יכול לנבא את רצינות הקשר שאולי מושתת אך ורק על הרצון לממון.

 



תגיות המאמר: אישור הסכם ממון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211705 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211499 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213629 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211783 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211190 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213868 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213997 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181325 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171603 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161741 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162064 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153316 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152375 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

מאת: עו"ד ניר טולדנודיני חוזים05/04/147545 צפיות
חוזה למראית עין הוא חוזה, בו לא קיימת התאמה בין הצהרות הרצון של הצדדים לבין רצונם האמיתי (ג' שלו, דיני חוזים מהדורה שניה, תשנ"ה 167). כלומר , הצדדים להסכם מסכימים בחוזה כלפי חוץ, על הסדר משפטי מסוים, בעוד שכוונתם האמיתית שונה בתכלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica