חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיחות הוואטסאפ נמחקו? לא לדאוג ניתן לשחזר

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/20187945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

למה לשחזר הודעות וואטסאפ?

שחזור וואטסאפ מאפשר להציג שוב הודעות שנשמרות במכשיר הנייד, אבל מסיבות שונות אין אפשרות להציג אותן יותר. גם במקרים אלה, נתוני ההודעות עדיין נשמרים במטמון המכשיר, ולכן, באמצעות טכניקות מתקדמות, אפשר לשחזר את ההודעות ובמקרים רבים גם את הקבצים המצורפים אליהן.

שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו נובע ברוב המקרים מהחשיבות של המידע. מכיוון שהאפליקציה משמשת להעברת מגוון רב של הודעות חברתיות, אישיות ורשמיות ומסרים ממקומות עבודה ולימודים, מחיקה של ההודעות יכולה לגרום לאיבוד מידע חשוב.

כיום, ברוב המקרים אפשרי לבצע שחזור מידע מטלפונים סלולריים באמצעות טכנולוגיה משוכללת. חלק מהכלים לשחזור הודעות עומדים לרשות כלל המשתמשים, אבל רצוי לא לנסות פעולות חובבניות שעלולות לפגוע במידע הקיים שעדיין נשמר במכשיר. כמו כן, אף על פי שהודעות וואטסאפ יכולות להישמר במכשיר למשך זמן רב רצוי לשחזר אותן בהקדם וזה מכיוון שהעדכונים שמתבצעים במכשיר הנייד יכולים לשבש שחזור וואטסאפ.

הסיבות למחיקת הודעות וואטסאפ

הודעות ווטסאפ נמחקות מסיבות שונות, אם בשוגג ואם בכוונה תחילה. מחיקה לא רצונית של הודעת וואטסאפ מתרחשת כאשר לוחצים בעל כפתור המחיקה, וכך אפשר למחוק בשוגג גם הודעה חשובה. כאמור, גם כאשר ההודעה נמחקת מהצג, היא עדיין נשמרת במכשיר באופן שמאפשר לבצע שחזור. עם זה, בדרך כלל לא מדובר בשיחזור הודעת וואטסאפ אחת אלא בשיחזור היסטוריית הודעות שנמחקו בשל תקלה או פגיעה פיזית במכשיר הסלולרי.

בין המצבים שיכולים לגרום למחיקה שמחייבת שחזור וואטסאפ: תקלות במכשיר שפוגעות בתפעול האפליקציה. פגיעות חיצוניות כגון מים או חבטה יכולות אף הן לפגוע בתצוגת ההודעות. הפעלת מכשיר נייד חדש ללא גיבוי ההודעות, מחיקה מכוונת של הודעות, או הודעות שנמחקות בשוגג, כשאין אפשרות להעלות אותן שוב.

שחזור הודעות וואטסאפ האם אפשרי בכל מצב?

מכיוון שהודעות וואטסאפ נשמרות במטמון המכשיר הנייד, במרבית המקרים אפשרי לבצע שחזור מידע מטלפון סלולרי. עם זה, עלולים להיות מקרים שבהם פגיעה פיזית פוגמת באפליקציה ובאפשרות לשחזור הנתונים. באמצעות בדיקה מקצועית של המכשיר הסלולרי אפשר לאמוד את מידת הפגיעה ואת האפשרויות לביצוע השחזור.

שחזור וואטסאפ יכול להיות חיוני אם עוברים להשתמש במכשיר נייד חדש. האפליקציה מותקנת במכשירים סלולריים באמצעות הורדה וכאשר מחליפים את המכשיר, יש להתקין אותה במכשיר החדש. במצבים אלה קיימת אפשרות (עבור חלק ממערכות ההפעלה) להעברת תיקיית גיבוי שיחות מהמכשיר הסלולרי הישן לחדש. כדי לוודא העברה חלקה של ההודעות, גם פעולה זו כדאי לבצע בעזרת מומחה. כאמור, ביצוע חובבני לא מומלץ, מכיוון שפעולות לא נכונות עלולות למחוק את המידע או לפגום באפשרות לביצוע שחזור וואטסאפ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20913 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205297 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205455 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191547 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193163 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196591 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205455 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196591 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181531 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163161 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162447 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163888 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים31/08/162117 צפיות
קורה למרביתנו שהסמארטפון מתחמם בעת טעינה או שימוש רגיל בו מאילו סיבות זה קורה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica