חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכינים אירוח לאירוע קטן

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/20183097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוכל עבור אירוע גדול או קטן הוא דבר מאוד בסיסי וחשוב, וככל שמדובר באירוע יותר יוקרתי כך תהיה יותר טרחה לגבי סוג האוכל שמוכן עבורו. הבחירה היא לא רק עבור סוג המנות שהולך להיות וגש אלא גם את השף אשר אמון על ההכנה של כל האוכל הזה והתפעול הנכון של כל מנה שאותה בסופו של דבר אל האורחים מגישים.

יש אנשים שחושבים כי הם יכולים להכין אירוח של אנשים רבים אצלם בבית ללא כל בעיה, אבל רבים מתבדים ומציינים כי היה עדיף להביא שף אישי לאירוע על פני להתמודד עם כל כך הרבה דברים שלא ממש תורמים לתחושה הטובה והרעננה לקראת האירוח של אנשים.

אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.


לא חייבים להתמודד עם הארוחה לבד

להכין ארוחה לבד זה לא דבר פשוט. זה מצריך גם בקיאות בכל הקשור אל העולם הקולינרי, גם רכישה של כל המצרכים וגם את הזמן הזה עבור ההכנה של כל המנות שיכולות להיות כאלה אשר מצריכות שלבים רבים ככל שמדובר בארוחה יותר מותאמת לאירוע מיוחד.

כל אלה יחדיו לצד הצורך לסדר את המקום לקראת האירוע עצמו וההכנות מבחינת המראה האישי עבור כל אחד ואחד מביא את כולם אל סף אחר של תסכול ולחץ, וכך זה באמת ממוריד בצורה הרבה יותר דרסטית את ההנאה מאירוע שאליו עדיף להגיע רעננים ולא עייפים מריבוי של משימות ועבודה.

הבאה של שף אישי היא אקט שרואים יותר ויותר עבור אירועים קטנים בכל רחבי העולם וגם בארץ זו אופציה נהדרת שמביאה את כל התמורה המלאה בעד ההשקעה.

 



תגיות המאמר: שף אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195952 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192217 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182380 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182450 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181822 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171058 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171420 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192891 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182306 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181711 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181638 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181459 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181517 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: SEOMANקייטרינג14/01/181435 צפיות
אם התחלתם כבר לתכנן את האירוע שלכם באולם אירועים, קרוב לוודאי שתרצו להזמין קייטרינג לאירועים מיוחדים, לחתונה או קייטרינג לשבת חתן בכדי לכבד ולשמח את כל האורחים והמוזמנים שלכם אשר החליטו להגיע ולכבד אתכם בנוכחותם. אז איך בוחרים את הקונספט הקולינרי הטוב ביותר עבור האירוע שלכם? כל הפרטים בהמשך המאמר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica