חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא למסורבים בבנק- לסגירת הלוואות וחובות/ מרטין בוקסדורף

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/20193117 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא.

מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

משכנתא לסגירת חובות היא אחד הדברים הכי טובים שקיימים במערכת הבנקאות הישראלית, היא מאפשרת לאנשים שנשארה להם משכנתא נמוכה ויש להם התחייבויות שצריך לסגור- להכניס את כל ההלוואות שלהם לתוך המשכנתא ולהפוך את ההחזרים הרבים בדרך כלל להחזר אחד נמוך יחסית של המשכנתא.

לדוגמה:

נניח שיש לי משכנתא נמוכה של 200 אלף שקלים שזה משכנתא נמוכה לכל הדעות, יחד עם זה יש לי הלוואות של עוד 250 אלף שקלים אשר מהווים החזר חודשי של 7000 בחודש. במצב הזה אני יכול להגדיל את המשכנתא הקיימת שלי בעוד 250 אלף שקלים, ואז להגיע למצב שבו יש לי משכנתא של 450 אלף שקלים, אשר ההחזר שלה הכול יחד יהיה 3000 שקלים בערך, בהנחה שפורסים את זה להרבה שנים.

לעומת המצב הקודם שבו היה לי גם תשלומי משכנתא וגם תשלומי הלוואות. כלומר, הדרך הזו היא הטובה ביותר והחכמה ביותר שיכולה להיות לסגירת הלוואות וחובות שקיימים בעובר ושב.

עכשיו שאנחנו מבינים את הרעיון המרכזי מאחורי משכנתא לסגירת חובות והלוואות, אני רוצה לדבר קצת על הדברים החשובים שהם מרכיבים את הרעיון העיקרי ואת הדברים שעוזרים לנו לקבל משכנתא לסגירת הלוואות.

רק עד 50 אחוז משווי הבית ולא יותר:

בכוונה התחלתי את הכתבה הזו בדוגמה שבה המשכנתא שנשארה היא נמוכה מאוד, הסיבה היא שזה דבר שמתאים לאנשים שנשארה להם משכנתא נמוכה מאוד. המשכנתא הקיימת יחד עם המשכנתא החדשה יכולות להגיע יחד עד 50 אחוז משווי הנכס.

כלומר: נניח שהבית שלי שווה 1 מיליון שקלים, ויש לי כיום משכנתא של 200 אלף שקלים, אני יכול לקחת עוד 300 אלף שקלים במטרה לסגור הלוואות וחובות, כך ביחד המשכנתאות יגיעו לסך הכול של 500 אלף שקלים אשר מהווים 50 אחוז משווי הבית. הנקודה היא שלא ניתן לעבור את חמישים אחוז משווי הבית אפילו לא בשקל אחד. זה לא אפשרי.

שימו לב לתשלומי המשכנתא:

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לשים לב אליהם הוא התנהלות המשכנתא הראשונה, כלומר לשים לב איך היו תשלומי המשכנתא הראשונה בשנים האחרונות. הסיבה היא שאם היו בעיות עם תשלומי המשכנתא הראשונה, למה שירצו לתת לכם עוד כסף. הרי אתם כבר עכשיו עושים בעיות, אז לכאורה הבנקים לא רוצים להכניס ראש בריא למיטה חולה.

שימו לב להתנהלות החשבון:

הרבה אנשים מגיעים לבקש משכנתא לסגירת הלוואות כאשר המצב מעט מאוחר מדי, כלומר כאשר כבר יש החזרות של צ'קים בעובר ושב, הוראות קבע שלא שולמו ועוד מגוון של דברים שנראים רע מאוד כאשר עוברים על העובר ושב. כאשר הבנקים רואים את זה הם אוטומטית דוחים את הבקשות בגלל התנהלות לא תקינה, שימו לב לדבר הזה היטב, הדברים האלו מחסלים את הסיכוי שלכם לקבל משכנתא נוספת או משכנתא בכלל אם כבר מדברים על זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194060 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193043 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193193 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192950 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194291 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193030 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193192 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213673 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205305 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192950 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193030 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174140 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173546 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

מאת: ירון שוראימון אישי06/03/173516 צפיות
"המשימה" שהכי חשובה בחיים שלנו היא ללמוד לאהוב את עצמנו ללא תנאי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica