חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של חטיפי אנרגיה ובריאות לכל המשפחה

חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

השוק רווי ומוצף בחטיפים שונים ומגוונים, כאשר לכל מהם ישנן תכונות ייחודיות ומרכיבים שונים. כדאי מאוד לדעת מה אתם מכניסים לגוף, האם באמת מדובר בחטיף בריאותי או שמדובר בממתק מלא סוכר לכל דבר ועניין.

מהם הסוגים השונים של חטיפי אנרגיה ובריאות אשר מתאימים לכל המשפחה?

חטיפים מאוזנים: חטיפי אנרגיה אלו הם בעצם מאוזנים מבחינת רכיבים הקיימים בהם, מדובר בתכולת חלבונים, פחמימות ושומנים ולכן הם יכולים להתאים מאוד למי שרוצים לשמור על דיאטה תזונתית מאוזנת.

חטיפי חלבון: אלו חטיפי אנרגיה אשר קיימת בהם תכולת חלבון גדולה יותר מאשר בשאר חטיפי האנרגיה הרגילים. חטיפים אלו מיועדים בעיקר לאנשים אשר מתאמנים או עוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית כלשהי. חלבון הוא רכיב קריטי בבניית מסת שריר והוא חיוני במיוחד עבור נשים בכל גיל.

חטיפים ללא גלוטן: אלו חטיפים אשר לא יכילו קמח חיטה וקמחים אחרים בהם ניתן למצוא גלוטן. ישנם אנשים הסובלים ממחלת הצליאק והם רגישים בצורה מסכנת חיים לרכיב הגלוטן ואסור להם להכניס אותו אל גופם. ישנם אנשים אשר לא צורכים גלוטן מבחירה בגלל השפעותיו השליליות על כלל האוכלוסייה.

חטיפים טבעוניים: אלו חטיפי אנרגיה אשר לא יכילו שום מוצר מן החי וזה כולל גם חלב, ביצים ואפילו דבש. מיועד לאנשים אשר מקפידים על תזונה טבעונית או עבור אלה הרגישים לאחד מן המזונות מן החי.

חטיפים ללא סוכר: חטיפים אלו לרוב יכילו תחליפי סוכר והם מיועדים במקור לאנשים הסובלים ממחלת הסכרת, אך גם לאנשים אשר מעדיפים לצרוך פחות סוכר בתזונה היומית שלהם, על מנת לשמור על בריאותם.

באופן כללי כל סוגי החטיפים האלו מכילים רכיבים אשר תורמים לתחושת אנרגיה מחודשת, ונאם אתם אוהבים להתנסות או יצירתיים במיוחד - ניתן גם להכין אותם בבית לבד ולכך לדעת בדיוק מה נכנס אל החטיף ומה נכנס אל גופכם. אין ספק כי קל ונוח להיעזר בחטיפי אנרגיה מוכנים בתזונה היומית!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל תוכן עשיר העוסק בתחומי ההריון השונים: הכנה ללידה, טיפולי פוריות, יוגה בהריון, צילום הריון, ונושאים נוספים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרוסלה הריון ולידה

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192369 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196508 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192458 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193508 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: קרוסלה הריון ולידהבריאות ורפואה כללי01/05/18946 צפיות
מהם השקדים, מהו שקד שלישי, מהן הבעיות שהוא גורם וכיצד ניתן לטפל בו.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182101 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171432 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173325 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/149006 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/131838 צפיות
הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132006 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

מאת: מיכל זתוספי מזון25/12/129513 צפיות
ספורטאים שמוציאים אנרגיה באופן קבוע ויומיומי זקוקים לפעמים לחיזוק של ויטמינים ושאר תוספי מזון. הנה כמה פרטים חשובים שצריך לדעת לפני הכל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica