חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ ללימוד מתמטיקה: איך נחשב מהר אחוזים?

אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שמוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות.

ליפעמים טעות חישוב קטנה יכולה לגרום לפסילת השאלה כולה - וזה חבל.

נסו גם לגרום לילד לכתוב כל חישוב שנדרש ולא להסתפק בחישוב בעל פה. את החישובים בעל פה המורה לא יכול לראות או לבדוק, כך שאם יש טעות, כל הפתרון ילך לאיבוד.

אם נחזור לבדיקת התוצאה, הסיפור שתמיד סיפרתי לילדי הוא על גלית, תלמידה בכתה י"א שלמדה פיזיקה. באחד הימים, המורה עשה בוחן וביקש לחשב את המרחק לירח. גלית הסתבכה בצמצום החזקות והמרחק לירח יצא לה 2000 מטר.

המורה , על אף היותו פיזיקאי, היה אדם עם חוש הומור (יש כאלה סטיות גנטיות). כשהוא בדק את הבוחן של גלית וראה שהמרחק לירח הוא בסך הכל 2000 מטר, כתב לה:” אם זה כל כך קרוב, אולי תלכי לשם ברגל"?

כדי שהילד שלכם לא יוזמן אף הוא להגיע לירח ברגל, נסו לתת לו טיפ לבדיקת התוצאה.

נניח שהילד לומד אחוזים. הוא צריך לחשב 4% מ-25. הסבירו לו שהתוצאה זהה לחישוב 25% מהמספר 4. הרי 25% זה רבע, רבע מ-4 זה 1. פשוט, נכון?

עוד דוגמא: נניח שהתרגיל הוא לחשב 80% מ- 50. זה כמו 50% מ- 80. זה 40. קלי קלות!

 

בהצלחה – ואולי בזכות תרגילים נכונים במתמטיקה גם הילד שלכם יגיע בגיל 21 לירח!

 



תגיות המאמר: מתמטיקה, חישוב, אחוזים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית שמאי שורץ

www.scoolers.online

info@scoolers.online

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית שמאי שורץ

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ילדים15/03/191290 צפיות
נניח שהילד מתקשה במקצוע או שניים ואתם הייתם רוצים לעזור לו בשעורים פרטיים. הילד מסרב בתוקף!לפני שנצא לקרב השכנועים, כמה כללים חשובים. בואו נחשוב באיזו מידה המקצוע שבו מדובר חשוב להמשך הלימודים או להמשך החיים של הילד. אם מדובר על מוזיקה והילד לא נוטה לזה ולא מוכשר בשירה, הציון "עובר" רק מנבא שהוא לא יהיה מועמד לתכנית “כוכב נולד”. מכירים כמה אנשים כאלה שנשארו בחיים? אז אפשר להתגבר על זה.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173139 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: רונית שמאי שורץהורות04/02/171957 צפיות
אחד המקצועות החשובים ביותר אם לא ה-, זה מתמטיקה. להבדיל ממקצועות הומניים, בהם אפשר לקפוץ על העגלה בכל שנה גם אם בשנה הקודמת קצת הזנחנו, במתמטיקה הרציפות היא תנאי הכרחי. בהיסטוריה, למשל, אפשר ללמוד על תקופת המהפכה הצרפתית גם אם לא למדנו את היסטורית ימי הביניים . במתמטיקה, כמו באנגלית, רציפות הלימוד היא המפתח להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214079 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204904 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182264 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181749 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181667 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181540 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי03/01/181560 צפיות
כאשר עולה בפנינו ההתלבטות האם ללמוד מקצוע כזה או אחר, לכולנו עוברים בראש אותם שיקולים הכוללים כדאיות ורווחיות של מקצוע כזה ואחר. הדבר נכון לא רק עם לימודי תואר, אלא גם עם לימודי תעודה בהם ניתן לרכוש מקצוע ולעבוד בתחום הנלמד, או לא. בגלל זה, אנשים רבים בוחרים לפנות ללימודים של הנהלת חשבונות שעונים על כל הסוגיות ובעצם נותנים את האפשרות לעבוד במקצוע מעניין ומבוקש שהוא כדאי וגם רווחי מפני שתמיד יש בו תעסוקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica