חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי IT לעסקים

שירותי טכנולוגיית מידע, או בקיצור IT, מתייחסים לאופן שבו אפשר להפעיל טכנולוגיית מחשוב ותקשורת לצורך ניהול ועיבוד מידע. עבור בעלי עסקים למשל, טכנולוגיה מן הסוג הזה היא בעלת השפעה דרמטית על הפעילות של הארגון. מעבר לכך, המטרה של שירותי IT מן הסוג הזה היא לנצל את היכולות של מחשבים לצורך אחסון, למידה, אחזור, שידור וטיפול בנתונים. לכן השאלה הנכונה היא לא מי צריך שירות כזה, אלא כיצד הכי טוב להשיג אותו.

לעסק שלך מגיע את השירות שלנו

אנחנו בקומפליט מחשבים מבינים שלא תמיד קל לך לעקוב אחר ההתפתחויות האחרונות בתחום של שירותי IT. מצד שני, ברור לנו שיש לך את היכולת להבין את החשיבות של שירות מן הסוג הזה. הפתרון: ריכוז כל הדרישות שלך מולנו וחיסכון אדיר במשאבים ובהוצאות.

שילוב בין חומרה, תוכנה ותקשורת

הדרך לנהל מידע עסקי במאה ה-21 היא לשלב בין חומרה, תוכנה ותקשורת מחשבים. שילוב כזה הוא חלק בלתי נפרד מהקצאת שירותי IT והוא כולל גם את האחסון של המידע וגם את העיבוד שלו. במקביל, השירות כולל הגנה והעברה של מידע לגורמים המוסמכים ובגיבוי הנתונים במערכות אבטחה מתקדמות.

הבדלים בין שירותי IT

הצורך הנוכחי בהקצאת סוגים שונים של שירותי טכנולוגיית מידע מעודדת את החברות הגדולות בעולם לפתח פתרונות חדשים שלא היו קיימים בעבר. כתוצאה מכך, יש גם סוגים שונים ורבים של שירותי IT שמהם בעלי עסקים יכולים ליהנות.

שירותי DBA לעסקים קטנים וגדולים

אחת הבעיות של עסקים קטנים וגדולים היא למשל עבודה בעת ובעונה אחת עם מספר מסדי נתונים. היות וצוות אנושי לא מסוגל להתמודד עם כל כך הרבה נתונים, מה שעושים זה להקצות שירותי DBA גם ברמת הבסיס של הנתונים וגם ברמת הגיבויים ואבטחת המידע. במילים אחרות, זהו שירות שמשפר את הביצועים בתגובת מסדי הנתונים ומקל על הלקוח מפני ניהול לקוי של מידע חיוני בארגון.

איחוד שרתים במסגרת וירטואליזציה

סוג אחר של פעולה שננקטת תחת שירותי IT כוללת איחוד שרתים. הפעולה הזו מכונה בעגה המקצועית וירטואליזציה, כי מה שקורה זה בעצם איחוד שרתים רבים לשרת פיזי אחד – תוך איסוף כל המידע והמטלות לצורך ניצול החומרה ולחיסכון בעלויות ובאנרגיה. בטווח הארוך, איחוד שרתים פותר בעיות בניהול השוטף ומגדיל את יכולת ההישרדות של העסק במקרים של תקלות.

אבטחת מידע ושירותי ניטור

אי אפשר לדבר על שירותי IT בלי להזכיר את התחום של אבטחת מידע. בגלל שעסק מודרני נשען רובו ככולו על מידע שנשמר בסביבה מקוונת, יש צורך בשירותי אבטחת מידע קבועים ובמעורבות צמודה של יועץ מומחה. כמו כן, צריך להשתמש בשירותי ניטור כדי לזהות כמה שיותר מוקדם כל תקלה בשרת האחסון ולמנוע נזקים בלתי הפיכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211147 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204665 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204834 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201519 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191101 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189138 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183064 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181969 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171672 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171775 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171784 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

מאת: רוני הכהןמחשבים וטכנולגיה - כללי27/11/171965 צפיות
מה קורה כאשר האיכות משפיעה על השימוש ונדרש תיקון טאבלט מקצועי? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica