חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין גלעד נרקיס למחיקת חובות בבנק

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/20201258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. הגעה למצב של חדלות פירעון היא לא נעימה כלל אבל היא בהחלט עשויה לקרות לכל אדם. זה יכול להיות לאדם פרטי או בעל עסק ויש לכך סיבות רבות. אדם פרטי יכול להגיע למצב של חדלות פירעון אם פוטר מהעבודה ואין לו מספיק הכנסות לכיסוי ההוצאות שלו, כאשר הוא צריך לקחת הלוואות כדי להתגלגל עד שהוא "חנוק" ולא יכול כבר לעמוד בהוצאות החודשיות ולשאת בעול הכלכלי ועוד. בעל עסק לעומת זאת חשוף להרבה מאוד הוצאות גם בפתיחת העסק וגם באופן שוטף ולכן קל מאוד לרוב בעלי העסקים, במיוחד אלה ללא ניסיון או השכלה פיננסית מספיק טוב, ליפול קורבן לחובות כלכליים כבדים תוך זמן קצר.

מהו הליך חדלות פירעון ואיך זה קשור למחיקת חובות?

חדל פירעון הוא אדם שלא יכול לעמוד יותר בהוצאות שלו ובתשלום חובותיו ואלה רק הולכים ומצטברים ואין מנוס מלהכריז על פשיטת רגל וחדלות פירעון. במהלך הליך זה אנו פונים אל בית המשפט להכיר בנו כחדלי פירעון ולהקל עלינו בכל דרך אפשרית. במהלך הליך חדלות הפירעון יחולו על החייב מספר הגבלות כמו צו עיכוב יציאה מהארץ, הגבלות על חשבון הבנק וחוסר יכולת להשתמש בשיקים או בכרטיסי אשראי ועוד. היתרון של הליך זה הוא שבמהלכו החייב יחזיר סכום קטן באופן משמעותי בכל חודש עבור חשבון מיוחד שישמש כקופת הכספים לחלוקה עבור הנושים. הכסף יתחלק בין הנושים (בעלי החוב) למשך 4 שנים (48 חודשים) הקבועים בחוק ולאחר מכן, באם ימצא זכאי לכך, יקבל החייב הפטר חלוט המנקה אותו מיתרת חובותיו.

מהם השלבים בהליך חדלות פירעון?

1. הגשת בקשה לבית המשפט לפשיטת רגל בשל חדלות פירעון

2. בית המשפט ממנה נציג לטיפול בתיק.

3. הנציג הממונה על התיק מקפיא את הליכי ההוצאה לפועל וכל הליכי האכיפה וגביית החובות כנגד החייב ומבקש להגיע להסדר בין החייב לבין הנושים.

4. הנציג מקיים צו כינוס נכסים. נכסי החייב מעוקלים לטובת כיסוי החובות.

5. מתקבלת החלטה על תשלום חודשי שהחייב יפקיד לקופת הנושים ממנה יחולק הכסף בהתאם לקבוע בחוק בין הנושים.

6. לאחר תהליך של 4 שנים יקבל הלקוח הפטר חלוט על יתרת חובותיו במידה ולא ימצא שהגיע לפשיטת רגל במרמה ובהנחה שעמד בכל תנאי הליך ההבראה בשנים אלו כמו גם בתשלומים החודשיים וההתחייבות בהסדר עם הנושים.

הפטר חובות – האם כל אחד מקבל אותו? אם כן אז מתי?

החוק יוצא מנקודת הנחה שכל אדם, בתום לב, יכול להגיע למצב של חדלות פירעון. לעתים מספיק שיפטרו אדם מהעבודה ובמשך כמה חודשים לא יקבל משכורת על מנת להיכנס למצב כלכלי לא פשוט שבו הוא לא יוכל לעמוד בהוצאות החודשיות שלו, העשויים לכלול לצורך העניין משכנתא או הלוואות אחרות שנטל. לעתים בעל עסק שהוצאותיו רבות והוא אינו יודע איך להתנהל מבחינה כלכלית גם כן עשוי להיות חשוף לחדלות פירעון ולהגיע למצב שהוא חייב להכריז פשיטת לרגל לצורך מחיקת חובות. לא כל אחד זכאי להפטר ומחיקת חובות ומי שכן זכאי מקבל אותו לאחר 48 חודשים של תשלומים חודשיים אל הנושים בהתאם למה שהוסכם בהסדר התשלומים. בכל מקרה יש לשכור את שריותיו של עורך דין מחיקת חובות המתמחה בנושא זה ויכול לעזור לכם לעבור את ההליך בקלות ובדרך הנכונה.

מחיקת חובות לבנקים:

החובות לבנקים הם החובות הכי נפוצים. הסיבה לכך היא שהבנק הוא המקור הראשון שנפנה אליו לקבל הלוואה, בין אם מדובר בהלוואה לצרכים פרטיים או עסקיים. כאשר החובות לבנקים הולכים וגדלים וההכנסות שלכם לפתע יכולים לקרוס (כמו למשל מה שהיה במהלך משבר הקורונה או בעקבות פיטורים מהעבודה או כל סיבה אחרת) אתם נחשפים למצב שבו לא תוכלו לעמוד בהחזרי החובות לבנקים ומשום כך תצטרכו להיעזר בעורך דין המתמחה בייצוג ותביעות מול הבנקים וגופים פיננסיים גדולים אחרים. מחיקת חובות לבנקים יכולה להיות ב2 מישורים: הגעה להסדר עצמאי מול הבנק (בעזרת עורך דין והסדר מול המחלקה המשפטית של הבנק) או באמצעות הוצאת צו חדלות פירעון ובקשה לפשיטת רגל.

מחיקת חובות בהוצאה לפועל:

הוצאה לפועל הוא גוף אכיפה וגבייה שהוקם למטרת גביית חובות של החייב, לרבות עיקול נכסיו ורכושו וזאת במידה והוא אינו יכול לשאת בתשלומי החובות שלו אל הגופים המוגנים בהוצאה לפועל. כך למשל אם אתם לא עומדים בהלוואות שלכם לרשויות המיסים, לביטוח לאומי, לבנקים, לגופי אשראי שונים וגופים אחרים – אתם חשופים לתהליכי הוצאה לפועל. הוצאת צו חדלות פירעון מאפשרת לכם לקבל מבית המשפט אישור להקפאת הליכים מול הוצאה לפועל ובעלי החוב השונים ומתוך כוונה להגיע עמם להסדר תשלומים ראוי תוך הצהרה על שפיטת רגל. באמצעות עורך דין טוב תוכלו להגיע לידי מחיקת חובות בהוצאה לפועל וטיהור שמכם ובכך לקבל הזדמנות שנייה לחיות את חייכם בדרך פיננסית נכונה יותר.

מציאת עורך דין למחיקת חובות – על מה לשים דגש?

• ניסיון – לצד הכשרה מקצועית בעריכת דין טוב שיהיה לעורך הדין שלכם ניסיון רב שנים בתחום וטיפול במאות/אלפי לקוחות לאורך השנים. לניסיון אין תחליף וכאשר מדובר במחיקת החובות שלכם והגעה להסדרים מול הבנקים או מחיקת חובות בהוצאה לפועל – אתם חייבים עורך דין מקצועי ומנוסה.

• תחום התמחות – ישנם אינספור סעיפים ותתי סעיפים בתחום המשפטי ודינים בתחומים שונים ורבים. עורכי דין מתמחים בתחום ספציפי אחד או שניים בדרך כלל ואולי מחזיקים במשרדם עורכי דין המתמחים בנושאים נוספים ובכך מרחיבים את מעגל השירותים שלהם. כאשר אתם באים לקבל שירות מחברת עורכי דין אתם רוצים לוודא שזו מחזיקה בעורך דין מנוסה עם התמחות בתחום הפיננסיים והתנהלות מול הבנקים.

• אחוזי הצלחה – תיק עבודות עשיר הוא נהדר אך מהו מדד היעילות של אותו עורך דין? מהם אחוזי ההצלחה שלו בתיקים בנושא מחיקת חובות והתנהלות מול בנקים?

• יחסי אנוש – אתם רוצים לוודא שעורך הדין מתייחס אליכם באופן אישי ולא כאל עוד מספר או הכנסה כספית.

• הכרת עולם הגופים הפיננסיים – עורך דין למחיקת חובות חייב, אבל חייב(!) להכיר היטב את הגופים הפיננסיים השונים ועם מי הוא נכנס לזירה. הבנקים, חברות האשראי ורשויות המיסים הנם גופים חזקים מאוד גם מבחינה פיננסית וגם מבחינה משפטית. בהתאם לכך עורך דין המכיר היטב את הגופים והדינים השונים, הזכויות והחובות של הגופים הפיננסיים ושל הלקוחות שהוא מייצג – ידע לתמרן היטב בייצוג הלקוח.

משרד עורכי הדין גלעד נרקיס לשירותכם:

משרד עורכי הדין גלעד נרקיס מתמחה בתביעות מול בנקים וגופים פיננסיים גדולים. המשרד עוסק כבר למעלה מ-20 שנה בתחום ובעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בייצוג לקוחות בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל, מחיקת חובות וכן הקפאת הליכים מול הוצאה לפועל והליכי אכיפה וגבייה הנכפים על החייב מכל כיוון. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להיפגש ולתת לכם שירות בליווי אישי לאורך כל הדרך.

הנכם מוזמנים להפנות אלינו כל שאלה או הערה

טלפון: 03-7554975

פקס: 03-7554976

אימייל: gilad@narkis-law.com

כתובת: מגדלי ב.ס.ר 3, רח' כנרת 5 בני ברק (מול קניון איילון) קומה 20

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222842 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201247 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205567 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201201 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201468 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201044 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205709 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: רוי ורלבנקאות23/10/171451 צפיות
Does thinking about your credit report give you awake? The sound advice above will help you fix your credit and be proud that you are financially responsible again.

מאת: רוי ורלבנקאות16/10/171544 צפיות
Now is the best time to start taking charge of your personal financial issues. Use the tips and techniques from this article to learn some sound personal finance tips. You do not need to take classes or years of training to start seeing big savings by improving your financial management skills. Every single knowledge you learn will help.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןבנקאות01/06/171832 צפיות
הבנקים מחוייבים בחובת גילוי מוגברת כלפי לקוחותיהם, מהי חובת הגילוי של הבנק כלפי הערבים של לקוחותיהם ?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןבנקאות01/06/171543 צפיות
האם בנק יכול לסרב לתת שירות ללקוחות מסויימים ? מהם התנאים לחוקיות סירוב הבנק לתת שירות ללקוח

מאת: איילתבנקאות20/01/162040 צפיות
טיפים - איך לא להיכנס למינוס מאת עו"ד רוני ברוש: על רקע מציאות כלכלית לא פשוטה ולעיתים אפילו סבוכה מאוד קל להתפתות לקחת עוד הלוואה או להיכנס למינוס בבנק. למעשה, יותר מידי הלוואות או משיכת יתר

מאת: ירון כהןבנקאות30/07/1510971 צפיות
יש לא מעט מוסדות ומשרדים שמבקשים אישורים נוטריונים עבור מסמכים שונים שמגיעים בשפות זרות. מסמכים כגון מסמכי לידה, תצהירים, דרכונים, תעודות, תעודות פטירה, תעודות נישואין או גירושין, מסמכי בעלות על רכוש והרשימה עוד ארוכה.

מאת: רוי ורלבנקאות26/12/142820 צפיות
במאמר זה נסקור את האפשרויות העומדות בפנינו להתמודד עם המחאות חוזרות. כיצד ניתן למגר את הסיכויים כי ההמחאות שבידנו "יחזרו" ומה לעשות במקרים כגון דא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica