חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעת נישואין כראי לאירוע החתונה

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/20201607 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים. אך האם ניתן לחזות לפי ההצעה איך יהיה אירוע החתונה?

הבחירות ההגבר צריך לעשות לפני הצעת הנישואין הן רבות, איזה טבעת אירוסין לבחור לאהובת ליבו, איך להציע, איפה ומתי. מצאו שקיים קשר בין התכנון של ההצעה לתכנון של החתונה. ככול שהגבר יותר משקיע בהצעת הנישואין כך הוא יהיה יותר מעורב בתכנון החתונה, וככל שההצעה תהיה יותר מושקעת מבחינת ההפקה כך גם האירוע עצמו.

אך האם בחירת טבעת אירוסין משקפת את קו האירוע? האם זה נכון לומר שככל שהטבעת יותר מרשימה ויוקרתית כך גם אירוע החתונה יהיה מושקע?

היום אפשר למצוא טבעות אירוסין בשלל עיצובים המעניקים יוקרה לטבעת, שימוש באבני חן יקרות ולא רק ביהלומים, או שילוב של שניהם.

טבעת אירוסין בעיצוב ייחודי- טבעת שהמעצב חשב ארוכות על עיצוב בעל פן ייחודי, לדוגמא: טבעת עם יהלום מרכזי ושיבוץ של יהלומים קטנים סביב היהלום המרכזי, עם שיבוץ יהלומים צד שחורים, השיבוץ של היהלומים סביב היהלום המרכזי מעניקים לטבעת מראה עשיר ויוקרתי, כמו כן היהלום המרכזי נראה גדול בהרבה בגלל היהלומים הקטנים המשובצים סביבו, ואילו יהלומי צד שחורים מעניקים לטבעת מראה ייחודי. ניתן להניח שגבר שרוכש טבעת מסוג זה לבת הזוג שלו, ירצה אירוע גדול ומושקע, תוך כדי תשומת לב לכל הפריטים הקטנים, החל מסידור המפיות, שילוב צבעים של מפיות ומפות, וילונות, וכמובן פריט נוצץ במרכז השולחן.

טבעות אירוסין קלאסיות- טבעות שאנחנו מכירים מהסרטים והטלוויזיה, משאת נפשן של רוב נשות ישראל (ובכלל בעולם), הטבעת הקלאסית היא למעשה בעלת יהלום אחד מרכזי, וכך היהלום גונב את כל ההצגה של הטבעת וכל תשומת הלב מופנית אליו. אך יש גם הרבה עיצובים הכוללים שיבוץ יהלומים צדדים, יהלומים צדדים בשלוב של יהלום מרכזי תמיד מעניקים לטבעת מראה נוצץ במיוחד ועשיר. לרוב אישה העונדת טבעת אירוסין מהסוג הזה תיבחר בחתונה נוצצת, שהדגש הוא עליה, הכלה, השמלה, החופה, אפקטים בריקוד הסלאו. ואילו פחות תשומת לב לפרטים בקטנים באולם אירועים עצמו.

המבחר של טבעות אירוסין הוא באמת גדול, וכמות האטרקציות שיש לכל אולם אירועים להציע הוא כמעט אין סופי, אז לא משנה באיזה טבעת אירוסין תבחרו, ומה יהיה גודל האירוע, הכי חשוב שתהיו מאושרים זה לצד זו, למשך שנים רבות.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד פרקש עורך וידאו מקצועי

מברוק ימי הולדת מפעיל ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד פרקש

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205083 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204927 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205064 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205022 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: אוהד פרקשימי הולדת03/10/131175 צפיות
בואו נסכים שיום הולדת לילדים זה כבר לא כמו פעם, היום זה כבר הפך להיות הפקה של ממש, הרבה בחירות והחלטות שיש לקבל, על מנת להרים אירוע מושלם.

מאת: אוהד פרקשבידור ופנאי - כללי28/07/132017 צפיות
לא פעם שמענו את הקריאה הזו: "אימא תשימי לי קלטת..." אותה קריאת שעמום של הילדים שלנו איפה ניתן למצוא מגוון קלטות ילדים לצפייה ישירה?

מאת: אוהד פרקשצילום28/12/121318 צפיות
יום החתונה הוא היום החשוב ביותר בחייו של כל זוג, מלבד כל אותן החלטות חשובות ובחירות משמעותיות כגון: שמלה, גן או אולם, בצהרים או בערב, בופה או מנות, בחירת המנות המוגשות, די ג'יי ועוד ועוד...

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182084 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172047 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152404 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152408 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152069 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141918 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

מאת: לירן יוסףנישואין26/05/144619 צפיות
בכל מערכת יחסים יש תקופות טובות יותר ופחות טובות, החשוב ביותר זה לעבור כל תקופה ביחד ובהבנה. יעוץ זוגי יכול לעזור לבני זוג המתקשים לעבור משבר ולא מוצאים פיתרון ודרך לגישור על הפערים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica