חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב שירה בציבור אינטימי

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/20204634 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירה בציבור היא תכנית שרבים מאוד אוהבים, וזהו מהלך שאתם חייבים לעשות בבחירתכם תכנית ופעילות לאירוע שלכם, ולא משנה מה גודלו והיכן נערך.

להעביר ערב שירה בציבור בצורה נכונה ומדויקת שתהפוך כל אירוע למשהו מיוחד ובלתי נשכח, אתם בוודאי זקוקים למישהי שיודעת לעשות זאת !

וכמו שאתם וודאי מבינים, אני ממליצה רק מניסיון  של שנים רבות על שירה בציבור רויטל טל העושה זאת במומחיות ומקצועיות רבה.

אז על מה בעצם מדובר?

מדובר על ערב האורך בדרך כלל כשעתיים שלוש- עד ארבע שעות של שירה וגם ריקודים, והכל לגמרי בזרימה איתכם האורחים. במשך 3 שעות פחות או יותר אתם מוצאים עצמכם שוכחים מכל טרדות היומיום ונכנסים בקלות רבה למצב שמחה וגם ששון. כל שיר בתכנית יזכיר לכם משהו מהעבר וגע לכם באיזשהו מקום בלב. והתכנית תבנה כך שאתם תמצאו עצמכם מרוממי רוח ותיצור אווירה שלא תוכלו למצוא באף תכנית אחרת.

גם אם אתם לא כאלה חובבי אירועים ומסיבות, תוכלו פשוט לחגוג בצמצום , ציון יום הולדת או תאריך חשוב יכול להיערך גם בצורה אינטימית ולא גרנדיוזית. בעזרת התכנית שלי המותאמת לרצונות והאהבות שלכם,  אשר נותנת לכל אחד ואחת להרגיש חפשי ולשיר, תוכלו למלא א כל הפרמטרים החשובים.

הרי אתם יודעים שכל מפגש שואף להיות משהו מחבר , מרגש ושמח השואף לדיוק של כל הלבבות בערב.

אם אתם עדין לא עושים שום אירוע מהסיבה שאתם שומרים על הנחיות ה"קורונה", אז ברור שתוכלו לקיים רק אירוע קטן המונה כ-10 איש בתוך הבית, או 20 איש בחוץ.

מתלבטים אם שירה בציבור תתאים ?

אתם בטח לא רוצים לפספס יום הולדת של אדם שאהוב עליכם, הזמינו את הקרובים אליו או אליה ביותר וחגגו בתוך סלון ביתכם, אני בטוחה ומבטיחה שזו תהיה חגיגה מושלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204841 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/14997 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/142614 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להפיק אירוע לוועד עובדים, היא להזמין תכנית של שירה בציבור, המושכת את הקהל לשירה ולפעולה, שרה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע חברה, או אירוע לוועד עובדים כלשהו ומומלצת ביותר..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141944 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142138 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141032 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאת: רויטל ל להקות אירועים29/01/147438 צפיות
זה לא מפתיע , שירה בציבור "עושה את העבודה" בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם כחלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171522 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161631 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152380 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142642 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145034 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137892 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

מאת: eliranתקליטנים05/12/137826 צפיות
תקליטן לחתונה יכולה להיות בחירה די מציקה, האם הוא מקצועי או לא, איך סגנון התקלוט שלו ברחבה בא לידי ביטוי ועוד. היכנסו לקרוא טיפים ומידע על תקליטן לחתונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica