חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנחה ערבי שירה בציבור

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/20204837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני לא בטוחה שקריוקי זו התשובה הנכונה והמדוייקת עבורכם ועבור האירוע שלכם, מהסיבה שבערב קריוקי עולה לבמה בכל פעם אדם אחד או שניים ושרים שיר כזה או אחר על-פי בחירה אישית. התנהלות כזו עלולה בפירוש לשעמם את שאר האורחים אשר יושבים ומסתכלים על אותו אדם ששר את השיר שבחר.

לעומת זאת, ישנו פתרון אחר בו גם ישנה פעילות שירה, אבל שירה משותפת של כולם, ואני מתכוונת לערב שירה בציבור.

שירה בציבור ולא קריוקי

בערב שירה בציבור משתתפים כל האורחים בו זמנית, ואין צורך להמתין שתורך יגיע.

את רוב רובם של השירים בתכנית אתם תכירו ותוכלו לשיר ללא בעיה, ואם אינכם זוכרים את המילים, תוכלו לקרוא אותן מהמסך עליו הן מוקרנות כמצגת.

אז  מדוע כדאי לכם לקחת מנחה לערבי שירה בציבור ולא לעשות זאת לבד?

אני יודעת שישנם אשר חושבים לארגן ערב שירה בעצמם, וישנם אשר גם מצליחים לעשות זאת  בעזרת רשימת שירים במחשב וחיבורו לטלויזיה, ובעזרת רמקולים וציוד הגברה אשר נמצא ברשותם. אך זוהי טרחה מיותרת בו בעת שישנה דרך קלה ופשוטה לארגן זאת בעזרת מנחה מקצועית אשר גם תביא את הציוד הדרוש וכמובן את נסיונה הרב.

כאשר תקחו זמרת ומנחה מקצועית לארגון והפעלת ערב השירה שלכם, תוכלו להתפנות לכל הסידורים הדרושים טרם האירוע, ואף בזמן האירוע לאורחים שלכם ולא להתעסק מכל הדאגות ומכל הסידורים שיש לעשותם טרם האירוע, אתם יכולים להתפנות לאורחים שלכם וכמובן והכי חשוב להשתתף, להנות, לשבת עם כולם, לשיר עם כולם ולהיות חלק פעיל מהערב כמעט כמו כל שאר האורחים, ואין כיף גדול מזה!

מחפשים מנחה מקצועית ובעלת ניסיון רב בהפקת ארועי שירה בציבור פרטיים, ארועי חברה ועוד ? היודעת להתאים את עצמה לכל קהל ,לכל גיל ולכל עדה.

שירה בציבור בשילוב שירי עדות היא גם אפשרות מצויינת ומוצלחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204632 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/14997 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/142614 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להפיק אירוע לוועד עובדים, היא להזמין תכנית של שירה בציבור, המושכת את הקהל לשירה ולפעולה, שרה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע חברה, או אירוע לוועד עובדים כלשהו ומומלצת ביותר..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141944 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142138 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141031 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאת: רויטל ל להקות אירועים29/01/147438 צפיות
זה לא מפתיע , שירה בציבור "עושה את העבודה" בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם כחלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205311 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205318 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195963 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193577 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193534 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193813 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

מאת: חיים נוימוסיקה26/11/192454 צפיות
פיוטים וניגונים מההיסטוריה היהודית שנשכחו ואבדו, נחשפו בידי בעל תפילה תל אביבי, שלומי הוניג שכינס חלק מהם לאלבום ייחודי " זיכרונות מגרמניה" והם זכו לעדנה ולחיים חדשים באלבום הבכורה שלו . האלבום בסגנון מוזיקה יהודית, מסורתית, קלאסית, נוצר בעקבות תווים שנמצאו במשפחתו של הוניג מודפסים באנציקלופדיה גרמנית ישנה על יהדות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica