חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מודעות אבל: לכבד את זכרו של אדם

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/20215200 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מלבד זאת, מודעות אבל נוספות מפורסמות לא רק על ידי המשפחה, אלא גם על ידי אנשים שהכירו את אותו אדם, ומעוניינים לציין בפני המשפחה את השתתפותם בצערה. מודעות אלה יכולות להיות מוזמנות על ידי מקום העבודה, מוסד לימודי, רשויות עירוניות או ארגונים ועמותות שבהם פעל הנפטר.

מה חשוב לדעת על פרסום מודעות אבל?

בניגוד לאירועים אחרים המתוכננים זמן רב מראש, מודעת פטירה מפורסמת בדרך כלל בהתראה קצרה. לכן, חשוב למצוא מקום שיכול לעזור לנסח את המודעה, לעצב אותה כראוי ולהציבה בעיתונים המתאימים (עיתונות ארצית או מקומית). המודעות מגיעות בגדלים שונים, בדרך כלל על בסיס המוניטין והסטטוס של אותו אדם במקום המפרסם את המודעה. אם מדובר באישיות מוכרת או בכירה, מודעות האבל יהיו מודגשות וגדולות יותר. מודעות מטעם ארגונים וחברות יכללו גם את הלוגו של המוסד או החברה המפרסמים את המודעה.

קיימים מספר סוגים של מודעות אבל. הודעה על מותו של נפטר ומועד הלוויה, הודעה על מועד של אזכרה וכן הודעות על השתתפות בצער.

היכן מתפרסמות המודעות?

כמעט בכל עיתון יש אזור מיוחד שמוקדש לפרסום של מודעות אלה, בעמודים בסוף העיתון או במרכזו. מלבד זאת חלק מהעיתונים מאפשרים לפרסם מודעת אבל גם בעמודי החדשות השונים. בדרך כלל אם רוצים להגיע לתפוצה נרחבת חשוב לפרסם את מודעת האבל גם בעיתון בעל תפוצה ארצית וגם במקומון בעיר שבה התגורר אותו אדם.

מה כוללת מודעת אבל?

ניסוח מודעת אבל יכול להיות שונה ממודעה אחת לשנייה, אך הפרטים החשובים נותרים זהים בין המודעות. בכתב קטן יופיע בדרך כלל הקשר המשפחתי של האבלים (ילדים, אחים, הורים), בכתב גדול ומודגש יופיע השם והתואר של אותו אדם (רב, ד"ר וכדומה). מתחת לשם ניתן לציין תיאור קצר של תרומתו של אותו אדם או נתונים נוספים אודותיו, כמו "איש יקר ורב פעלים". בחלק התחתון של המודעה יופיעו נתונים על ההלוויה ועל השבעה או מועד האזכרה. בתחתית המודעה עשויים להופיע פרטיהם של המנחמים וכן נתונים נוספים. כפי שצוין לעיל, מודעות מטעם אגודות או חברות יכללו בחלקן העליון גם לוגו (בשחור לבן או בצבע).

פרסום של המודעה דרך הטלפון

את נוסח הפרסום אפשר לתת דרך הטלפון ולאחר מכן לקבל בדואר אלקטרוני את העיצוב של המודעה, כפי שהוא יופיע בעמודי העיתון. לא ניתן לדעת מראש בדרך כלל היכן תופיע המודעה בעמוד משום שמודעות אלה מתקבלות לאורך כל היום עד שעות הערב המאוחרות, שעות ספורות לפני הדפסת העיתון.

הדרך הנוחה והקלה ביותר להזמין פרסום מודעת אבל היא ממוקד המנוסה בכך ועובד עם כל העיתונים. מוקד זה יכול לתת את מחירי פרסום המודעה, לתת הצעות מחיר לפרסום בעיתונים נוספים ולהמליץ על גודל המודעה ועיצובה. מוקדי הפרסום הללו מעצבים את המודעה, מבצעים הגהות (אם צריך) ודואגים מא' ועד ת' לתהליך הפרסום שלה. לאחר מכן, הם גם מוודאים כי המודעה אכן פורסמה בעיתון או המקומון המבוקש.

אם אתם זקוקים כיום לפרסום של מודעות אבל, אינכם צריכים לחשוב מראש על הנוסח או להתלבט היכן לפרסם. תנו לאנשי המקצוע המתמחים בכך להעניק לכם את כל המידע ותוכלו לראות את המודעה מתפרסמת כבר ביום שאחרי. בתקופה של כאב, השירות הזה יכול להעניק מעט שקט נפשי ולאפשר לכם להתפנות לדברים החשובים באמת.

לסיכום, למרבה הצער, מודעות אבל הן חלק מחיינו ואנו זקוקים להן בסיטואציות מפתיעות ללא הכנה מוקדמת. לכן, חשוב שיהיה משרד פרסום שעומד לצד המשפחה, החברים או המעסיקים שיכול להעניק את כל מטריית השירותים החל מאיתור העיתון המתאים, קבלת התשלום ועד לעיצוב המודעה ופרסומה. בחירה נכונה של מוקד המודעות המתאים תסייע לסיים את התהליך הזה בנוחות ובקלות ככל הניתן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן

מאת: ערןבתי מלון19/07/121223 צפיות
כל משפחה מתכננת חופשה אבל לא תמיד יודעים כיצד למצוא את העסקה הכלכלית שמשתלמת, מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים בית מלון בארץ או בחו"ל, על אילו אטרקציות כדאי לשים דגש ועל אילו מומלץ לוותר ולחסוך כמה מאות שקלים ואף יותר.

מאת: ערןייעוץ עסקי12/07/122824 צפיות
הקמת עסק אינה דבר פשוט. נדרש לפעול מול גופים רבים בו זמנית, להיכנס לתוך נבכי הבירוקרטיה וגם להשיג לא מעט כספים למימון הראשוני. כל אלה גוזלים זמן רב, ומצריכים ידע בתחומים לא מועטים. ללא טיפול נכון, ניתן ליצור מלכודת שקשה מאד לצאת ממנה. לכן, מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בליווי עסקי בפתיחת עסק חדש.

מאת: ערןגרפולוגיה19/06/1218302 צפיות
בעידן המודרני לא נרשמים לאוניברסיטה סתם אלא בודקים קודם מה רוצים ללמוד ומה נקבל מזה. על מנת להבין מה רוצים ללמוד ולמה אנחנו מתאימים מומלץ להתייעץ ואפילו לעבור הכוונה מקצועית. רבים מאיתנו בגיל הבגרות חשים צורך בשינוי וחושבים על קריירה שנייה. גם בצומת הזו מומלץ לפנות להכוונה מקצועית בעזרת ניתוח גרפולגי.

מאת: ערןמשכנתא18/06/125750 צפיות
ממאמר זה נוכל להבין מהם השרותים של חברת ייעוץ משכנתאות ובאיזה שלב כדאי לפנות אליהם. אין שאלה האם כדאי לפנות אל יועץ משכנתאות מאחר ומשכנתה זו ההלוואה הגבוהה ביותר שלוקחים במהלך השנים ואין טעם לקחת סיכונים. יועצי המשכנתאות מלווים אתכם לאורך כל הדרך ומטפלים בביורוקרטיה במקומכם.

מאת: ערןימי הולדת20/09/113246 צפיות
יש סיבה למסיבה? יום הולדת, יום נישואין או אפילו יום האהבה. בימים משמחים כאלו בד"כ אנו מחפשים מתנת יום הולדת מקורית, מתנה מיוחדת שתהיה בעלת משמעות, אך מאוד חשוב לצרף כרטיס ברכה למתנה מכיוון שלפעמים לברכה ליום הולדת יש משמעות הרבה יותר גדולה מהמתנה עצמה.

מאת: ערןימי הולדת11/09/111052 צפיות
לכל אחד יש יום כזה אחד, יום מיוחד, היום שבו חוגגים את לידתנו וקיומנו בעולם - יום הולדת! זהו היום בו אור הזרקורים ומלוא תשומת הלב הם לבעל השמחה, אך מעבר לטלפונים והודעות הSMS אין כמו לקבל מתנות יום הולדת.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204704 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173106 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

מאת: orya peryמשפחה וזוגיות - כללי25/07/162172 צפיות
אם הייתם מדמיינים את עצמכם סגורים בחדר סגור למשך שעה תמימה, איך הייתם יוצאים משם כאשר ישנה עלילה ויש לכם רמזים ועליכם למצוא גם פתרון לחידות שיעניקו לכם את המפתח ליציאה, לכל זה קוראים Exit room

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica