חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מראות ופנג שואי

מאת: Shaiפנג שווי05/09/20109073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מראות

על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

הצבת מראה בבית על פי שיטת הפנג שואי

הפנג שואי היא שיטה האהודה על חובבי ניו-אייג' לסידור החלל, שמקורה בסין. על פי תורה זו, הישמעות לכלליה תביא הרמוניה עם הטבע ואנרגיות טובות לחלל, ומנגד, עומס ואי סדר בבית יצור אפקט הפוך. בשנים האחרונות רבים אימצו אותה גם מבלי לעמוד יותר מדי על טיבה, כנראה בגישה של "זה לא מזיק, ומי יודע, אולי אפילו יועיל".

אם כך, מה אומרת הפנג שואי על מראות בחדר? על פי שיטה זו, מומלץ שלא לתלות מראה בחדר שינה, כי הן יוצרות הפרעה ועומס לפעולת השינה. על כן, מראות המיועדות עבור חדרי שינה מוטב שיהיו פנימיות – למשל, על דלת הארון מצדה הפנימי, ולא תלויות על הקיר. יש מומחי פנג שואי שאף מציעים לכסות מראות שבחדר בבד לפני השינה. בנוסף, מומלץ גם לא לתלות מראה בקיר שמול דלת הכניסה לבית, מכיוון שאותה מראה תיקח את האנרגיה הנכנסת מבעד לדלת ותשיב אותה בחזרה החוצה. עם זאת, אפשר להציב מראה על קירות אחרים הסמוכים לדלת הכניסה, ואף רצוי מאוד להעמיד מראה מעל דלת הכניסה בחלק החיצוני של הבית. כך תחזיר המראה אנרגיות שליליות שמנסות להתגנב אל פתח הבית.

הסיבה כי שיטה זו מתנגדת לתליית מראות בחדר השינה היא מפני שהיא טוענת כי מראות מייצרות באפקט ההשתקפות שלהן אנרגיה אקטיבית, ואנרגיה זו מנוגדת לפעולת השינה. מנגד, ניתן לרתום מראות לייצור אנרגיה שכזו במקומות שבהם היא דרושה: למשל, סטודיו לבלט, חדר כושר ואפילו חדר עבודה – בכל אלו אנו מבקשים להיות עירניים ונמרצים.

מומחי הפנג שואי רואים בתכונותיהן של מראות דרך להעלים מפגעי אנרגיה מן החלל. למשל, עמודים תומכים התקועים במקומות שונים באמצעו של חלל גדול. ציפוי עמודים אלו על ידי מראות כמו מעלים אותם מהעין.

כדי שהאנרגיה הנוצרת על ידי ההשתקפות של מראות בבית תהיה אכן חיובית ותורמת, חשוב לדאוג למראה של אותן מראות. כאשר מראות אותן אנו תולים בבית מוזנחות ושבורות, אין זה בריא לרוח ולנפש. לשם כך, חשוב מאוד להקפיד כי כל מראה בבית נקייה מסדקים, מפינות שבורות, מפגמים שונים ומשריטות. חובבי הפנג שואי גם מעדיפים מראות שהינן בחתיכה אחת – בניגוד לטרנד שהחל לאחרונה של מראה המחולקת שלוש פיסות ויותר בגדלים שונים המורכבות על הקיר זו לצד זו. מעניין מה יה לשיטת הפנג שואי לאמר על מקלחונים מלאי מראות, או מבוך מראות בלונה פארק. לא סתם ציינו את המקלחונים שכן הם מאוד באופנה על עיצוביהם השונים ובין שאר הדרישות בעיצוב מקלחון כבר מצינו וראינו מקלחונים עם מסך טלוויזיה בפנים וכן מקלחון מרוצף מראות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182630 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182648 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181311 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181106 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131286 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131812 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131151 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129162 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118804 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118924 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118746 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109147 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108892 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

מאת: לידר ציברפנג שווי05/04/108759 צפיות
אחת התורות שמשלבות גוף ונשמה בצורה הטובה ביותר מבלי לגעת ישירות באף אחד מהם היא תורת הפנג שואי. הפנג שואי – רוח ומים - תורת האנרגיות בחללים מיועדת להבטיח כי החלל בו האדם מתקיים מתאים לו ומעניק לו תמיכה ושפע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica