חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התחברות מחדש: האם זהו פתרון קסם בעידן ה רפואה משלימה?

אפשר לחפש באינטרנט ולמצוא הרבה מידע על אפשרויות שונות ומגוונות המוצעות לנו כדי להפסיק ולקחת תרופות ולהיעזר ב רפואה משלימה, ישנם מגזינים כמו חיים אחרים אשר מציעים שיטות טיפול לרוב.

המושג רפואה משלימה הוא מושג רחב שמכסה טיפולים שונים, נזכיר רק חלק מהשיטות: ריפוי אנרגטי, כירופרקטיקה, דיאטה, יוגה, ארומתרפיה, צמחי מרפא ותוספי תזונה.

במחקר משנת 2002 נמצא כי 62% מהבוגרים האמריקנים השתמשו בצורה כלשהי של רפואה משלימה בשנה האחרונה.

במובן הבסיסי, רפואה משלימה היא טיפול למניעה כי הוא לא נחשב עדיין כחלק מהרפואה קונבנציונלית. אז כאמור, אלו שיטות טיפול למנוע את השימוש של תרופות מרשם ו / או ניתוח. עם זאת, כאשר החלופה הקשה והחולים צריכים תרופה לא צריך להירתע מניתוח או מתרופות מרשם.

אישית, אנחנו בעד השילוב של הרפואה המערבית עם רפואה משלימה ואנו דוגלים בכך, ומיישמים זאת הלכה למעשה.

מטרה נוספת של הטיפול ב רפואה משלימה הוא לראות את הבעיה דרך הגוף של האדם. בניגוד לרפואה הקונבנציונאלית שמזהה את המחלה מתוך הסימפטומים, רפואה משלימה היא דרך חלופית ומציעה גישה שונה לבעיה הבסיסית ודרכה לטפל בסימפטומים.

במחקר שנעשה בשנת 2002, בקרב 34,000 אנשים שנסקרו הטיפול הטבעי הפופולרי ביותר בשימוש היה תפילה מסיבות בריאותיות, צמחי מרפא ותוספי תזונה הגיע למקום השני ורבים אמרו כי השתמשו ב רפואה משלימה בשנה האחרונה.

ברור מהמחקר משנת 2002, כי אתם לא היחידים המעוניינים ב רפואה משלימה.

כמה נדיר השימוש ב רפואה משלימה היום לריפוי ולהפגת כאבים?

פסק דין תקדימי שהתפרסם ביולי 2010 חייב את הביטוח הלאומי להכיר ברפואה משלימה כאמצעי לגיטימי לטיפול בנפגעי תאונות עבודה (לקריאה)

כולנו יודעים כמה זה מתסכל כאשר מצטננים חוטפים כאב ראש וכל מיני מחלות מוזרות כאלו…. .ואחת השאלות שאני נשאלת לגביה הרבה האם דרך הטיפול שאני עושה התחברות מחדש ניתן להפיג כאבי ראש, לרפא מהצטננות או שיש צורך לקחת כדורים להורדת החום והכאב. האם זה יכול לעבוד על כל דבר.

האם מספיק שיתקשרו אלי ואני אעשה את ההוקוס פוקוס שלי ויפסיק לכאוב להם הראש, והנזלת תפסיק לטפטף?

וכמו תמיד התשובה שלי היא אני לא יודעת.

יש הרבה מקרים בהם פונים אלי טלפונית ואני מטפלת מרחוק והכאבים עוברים, כמו בעדות על טיפול מרחוק באמצעות תדרי התחברות מחדש

ויש כאלה שלא זוכים לריפוי שציפו לו, ואני באמת לא יודעת אצל מי כן ואצל מי לא.

התשובה שלי היא תמיד תנסו, חוץ מכסף אין לכם שום דבר להפסיד, במקרה הטוב ביותר נרפאתם, הנזלת הפסיקה ובמקרה הפחות טוב יפחת הגודש באף או כאב הראש.

למרות השיטות הרבות הקיימות, לאחר מסע ארוך והתנסות בטכניקות אנרגטיות רבות, אין לנו ספק שתדרי התחברות מחדש מציעים משהו אחר, שונה ועוצמתי אשר מאפשר בקלות ובמהירות להשיג שיפור איכות החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111353 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111285 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111306 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111408 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111264 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108900 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101318 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213975 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201565 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201479 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201367 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191657 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181661 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica