חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/20131887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג

 

שלום קוראים יקרים.

ברצוני להתייחס בקצרה אל שתי שיטות אלו ולשים דגש על ההבדלים ביניהן.

שיטות הילינג ותטא הילינג שייכות לקטגורית רפואה משלימה / רפואה אלטרנטיבית.

לפני הכל אדגיש ששתי השיטות הללו מאוד אפקטיביות.

הילינג

"הילינג" הינו מושג רחב מאוד, שיטת הילינג מכילה כיווני טיפול רבים ואינטרפרטציות שונות, כולן נפלאות בדרכן.

הילינג הינה שיטת ריפוי בה המטפל הוא "צינור נקי" שדרכו עוברת אנרגיית הריפוי.

בנוסף לשיטת ההילינג הידועה ונלמדת במכללות וסדנאות, קיימים כיום כיווני הילינג רבים אשר פותחו באופן אישי ויחודי על ידי המטפלים השונים. אני אישית מתחבר לשיטות מיוחדות מסוימות.

· העברת אנרגיית הריפוי נעשת בדרכים שונות לפי בחירת המטפל, לדוגמא:

· תקשור וקבלת הנחיות מישויות אור (ביהדות מכירים בהן כמלאכים), נשמות גבוהות ומדריכים רוחניים. (לקריאת מאמר בנושא תקשור וריפוי בתקשור לחץ כאן)

· תפילה וזימון אנרגיה טהורה שהינה אנרגית ריפוי.

· התחברות המטפל והמטופל לתדר הריפוי.

המטפל מאתר כאבים וחסימות אנרגתיות, מרפא את הכאבים, משחרר ומסלק את החסימות. לאחר מכן, המטפל ממלא את החללים באנרגיות חדשות ומוארות, מטהר את ההילה של המטופל, דואג לאיזון אנרגטי ופתיחת הצ'אקרות בגופו של המטופל.

שיטת ההילינג מתאימה לטיפול בכאבים פייזים וריגשיים.

לקריאת מאמר המדבר על טיפול בטינה / חרדות / טראומות לחץ כאן

תטא הילינג

שיטת תטא הילינג נוסדה על ידי וויאנה סטייבל בשנת 1995.

מצבה של וויאנה סטייבל לפי הגדרת הרפואה הקונבנציונלית היה סופני, ללא סיכוי לריפוי.

וויאנה בחרה להאמין אחרת ופיתחה את שיטת תטא הילינג שבעזרתה ניצחה את מחלת הסרטן.

הטיפול בתטא הילינג מתבצע בפיגישות אינדיוידואליות בין מטפל למטופל.

המטפל בשיטת התטא הילינג הוא סוג של "מתווך", כלומר המטפל בשונה משיטת ההילינג אינו מעביר דרכו את אנרגית הריפוי, אלא מזמן הריפוי הנשלח ישירות מהבורא אל המטופל.

נוכחות המטפל ודיוקו בתהליך הטיפול הינה הכרחית.

גם שיטת תטא הילינג מתאימה לריפוי וטיפול בכאבים פיזיים וריגשיים.

כיום שיטת תטא הילינג הינה אחת השיטות הריפוי המובילות בעולם הרפואה האלטרנטיבית.

טיפול בשיטת תטא הילינג פותח דלתות חדשות ויכול להפוך את חייכם לנפלאים וקסומים.

מאמר זה הינו כללי ואינו מתיימר לתת הסבר מעמיק לשיטות הרפואה האלטרנטיבית. הדרך הטובה ביותר להכיר אותן הינה היתנסות אישית ותחושות אינדיווידואליות הנוצרות במהלך הטיפול.

אני מודה לכם שקראתם מאמר זה ומאחל לכם הרבה אור ואהבה.

למאמרים נוספים לחץ כאן

אייל פייגין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל פייגין – רפואה אלטרנטיבית

מומחה בשיטות טיפול, ייעוץ וריפוי שונות.

ניתן למצוא את כל הפרטים באתר הבית: http://orhabore.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל פייגין

מאת: אייל פייגיןאימון אישי14/03/13932 צפיות
מודעות – כח הריפוי וטיפול בטראומות פרק א: מדבר על יכולת המודעות ומסביר איך להשתמש בה בצורה אפקטיבית למטרות ריפוי ושחרור מחסומים הנובעים מדפוסים ישנים. פרק ב: מדבר על חשיבות המודעות כאשר מטפלים בטראומות.

מאת: אייל פייגיןאימון אישי14/03/13902 צפיות
טיפול רוחני הוליסטי במערכות יחסים, אימון אישי. מאמר זה מסביר איך דרך אימון אישי, ייעוץ והכוונה ניתן לטפל במערכות יחסים שונות (זוגיות, משפחה, עבודה, חברות ועוד) בדרך אלטרנטיבית.

מאת: אייל פייגיןתקשור וטלפתיה14/03/131168 צפיות
תקשור. תקשור הוא יכולת שהייתה לבני אדם לאורך כל האבולוציה. לאדם יש את היכולת לתקשר עם כל סוגי הישויות. מאמר זה מדבר מפרט ומסביר על כך. כמו כן תוכלו למצוא במאמר זה הסבר על שיטת הילינג מיוחד הנקראת: ריפוי בתקשור.

מאת: אייל פייגיןאימון אישי14/03/13910 צפיות
מאמר זה מדבר על שיטות ברפואה אלטרנטיבית לטיפול בטינה / טראומות / חרדות. מאמר זה נותן נקודת מבט חדשה לאדם לגבי הבעיות הללו ונותן הסבר איך להתמודד איתן בצורה אפקטיבית.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144690 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144324 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138456 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: מיכלהילינג08/01/129081 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128550 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118535 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

מאת: ציון דודהילינג24/12/118877 צפיות
מחקרים אמפיריים מאששים את הטענה שטיפול הילינג משפר את רמת ההמוגלובין בדם. אצל חולים אשר טופלו בהילינג נתגלתה עלייה משמעותית ברמות ההמוגלובין. היכולת של אנרגיית הריפוי לשפר את רמת ההמוגלובין הייתה כה חזקה, עד ששיפור כזה אובחן גם אצל חולי סרטן אשר קיבלו טיפול כימותרפי המדכא מח עצמות וגורם לאנמיה. בנוסף לשיפור ברמת ההמוגלובין, גרמה אנרגיית הריפוי לשינויים ביו-אנרגטיים ופיזיולוגים. מרבית החולים שקיבלו טיפול דיווחו על שיפור בתסמיני מחלתם או על היעלמותם. כל החולים נהנו משיפור משמעותי במצבם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica