חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מקבלים אובדן כושר עבודה, האם הביטוח בטוח

האם ביטוח הוא באמת בטוח!

האמת שלא הצלחתי למצוא נתון מדויק כמה תביעות כנגד חברות ביטוח קיימות במסדרונות בתי המשפט בישראל. כמה מסכנים ואומללים אנשים אשר נאלצים להתחלק עם תשלומי הביטוח המגיעים להם הם צריכים להתחלק עם עורכי דין, חברות המתמחות בתביעות כנגד הביטוח, רופאים, חוות דעת, ואומללות הולכת ונשפכת.

כפי שחברות הביטוח מפרסמות את המוצרים שלהם בהדר ופאר, וזועקות לנו כי ביטוח הוא הדבר החיוני ביותר להבטחת חיינו הסדירים הן כאנשים והן כבעלי עסקים, כך לא עומדות חברות הביטוח בהתחייבויות שלהם, מתחמקים מסעיפי משנה מה שנקרא "האותיות הקטנות" ופשוט לא עומדות בהתחייבויות שלהם כפי שמופיע בפרסום שלהם, או כפי שסוכן הביטוח התחייב כול סוף שנה "רק עשו ביטוח" והבטיחו את עצמכם.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני נתקל בשרלטנות בלתי הגיונית מצד חברות הביטוח, אני מרגיש כי למעשה חברת הביטוח מותחת את החבל רק בכדי לא לשלם מלוא פיצוי למבוטח, אני מבין כי חברות הביטוח פועלות בשיטת המצליח, ורק מי שהולך עד הסוף, נעצר אצל אותו בורר אשר מינה בית המשפט לברור בין התביעות. שם חברות הביטוח מבינות שהחבל נמתח עד הסף, מקזזות אלפי שקלים, ומשלמים למבוטח את תביעתו כאשר זה נאלץ להתחלק בו עם עורך דינו או מי שליווה אותו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מגיע לעסקים אשר לא משלמים מע"מ בזמן, לא משלמים מיסים בזמן, לא משלמים ביטוח לאומי בזמן, אבל משלמים פרמיות "ענקיות" אשר יבטיחו אותם בשעת צרה! לו היו יודעים או מבינים אותם בעלי עסקים וחברות הצמודים כול כך לפוליסה הלבנה המונחת בארון כי בשעת צרה לא בטוח שהיא תהיה שווה את הנייר והכריכה המהודרת בו היא שוכנת אולי היו משנים את סדר העדיפויות שלהם בנושא ניווט הכספים.

כ-יועץ עסקי אני קורא לכול אותם בעלי עסקים, בעלי חברות, כאלה שרוצים להבטיח את עתידם, כאלה שרוצים להיות בטוחים שמדובר על ביטוח של אובדן כושר עבודה דבר אשר חשוב מאד לבעלים של עסקים לבעלי חברות אשר הביטוח הלאומי יזרוק אותם מכול המדרגות ביום של "צרה" לא לסמוך ייתר על המידה בפוליסות השוכבות בארון ואשר בקנאות שילמתם אותה חודש בחודשו!

חברות הביטוח מרוויחות יותר ממה שהם לא משלמים מאשר מה שהם משלמים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141478 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141182 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143323 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141139 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141163 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141075 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141181 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ביטוח אובדן כושר עבודה

מאת: אמיר וינברגרביטוח אובדן כושר עבודה02/11/128265 צפיות
כל מי שעבר תאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע חלילה ומגיש תביעת אובדן כושר עבודה צפוי להיתקל במכשולים רבים מצד חברת הביטוח, שיגרמו לעיכוב בטיפול, הפחתת הסכומים המשולמים ולעיתים אף דחיית התביעה. הגשת התביעה בצורה מקצועית ומסודרת מגדילה את סיכוייה להצליח. עורך דין ביטוח יכול בהחלט לסייע בכך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מאת: neri bennunביטוח אובדן כושר עבודה23/06/118965 צפיות
קיימות חברות ביטוח רבות המציעות, במסגרת שלל הביטוחים השונים, גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות, שהינה ביטוח פרטי, שנועד לכסות במקרים של אובדן כושר עבודה ו/או נכות כתוצאה ממקרה של תאונה

מאת: lawtipביטוח אובדן כושר עבודה20/01/119074 צפיות
מהו ביטוח אובדן כושר עבודה ? מדוע הוא מחד כל כך חשוב, אך מאידך טומן בחובו הגדרות שונות ומשונות אשר עשויות לעמוד לנו לרועץ בקרות מקרה ביטוח ? ממה צריך להיזהר ולמה לשים לב ? על כך ועל עוד נושאים מרכזיים בתחום בכתבה.

מאת: Efratביטוח אובדן כושר עבודה16/01/118851 צפיות
תביעת נזקי גוף מגיעה בעיקר בעקבות נזקים ופגיעות שנגרמו לאדם לאחר תאונת עבודה, תאונת דרכים או במקרה של רשלנות רפואית. ישנם מקרים בהם מעורבים יותר מאחד מהמקרים הללו ואז ישנה תביעה משולבת. התביעה מוגשת לביטוח הלאומי, שהינו מוסד ממשלתי המבטח את כלל אזרחי המדינה, בתהליך הכולל הגשת טפסים רפואיים המעידים על הפגיעה יחד עם כתב התביעה למוסד הביטוח הלאומי. שם, לאחר דיון בממצאים, תיקבע ועדה רפואית לגבי קיצבה, דמי טיפול או פיצויים שיועברו לנפגע במידה ונמצא ראוי לכך. בפועל, התהליך אינו פשוט כל כך וכולל הליכים

מאת: דוד נתנאלביטוח אובדן כושר עבודה12/12/108468 צפיות
לפי החוק, כל אחד מחויב לשלם ביטוח לאומי. לפי ההיגיון, הביטוח הלאומי צריך לתת לנו להרגיש בטוחים. לפי המציאות, אנחנו באמת משלמים, אבל הביטחון שהביטוח הלאומי באמת יבטח אותנו, שואף לאפס.

מאת: דניאל seoביטוח אובדן כושר עבודה01/07/108381 צפיות
שלום לכולם, אני כותב על נושא הביטוח, פשוט כי חשוב מאוד לדעתי להודיע לכלל הציבור על חשיבותו של נושא הביטוח. כולם מבינים שביטוחים הם מאוד חשובים אבל רובנו מעדיפים שלא לחשוב ל זה בכלל.

מאת: אתי בן ישיביטוח אובדן כושר עבודה25/03/109539 צפיות
חיים קליר התייחס השבוע ב- YNET לכתב הסילוק – נושא מעורר מחלוקת בעולם הביטוח. למי שאינו בקי, על ידי חתימה על כתב הסילוק מתחייב המבוטח כי הוא מסיר מחברת הביטוח תביעות נוספות בגין אותו תיק. בטורו הוא כותב על סיפורו של חנן עבדל, נהג אוטובוס באגד, שנפגע בתאונת דרכים בצוואר ובכתף ורופא אישר לו חופשת מחלה של 93 יום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica