חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת הרייקי- כיצד כל אחד יכול ללמוד לטפל

מאת: אורי בינהרייקי20/03/20108822 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

עיקרה של השיטה - ריפוי על ידי אנרגיה המועברת באמצעות מגע, או העברת אנרגיה מרחוק. הגוף החי, בין אם הוא אדם או בעל חיים, מקרין חמימות ואנרגיה. אנרגיה זו היא כוח החיים עצמו, והיא ידועה בשמות שונים.  ביפן מכנים אותה "קי", מכאן נגזר השם "רייקי" שמשמעותו - אנרגית חיים אוניברסאלית. הרייקי ניתן לשילוב בכל שיטות הריפוי האחרות, קונבנציונאליות או אלטרנטיביות ומשלים אותן.

אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים.  זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי.  יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים.

בעת הטיפול ברייקי, מעביר המטפל את אנרגיית הרייקי דרך גופו אל גוף המטופל.  העברת הרייקי, מאזנת את האנרגיה בגוף המטופל ועל ידי כך מאפשרת לו להפעיל את מנגנוני הריפוי הטבעיים שלו.  זרימת אנרגיית הרייקי אינה תלויה במצב הפיסי או הנפשי של המטפל - הוא רק מעביר את האנרגיה דרכו.  פעולת הרייקי אינה תלויה באמונה בו.  למעשה, אנשים אינם מאמינם ברייקי לפני הטיפול, אך לאחריו - לכולם ברור שהוא עובד.

הטיפול באנרגיית הרייקי עדין, חזק ופשוט. הרייקי יעיל ביותר כעזרה ראשונה ומזרז תהליך החלמה של הגוף לאחר ניתוחים, תאונות ופגיעות חמורות. בכוחו לשחרר את שורש הבעיה בין אם היא גופנית, רגשית או רוחנית ולהחזיר למערכת את האיזון ההרמוניה והחיוניות הדרושים לגוף.

כל אחד יכול ללמוד רייקי על ידי חניכה והתחברות לאנרגיה

במהלך עבודתי נוכחתי בכוחה של אנרגיה זו.  כשניהלתי גן פרטי בגישה ההוליסטית, לימדתי את הילדים לטפל בעצמם באמצעות הרייקי.  הילדים קיבלו את כוחה של אנרגיה זו בפשטות ומופלאות הדרכים שהם גילו כדי להרגיע את עצמם ולהקל על מכאובים של פצעים וחבלות.  גם אנחנו כהורים, יכולים להיעזר ברייקי כדי להקל על ילדינו במצבי מתח ופציעות קלות.

כיום, בעבודתי כמטפלת הוליסטית אני ממשיכה להיווכח כי מטופלי מרגישים בעת קבלת הרייקי רגיעה עצומה, ובאותו זמן עזרה בריפוי של מחלות קשות כקלות.

טיפולים ברייקי עוזרים לגוף לרפא את עצמו.  מגיעים אלי חולי סרטן והטיפול ברייקי מקל על כאביהם, מאזן את הגוף ואת הנפש, וכן, מקל על ההתמודדות עם המחלה.  גם במקרים של אנשים שכבר החלימו, אך הטיפולים הקשים לוו  בתופעות לוואי.

הגיעה אליי מישהי מיואשת שכבר חצי שנה בקושי ישנה כי קשה לה לבלוע עקב הרס במנגנון הבליעה כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים.  אחרי טיפול משולב של צמחי מרפא ורייקי במשך שלושה חודשים, חלה הטבה משמעותית. התפנינו לטפל בדברים אחרים ושכחנו שבעצם הבעיה מרכזית נפתרה...

לקריאה נוספת אנא הצטרפו אלי למרכז- מרכז הלל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז הלל בהדרכת סנדרה אליאש. מרכז הלל הוקם ביישוב נופית כמרכז להנחיה, יעוץ, הדרכה, הכוונה, וקבלת כלים מעשיים ורוחניים להגשמת מטרות. וזאת, מתוך רצון לעזור לאנשים להתמודד עם מצבי לחץ והתמודדות עם מצב חריג בתוך המשפחה.

במרכז נערכים טיפולים הוליסטיים, סדנאות, קורסים, ערבי העשרה ומדיטציות.

מצאתי כי המרכז הוא מקום בו כל אחד יוכל למצוא את השקט הפנימי, להתחזק, להרגיש בנוח לבכות ולצחוק, למצוא את הכוחות הטמונים בכל אחת ואחד על מנת להמשיך ולהתמודד עם "ההפתעות" שמזמנות לנו החיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בינה

מאת: אורי בינהאומנות - כללי06/09/162097 צפיות
עולם הקעקועים הישראלי פורץ גבולות בשנים האחרונות, מאות מכוני קעקועים פזורים ברחבי הארץ ונראה בהחלט כי התחום רק הולך ומתרחב באופן עוצר נשימה. רבים מהאנשים אשר בוחרים לעשות קעקוע כלל אינם לחשיבות הטיפול בקעקוע, ובמיוחד בימים הראשונים שלאחר עשייתו. בעוד חשוב ביותר כמובן להמשיך ולשמור על הקעקוע גם בשבועות, בחודשים, ובשנים שלאחר עשייתו, את עיקר הדגש יש לשים על הימים הראשון שלאחר ביצועו, ימים אשר הקפדה על הוראות הטיפול הינה קריטית.

מאת: אורי בינהאומנות - כללי03/08/163007 צפיות
מדהים לחשוב עד לפני עשר שנים היו בישראל 15 מכוני קעקועים בלבד, בכל רחבי המדינה. וכיום, לעומת זאת ישנם מעל ל-300 מכונים פעילים מצפונה ודרומה של המדינה, נתון אשר גדל משבוע משבוע עם פתיחה של עסקים חדשים בתחום. השינוי אשר חל בארץ תחת תחום הקעקועים הוא הרבה מעבר למספר העסקים הפועלים בה. מרתק לראות את השינוי אשר חל במדינה מבחינת התפיסה, דרך ההסתכלות של הישראלים אל עולם הקעקועים.

מאת: אורי בינהבתים משותפים21/03/161428 צפיות
בשנת 2005 החלה ממשלת ישראל בשיווקה של תכנית חדשנית בשם תמ"א 38, אשר הדליקה את דמיון של מאות אלפי בעלי דירות ונכסים ברחבי הארץ. הרעיון אשר עליו התבססה התכנית הוא חיזוק מבנים ישנים אשר דורשים תחזוקה, ובפירוט – בניינים אשר הוקמו טרם לשנת 1980, בה הוחל תקן בנייה לבנייני מגורים אשר כולל הגנה מפני רעידות אדמה.

מאת: אורי בינהתעשייה21/03/161234 צפיות
חשיבות לבישת ביגוד מגן מצד עובדים לא תסולא בפז, אך ניכר כי החשיבות, לעיתים, נופלת על אוזניים ערלות מצד מעסיקים, אשר כל רצונם הוא לחסוך עלויות על גבם של עובדם ותוך כדי סיכון ידוע של בריאותם והעמדתם במצב של סכנה.

מאת: אורי בינהבניית אתרים21/03/162302 צפיות
בעולם רווי טכנולוגיה וריחוק, בו ניכור אינה מילה זירה, ניכר כי תחושת הבדידות הינה בין המתגברות והחזקות מבין אלו אשר בני האדם חווים בתקופה האחרונה. תחושות אלו קיימות גם במסגרות ארגונים גדולים וכן במקומות עבודה, שכן במקומות אלו מתקיים מדרג, חיץ, ברור בין העובדים לבין החברים בהנהלה \ מנהלים, אשר מגביר באופן מובן את תחושת הריחוק מצד העובד.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101466 צפיות
כיום רבות פונות אל מכוני הקוסמטיקה השונים, בעיקר לצורך הסרת שיער בשיטות שונות. המחיר לעיתים מציק לכיס וגם לא כולנו אוהבות או סתם מתביישות להראות את איברי גופנו המוצנעים, בפני אנשים זרים. כיום כל אחת יכולה להעניק לעצמה טיפול פרטי ואישי בעזרת מכשיר להורדת שיער ביתי.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101396 צפיות
מי מאיתנו לא לפעמים מתעצלת להוריד את השיער המיותר מהאיברים, בעיקר בחודשי החורף אז חלקי גופנו יחסית מוגנים ומוסתרים. אך אם את שיער הרגליים, הידיים וכל השאר ניתן להסתיר, משיער הפנים אין שום דרך להימלט מלא להוריד. שפם , סנטר ולחיים, חייבים להוריד מיידית בלי לחשוב פעמיים. קיימות שיטות רבות של הסרת שיער פנים, החל מלבד בבית ועד במכון.

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132335 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: משה יורירייקי04/10/128497 צפיות
מחפשים מועדון לבת מצווה? בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מאת: נינה כהןרייקי11/06/128528 צפיות
מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118752 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098627 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098673 צפיות
יותר ויותר אנשים פונים ללמוד רייקי? מה הקסם שמושך כל כך הרבה אנשים? מהם בכלל לימודי הרייקי? ננסה לשפוך קצת יותר אור על הנושא בשורות הבאות...

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098857 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica