חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולים של רייקי והילינג

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/20132335 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הטיפולים האנרגטיים שלהרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוףשלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייהשממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

הרבה פעמים אנשיםאומרים לאחר הטיפול , שהרגישו תחושה של חום נעים - החום הנעים הזה היא אהבה . כאשראמא מחבקת את התינוק שלה ואוהבת אותו - היא נותנת לו חום ואהבה . זו בדיוק התחושה.הגוף שלנו מקבל חום והאהבה. זה דבר שכל אדם על פני האדמה זקוק לו . אנחנו לא צריכיםיותר מזה , רק שיחבקו אותנו ויאהבו אותנו כמו שאנחנו . כלומר,  מי שמגיע לטיפוליםאלו , יודע שהוא יקבל בתת מודע שלו -אהבה,  ולומד דרך הטיפולים לאהוב את עצמוולהרגיש שמגיע לו אהבה ושיאהבו אותו. מהמקום הזה של האהבה אפשר להתקם ולהתפתחולעשות הרבה דברים.

דוגמא חיה היא , כאשרהגיעה אליי בחורה שביקשה טיפולים ברייקי על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמה בגללדכאונות- כך הגדירה. עשינו מס' מפגשים של טיפולים ( משהו כמו שישה בערך , כאשר לרובצריך אפילו יותר מזה לפחות 10 על מנת להרגיש בהבדלים שקורים לנו בחיים, בגוף,בתחושות שלנו וכו'. ) . בטיפול האחרון שאלתי אותה אם היא רואה הבדל אם קרה משהושונה. התשובה הראשונית שלה הייתה לא , שלא ידוע לה שקרה משהו מיוחד. המשכתי לשאול מה היא עושה בימים אלו בחייה. הבחורה סיפרה שבדיוק התחילה לעבוד, והיא מתעניינתבלימודים וכנראה תירשם, והיא התחילה לעשות ספורט. בזמן שהיא דיברה האסימונים התחילולרדת - ואז אמרה לי שבכלל לא עבדה לפני שנפגשנו, ועד עכשיו ממש לא קישרה אתהטיפולים למה שקורה לה בימים אלו . הדברים האלה לא מקריים, זו התוצאה של מה שקורהעם האנרגייה הזו של הרייקי וההילינג גם.

מה שההרייקי וההילינגעושים למעשה זה, שהם פותחים אותנו לדברים וגורמים לנו ליזום דברים חדשים , הםעובדים על המודע והתת מודע שלנו ופתאום יש לנו יכולות , פתאום יש הברקות, המצאות,תהליכים חדשים שקורים בחיים שלנו. תדעו שאין שום דבר סתם והכל קורה כי אנחנו עושיםמשהו לטובת עצמנו , משהו שגורם לנו לנוע ולהתקדם, וכדוגמא שנתתי היא התוצאות שלהטיפולים . כמובן חשוב לציין שלא ניתן להכריח אנשים לעשות טיפולים ועל כל אדם זהעובד שונה , יש אנשים שצריכים יותר טיפולים ויש אנשים שפחות. כל אחד מגיע מנקודתפתיחה שונה וממקום אחר ועבר תהליכי חיים שונים.  כמו כן, האמונה היא הדבר הכי חשובכי ללא האמונה שום דבר לא יצליח בשום תחום בחיים שלנו. אני חייבת לציין דבר נוסף,הרייק וההילינג הם רק נקודת פתיחה לדברים נוספים , כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עלעצמנו הם לא יספיקו בלבד. אדם שמבקש להתפתח ולהתקדם ולהבין את עצמו יותר פנימהוכמובן לשחרר דברים ולהשתחרר ממועקות, טראומות, חוויות עבר לא נעימות, ואנשים :יצטרך לעבוד בצורה נוספת של שחרור על מנת לנטרל סופית את הדברים שמפריעים לו,הרייקי וההילינג הם חלק גדול מהתהליך אבל רק חלק ממנו, ונותנים את הפוש הנכון וקרשקפיצה מעולה להמשך עבודה פנימית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדר עוזיאל ממן - המרכז להתפתחות וצמיחה רוחנית
מאמנת רוחנית, מתקשרת, מאסטר רייקי והילינג, סדנאות לקבוצות ויחידים - איזון גוף נפש, תקשור, שחזור גלגולים ומדיטציות וטיפולים אישיים


052-3913533
www.ima-adama.co.il/web/hadaru

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר עוזיאל ממן

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132488 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןשפת האור08/06/131679 צפיות
כשלומדים רייקי כבר בדרגה הראשונה מלמדים המאסטרים של הרייקי את התלמידים את אחד השיעורים החשובים של הרייקי , אין העברת אנרגייה ללא תמורה ( כאשר התמורה יכולה להיות כל דבר שיתואם מראש בין המטפל למטופל ). כבר אז בתחילת המאה ה 20 הבינו ואף הרבה לפני, שכאשר נותנים זה בסדר ונכון לקבל חזרה . זהו חוק קוסמי שקיים ביקום . אלהים כל הזמן נותן , והוא כל הזמן גם מקבל .

מאת: הדר עוזיאל ממןרוחניות - כללי08/06/131114 צפיות
מאמר הזה הוא עבורכם. כן אתה או את ששואלים , מחפשים , בודקים ומתעניינים בדבר הזה שמעבר, ברוח, בפנימיות, באינטואיציות, בחלומות שחלמתם, בתחושות שאתם מרגישים וכו'.

מאת: הדר עוזיאל ממןתקשור וטלפתיה08/06/13922 צפיות
כשאני התחלתי לתקשר זה היה לפני 11 שנה בערך , זה קרה בלילה אחד בבת אחת. בהתחלה זה היה מבהיל נורא. מצד אחד הייתי מאוד מסוקרנת ושאלתי המון שאלות . תקשרתי בשלב זה רק לעצמי (לא חשבתי שבכלל אפשר לעזור על ידי התקשור לאנשים אחרים או לעשות עם זה משהו בכלל ), וזה בא בצורה של שמיעה, וכתיבה אוטומטית, ובצורה ויזואלית, כלומר הייתי רואה תמונות מול עיניי. מצד שני ממש הייתי משותקת כמעט בכל פעם שתקשרתי. כל דבר היה מקפיץ אותי ממש וגורם לי להבהל בזמן התקשור. לא הבנתי כל כך איך זה קורה ומה קורה לי ברוב הזמן, וגם

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131781 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: משה יורירייקי04/10/128497 צפיות
מחפשים מועדון לבת מצווה? בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מאת: נינה כהןרייקי11/06/128529 צפיות
מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118752 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: אורי בינהרייקי20/03/108823 צפיות
שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098627 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098674 צפיות
יותר ויותר אנשים פונים ללמוד רייקי? מה הקסם שמושך כל כך הרבה אנשים? מהם בכלל לימודי הרייקי? ננסה לשפוך קצת יותר אור על הנושא בשורות הבאות...

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098858 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica