חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרפולוגיה – כלי נהדר להכוונה מקצועית

מאת: ערןגרפולוגיה19/06/201218333 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גרפולוגיה – כלי נהדר להכוונה מקצועית

ישנם שלבים בחיים בהם הכוונה מקצועית יכולה להועיל, כאשר יש תחושה של חוסר סיפוק מהעבודה הנוכחית די בכך בכדי לגשת להכוונה שכזו ולבקש ייעוץ. כאשר אנו נדרשים להחליט לאיזה כיוון מקצועי נפנה בצומת בה אנו ניצבים, אנחנו עלולים להיתקל בקושי להחליט. כמות השיקולים שיש לקחת בחשבון, הכנסה מול עניין והצורך בלימודים לשם העיסוק בתחום. כל אלה ודאי אינם מקלים על ההתלבטות.

בעבר בימים בהם עבודה עדיין לא נקראה "קריירה"’, הדברים היו הרבה יותר פשוטים. אנשים נהגו לעבוד באותו מקום, חברה או ארגון במשך שנים כשאחד מהשיקולים העיקריים לכך היה הצורך ביציבות תעסוקתית. היום, בעידן האינדיבידואליות בו הגשמה עצמית הפכה דבר קדוש כמעט, אנשים מוצאים את עצמם מחליפים מקום עבודה אחת למספר שנים או אפילו מתחילים קריירה חדשה. אבחון אישיותי מאפשר לנו להכיר בתכונות הדומיננטיות שלנו, בכישרונות חבויים ולהבין מה פוטנציאל ההתפתחות הטמון בכל נתיב שנבחר.

ניתוח גרפולוגי – בבואנו לבחור מקצוע.

באמצעות ניתוח גרפולוגי ניתן ללמוד רבות אודות תכונותיו של האדם, תחומי העניין שלו, היכולות וכמובן הנטיות המקצועיות. הרבה פעמים נדמה לנו שאנחנו מכירים את עצמנו יותר מכל אדם אחר אבל נקודת מבט של אדם נוסף, יכולה להאיר באור שונה דברים שחשבנו עליהם או להעלות על פני השטח כיוונים שכלל לא נשקלו עד כה.

הכוונה מקצועית לצעירים

הכוונה מקצועית יכולה לסייע כבר בשלבי תכנון הקריירה, לצעירים שזה עתה השתחררו משירותם הצבאי ותוהים מה ללמוד. יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות וחלקם יגלו שאולי האקדמיה אינה בהכרח הבחירה הנכונה. לעיתים דווקא קורס מקצועי או לימודים במכללה המתמחה בתחום כזה או אחר, יעשירו את אותו אדם מבחינה אישית ומקצועית כאחד פי כמה מלימודים במסגרות פורמאליות הנראות מובנות מאליהן.

הכוונה מקצועית למבוגרים / קריירה שנייה

היום, יותר מבעבר, הסבה מקצועית נפוצה מאוד. אנשים מפתחים קריירה שנייה ולעיתים אפילו קריירה שלישית. ישנם מקצועות בהם גיל ארבעים נחשב מבוגר אולם ברור כי אין זו סיבה לשבת בבית בחיבוק ידיים, בחלק מהתחומים נהוג לצאת לפנסיה בגיל חמישים, שגם הוא כיום גיל בו עדיין אפשר להתחיל לעסוק במשהו חדש. מאוד נפוץ לפגוש אנשים שבחרו את תחום העיסוק שלהם בעיקר מתוך שיקולים כלכליים, אולם מאז ומעולם נמשכו דווקא לתחומים פחות מכניסים דוגמת קונדיטוריה או אמנות. חיים רק פעם אחת - אין סיבה לוותר על החלומות שלנו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215240 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: ערןבתי מלון19/07/121226 צפיות
כל משפחה מתכננת חופשה אבל לא תמיד יודעים כיצד למצוא את העסקה הכלכלית שמשתלמת, מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים בית מלון בארץ או בחו"ל, על אילו אטרקציות כדאי לשים דגש ועל אילו מומלץ לוותר ולחסוך כמה מאות שקלים ואף יותר.

מאת: ערןייעוץ עסקי12/07/122826 צפיות
הקמת עסק אינה דבר פשוט. נדרש לפעול מול גופים רבים בו זמנית, להיכנס לתוך נבכי הבירוקרטיה וגם להשיג לא מעט כספים למימון הראשוני. כל אלה גוזלים זמן רב, ומצריכים ידע בתחומים לא מועטים. ללא טיפול נכון, ניתן ליצור מלכודת שקשה מאד לצאת ממנה. לכן, מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בליווי עסקי בפתיחת עסק חדש.

מאת: ערןמשכנתא18/06/125752 צפיות
ממאמר זה נוכל להבין מהם השרותים של חברת ייעוץ משכנתאות ובאיזה שלב כדאי לפנות אליהם. אין שאלה האם כדאי לפנות אל יועץ משכנתאות מאחר ומשכנתה זו ההלוואה הגבוהה ביותר שלוקחים במהלך השנים ואין טעם לקחת סיכונים. יועצי המשכנתאות מלווים אתכם לאורך כל הדרך ומטפלים בביורוקרטיה במקומכם.

מאת: ערןימי הולדת20/09/113249 צפיות
יש סיבה למסיבה? יום הולדת, יום נישואין או אפילו יום האהבה. בימים משמחים כאלו בד"כ אנו מחפשים מתנת יום הולדת מקורית, מתנה מיוחדת שתהיה בעלת משמעות, אך מאוד חשוב לצרף כרטיס ברכה למתנה מכיוון שלפעמים לברכה ליום הולדת יש משמעות הרבה יותר גדולה מהמתנה עצמה.

מאת: ערןימי הולדת11/09/111054 צפיות
לכל אחד יש יום כזה אחד, יום מיוחד, היום שבו חוגגים את לידתנו וקיומנו בעולם - יום הולדת! זהו היום בו אור הזרקורים ומלוא תשומת הלב הם לבעל השמחה, אך מעבר לטלפונים והודעות הSMS אין כמו לקבל מתנות יום הולדת.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/143332 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/143564 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/144635 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128933 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica