חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרפולוג לערב צוות – גאגלינג גרפולוגי

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/20143564 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות.כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

ג'אגליניג לערב צוות

איך אפשר לדעת אם ערב צוות הצליח ? כאשר אחרי שלושה חודשים עדיין יזכרו את האירוע לטובה. יש משהו מאוד מרענן כשנותנים לעשות משהו אנו לא מיומנים בו. אם הזמנתם גרפולוג לערב צוות אפשר לעשות משחק מקדים. יש לתת שלושה דפים לכל עובד/ת ואז לבקש מהם לגלגל אותם עד שיוצרו שלושה כדורים קטנים. את כל שלושת הכדורים הם צריכים לזרוק במקביל. מי שיודע איך לג'אנגל יכול ללמד מניסיונו ואז העובד/ת השלישי במספר שמצליח במשך חמש שניות ששלושת כדורי הנייר יהיו באוויר הוא המנצח/ת. למה דווקא השלישי ? כי אם יש כאלה עם ניסיון השלישי בדרך הוא בלי. לחילופין מראש אפשר לבקש ממי שהתנסה ויודע להיות בחבר השופטים.זאת גם הזדמנות מצוינת לחמם את הידיים לקראת הפעילות עם גרפולוג לערב צות

למה גרפולוג לערב צוות

מה חשוב בערב צוות ? קודם כל שיהיה כיף, מצחיק, מרתק וגם מחבר ומגבש. כאשר צריכים לבחור הפעלה שתשלב בין אלה גרפולוג לערב צוות יכול להיות פתרון ממש, ממש טוב.

כיף ומצחיק – כי גרפולוג שנוגע בתכונות אופי שהכי מרגיזים אותנו יכול להפוך אותם להכי מצחיקים

מרתק – דרך דוגמאות מתוך כתבי היד של העובדים/ות ושל סלבס אחרים הוא ירתק את הנוכחים

מחבר ומרגש – גרפולוג שהוא מנחה קבוצות יכול דרך משחקי כתיבה משעשעים לחבר ולגבש.

גרפולוג לערב צוות בקבוצה גדולה

נשאלת השאלה האם ניתן לערוך ערב צוות לקבוצה גדולה של עובדים/ות ? התשובה היא חיובית. אפשר להזמין גרפולוג לערב צוות גם אם יש חמישים, מאה, מאתיים או חמש מאות עובדים/ות. ההבדל הוא בכך שיש פחות סיכוי לעובדים/ות לעלות על הבמה או ללוח.

גרפולוג לערב צוות בקבוצה קטנה

כשיש קבוצה קטנה ניתן לעבור לסוג של אינטימיות. כשיש עשרה ועד עשרים איש בצוות אפשר לערוך סדנה שבה ניתן להתמקד בכתבי היד ובחתימות והכל באופן ראשוני. אבחון מעמיק יכול להתבצע על פני מספר שעות ואת זה לא הייתם רוצים.

פעילות עם גרפולוג לערב צוות

מה לעשות כשאין מספיק שולחנות

אם מצאנו פתרון בדמות"כיפת ברזל"בטוח שאפשר למצוא פתרון יצירתי. למשל ניתן לחלק קלסרים, ספרים שיש בבית או להביא כל מצע קשיח. ואם ממש קשה הייתה קבוצה שפתרה זאת בכך שכל אחד כתב על הגב של השני. נכון זה לא הכי נוח אבל הפתרון היצירתי הראה עד כמה הצוות היה מגובש.

מה לעשות כשאין מספיק כיסאות

גם כאן יש תשובה. פשוט מביאים מחצלות ויושבים על הדשא או על הרצפה. מי שצפה בסרט "קרטה קיד" זוכר כיצד המורה ניסע לתפוס יתוש בשני מקלות. אז אם כבר על הדשא בוא נראה מי מצליח עם שני עטים לתפוס יתוש מעצבן במיוחד.

האם הכתב יוצא אותו דבר כשאין שולחן וכיסא ?

ברור שלא ! כיוון ההרצאה היא לא באה במקום אבחון מעמיק נעשה אץ הכי טוב שאפשר עם מה שיש.

מה העובדים יכולים לקחת מהאירוע

אם החלטתם על גרפולוג לערב צוות כדאי שתעשו תאום ציפיות ותבדקו מה מסקרן את העובדים/ות לדעת ומהצג השני מה הציפיות שלכם.לפניכם רשימה של נושאים מרתקים על פי כתב היד

1.מה אומרת החתימה של ראש הצוות

2.הכרי את העץשל חברתך לעבודה

3.איזה הורה "עטף בצמר גפן" ומי היה עסוק מידי בישיבות.

4.טיפ קטן רגע לפני דייט זוגי

5.זוגיות וסקס על פי הכתב והשרבוטים

6.איזה תכונה הכי משגעת אותך ואיך שינוי בכתב יכול לעזור

7.תיפוף דפים עטים להוצאת אגרסיות ומתחים ומשחקי "יציאה מהקופסה"

8..פענוח ציורי ילדים ופענוח כתב יש של בני נוער (אופציה).

9.רגש מול שכל מי ינצח על פי כתב היד.

10.משחקי כתיבה, ברכות ואיחולים ופירוש האותיות והמילים

טיפ גרפולוגי

כשאתם מסתכלים על הכתב דמיינו שהאותיות הם כמו אוטו שנוסע על הדף. האם לדעתכם האוטו נוסע מהר, לאט, נוסע .. עוצר.. נסע.. או אולי בכלל הרכבלא התניע.המהירות בה נכתבות האותיות בגרפולוגיה מסמלות גם את הטמפרמנט של הכותב/ות. רוצים לדעת יותר? זה הזמן לבחור גרפולוג לערב צוות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205164 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202369 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/196018 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191545 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191798 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191577 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192515 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/143332 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/144635 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128933 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

מאת: ערןגרפולוגיה19/06/1218334 צפיות
בעידן המודרני לא נרשמים לאוניברסיטה סתם אלא בודקים קודם מה רוצים ללמוד ומה נקבל מזה. על מנת להבין מה רוצים ללמוד ולמה אנחנו מתאימים מומלץ להתייעץ ואפילו לעבור הכוונה מקצועית. רבים מאיתנו בגיל הבגרות חשים צורך בשינוי וחושבים על קריירה שנייה. גם בצומת הזו מומלץ לפנות להכוונה מקצועית בעזרת ניתוח גרפולגי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica