חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוטונט - כל מה שרציתם לדעת על הימורים ממוסדים בארץ

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/20128712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזלל לא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב,  אלוהם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

מאת: צוות לוטו נט

לוטונט

מפעל הפיס

מפעל הפיס הוקם בשנת 1951 בעיר תל אביב כדרך מימון לבניית בתיחולים במדינה הצעירה. ראש העיר של תל אביב דאז, ישראל רוקח, חיפש דרך לממןבנייה של בית חולים בעירו שקלטה באותה תקופה עשרות אלפי עולים חדשים.המודל נלקח מהגרלות בשוויץ ואומץ בארץ. הכרטיסים הראשונים כללו שורת מספרים ומספר סידרה, ללא אפשרות לבחור את המספרים (שלא כמו בהגרלות הלוטו), הפרסהגדול עמד על אלף לירות, סכום עתק בימים אלו. מפעל הפיס נחל הצלחה גדולה ופעילותו התרחבה במשך השנים, כל ההכנסות מהגרלות מפעל הפיס מופנות לתמיכה בחינוך, תרבות, רווחה וקהילה, ספורט ובריאות.

כיום, מפעל הפיס מציע מעבר לשתי הגרלות לוטו שבועיות גם את הגרלת הצ'אנס, תכנית המנויים של מפעל הפיס, הגרלת 777, הגרלת 123, כרטיסיחיש גד וKENO. כרטיסי ההגרלות נמכרים בנקודות מכירה מורשות וכמובן בביתנים המוכרים של מפעל הפיס. סכומי הזכייה הגדולים ביותר כיום מגמדים את אותן1000  לירות בשנת 1951 ועומדים על מיליוני שקלים.

המועצה להסדר ההימורים בספורט

המועצה להסדר ההימורים בספורט הוקמה למעשה בשנת 1957 תחת השם"ספורטוטו" סמוך לתחילת עונת הכדורגל באותה שנה. הספורטוטו, או "טוטו" כפישהוא מכונה מהמרים על תוצאות משחקי כדורגל, כיום יש לנחש נכונה 16 תוצאותעל מנת לזכות בפרס הגדול. כל הכנסות הטוטו מופנות לתמיכה בספורט בישראל כולל תמיכה בהתאגדויות ספורטיביות, הקמת מתקני ספורט, אצטדיונים וכדומה ותמיכה בנבחרת האולימפית של ישראל. במרוצת השנים, עבר הטוטו כמה שינוייםכשהבולט שבהם הוא הכנסת שם המוצג "ווינר".

בשל העובדה שההימור אינו אקראי בבסיסו אלא כולל גם מידה רבהשל היכרות עם עולם הכדורגל, תעשייה גדולה של סטטיסטיקה, עדכונים וחדשותהתפתחה סביב הטוטו. ישנם אתרים שלמים, טורים בעיתונות, חברות ייעוץ ואסטרטגים שונים שמציעים סטטיסטיקות של הקבוצות, מידע על שחקנים, התפתחויות אחרונות בקבוצות ועוד.

לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות הלוטו והטוטו. בכל שבועשולחת לוטו-נט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו. הצטרפו אלינו – 526246* והגדילו את הסיכוייםלזכות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט. בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוטונט

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131853 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

מאת: לוטונטספורט וכושר גופני - כללי01/05/13894 צפיות
רגעי ההכרעה באירופה מתקרבים ולאחר שחזינו בצמד משחקים מרתקים בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע הזמן של הליגה האירופאית.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי25/04/131096 צפיות
זוג בריטים שזכו ב45 מיליון ליש"ט מתכננים להשקיע לפחות 5 מיליון מתוך כספי הזכייה בבניית אחוזה ענקית בסגנון הטלטאביז.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי18/04/131140 צפיות
כשלושה שבועות לאחר שזכו בפרס הראשון בשווי 10.8 מיליון דולר בהגרלת הלוטו הגדולה, הגיעה המשפחה לדרוש את הפרס הגדול במשרדי הלוטו.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי07/04/131076 צפיות
ביום בהיר אחד זכה גבר כבן 60 בסכום של 30 מיליון דולר. כך השתנו חייו ללא היכר כאשר הדבר הראשון שעשה היה להתפטר מהעבודה.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי12/03/131163 צפיות
שני זוכים בפרס הגדול בלוטו מאיווה החליטו ברגע הראשון מה לעשות עם כספי הזכייה. הם ידעו כי הם רוצים להחזיר קצת ולהשקיע בעיירה שלהם.

מאת: לוטונטמשחקי כדור03/03/131764 צפיות
קבוצתו של אפי בירנבוים הגיעה לסדרת הטוב מחמישה משחקים נגד עירוני אשקלון עם תחושה ברורה כי דרכם לפיינל פור ליגת ווינר סלולה. אך תחושות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שני משחקים מצאה עצמה ראשון בפיגור 2:0 אך בשני המשחקים האחרונים היא הצליחה לחזור לעצמה ולהשוות את הסדרה מול אשקלון ל-2:2. הערב תהיה לה הזדמנות להשלים את המהפך ולהיות הקבוצה השנייה בלבד בתולדות הכדורסל הישראלי שמצליחה לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152264 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146282 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146379 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146202 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139041 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138497 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: עידו הלפריןנומרולוגיה17/07/129175 צפיות
תורת הנומרולוגיה היא תורה מתחום המיסטיקה. הנומרולוגיה בנויה מחישוב רב של נוסחאות , כל נוסחה מלמדת משהו חדש על תכונות האדם ועל גורלו, כאשר מחברים בין כל הנוסחאות מתקבלת מפה נומרולוגית החושפת את התמונה הגדולה שבהסתכלות עליה ניתן לראות בדיוק רב את האדם וכל עולמו לפרטי פרטים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica