חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נומרולוגיה, המשמעות שמאחורי המספרים

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/20139040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור. אחת הטכניקות העתיקות והמעניינות ביותר שעולות לאחרונה לכותרות היא הנומרולוגיה עליה אנחנו שומעים חדשות לבקרים כטכניקה שמסייעת לאנשים רבים למצוא את דרכם בתחומים שונים, להתמודד עם אתגרים וקשיים בחיי היומיום ולבחור את האפיק הנכון ביותר עבורם במישור הרומנטי, התעסוקתי ועוד.

מה היא למעשה נומרולוגיה?

נומרולוגיה היא שילוב של המילים "נומר", כלומר מספר בלטינית ו"לוגיה", שבאה מהמילה "לוגוס", כלומר תורה או ידיעה בלטינית. מדובר על ידיעת תורת המספרים, אך לא מבחינה מתמטית כי אם מבחינת סימבוליות ורוחניות. נומרולוגיה היא טכניקה עתיקה ששורשיה מיוחסים ללא פחות מאשר פיתגורס בכבודו ובעצמו, שחי אי שם במאה השישית לפני הספירה ביוון העתיקה. הרעיון שעומד בבסיסי הטכניקה המופלאה הזו הוא שכל מספר ניתן לייחס לרעיון כלשהו וכל רעיון ניתן לייצג במספר. הנומרולוגים הם מומחים בניתוח המשמעויות של מספרים שונים בחייו של אדם. לרוב מדובר על המשמעות של הספרות המתקבלות בגימטריה משמו של האדם ושמות הוריו או קרובים אחרים, מהספרות שמרכיבות את תאריך הלידה שלו ועוד.

המשמעות של הספרות השונות

כמובן שלא ניתן באמת לשטוח את כל התורה כולה במאמר אחד, אבל רק כדי לסבר את האוזן, נזכיר מספר עקרונות בסיסיים בתחום. באופן עקרוני הנומרולוגיה מתייחסת אך ורק לספרות שבין אפס לתשע כך שבמידה וישנו מספר ששווה או גדול מעשר, נוהגים לחבר את הספרות שלו עד שמתקבלת ספרה אחת בלבד או שמתייחסים לכל ספרה בו בנפרד. לכל ספרה ישנה משמעות מסוימת כאשר כל נומרולוג מתייחס למשמעות של הספרות בצורה שונה ומייחס היבטים שונים לאותה משמעות בהתחשב במכלול שמביא עמו האדם.

כך למשל הספרה 1 מייצגת את ההתחלה, את ההגשמה הראשונית, הבראשיתית. הספרה מייצגת עצמאות, נפרדות, אינדיבידואליות, חדשנות, מקוריות, מנהיגות ויוזמה. הספרה 2 לעומת זאת מבטאת קבלה, אינטואיציה, אמון והקרבה, רכות, שלווה, האכלה ועוד. הספרה 3 היא שילוב של האלמנט הזכרי שמיוצג על ידי הספרה 1 והאלמנט הנקבי שמיוצג על ידי הספרה 2 ולכן מייצג בסופו של דבר את העובר שעדיין אין בו את הממד החומרי. אי לכך הספרה 3 מייצגת את הילדות, את העליזות והחגיגה, את הקלילות, הרומנטיות, הביטוי העצמי, המזל הטוב, ההצלחה ועוד. על ידי שימוש באינטואיציה גבוהה והבנה עמוקה של המשמעויות השונות של כל ספרה וספרה, ניתן לנתח את מצבו של האדם, ללמד אותו דבר או שניים על עצמו ולהשתמש בכלים החשובים שמעניקה הנומרולוגיה על מנת לקחת החלטות חשובות ונכונות במצבי חיים שונים.

 



תגיות המאמר: נומרולוגיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144861 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144848 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147868 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144895 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144909 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144991 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148406 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152263 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146281 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146378 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146201 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138496 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128712 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

מאת: עידו הלפריןנומרולוגיה17/07/129174 צפיות
תורת הנומרולוגיה היא תורה מתחום המיסטיקה. הנומרולוגיה בנויה מחישוב רב של נוסחאות , כל נוסחה מלמדת משהו חדש על תכונות האדם ועל גורלו, כאשר מחברים בין כל הנוסחאות מתקבלת מפה נומרולוגית החושפת את התמונה הגדולה שבהסתכלות עליה ניתן לראות בדיוק רב את האדם וכל עולמו לפרטי פרטים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica