חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוהב לדבר אל עצמך? תתאהב בזה! בהכנה למבחן...

מאת: פרseoלימודים אקדמאיים25/01/20101091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסך הכל הלימודים והמבחנים הם מבוא טוב למה שבא אחריהם, החיים. בעצם, הלימודים הם כבר החיים רק במהדורה מגוננת ופחות מחייבת לרוב. בזמן הלימודים וההכנה למבחנים תוכל ללמוד על עצמך מידע יקר ערך שיעזור לך לאחר מכן, לתמיד.
אתה ראייתי?
שמיעתי?
תחושתי?
על מה מדובר בכלל?
עבור חלק גדול מאיתנו חוש השמיעה מוביל את חייהם יותר מאשר שאר החושים, או שהוא שווה לחושים אחרים, כדאי להתוודע, ללמוד ולהבין עובדה זו כדי לרכוש  יכולת למידה יעילה למבחנים בבית הספר היסודי, בתיכון, במכללה, באוניברסיטה, ובעיקר בחיים שמחוץ ללימודים ולמבחנים העיוניים.
שמיעה חוסכת זמן?
בדיוק ככה. כמה הזדמנויות קיימות במהלך היום בהן אנו לכאורה לא יכולים לעשות כלום וודאי שלא ללמוד למבחן? כמה שעות אנחנו מבלים במכונית, במונית שירות, באוטובוס בדרך לעבודה וללימודים? בפקק תנועה? ומה עם העבודה? עבדת פעם בעבודה שבה הזמן בשפע, אפילו יותר מדי ממנו, כמו שמירה למשל?
תוכל לקרוא לעצמך קטעים נבחרים מהמחברות, מהסיכומים מחומר ההכנה לבחינה, להקליט אותו  ופשוט לשמוע אותו שוב ושוב. עד שיכנס.
ואיפה להקליט את החומר?
אפשר בשיעור עצמו, למרות שלפעמים איכות השמע שם לא במיוחד טובה, אפשר להקריא ולהקליט, אפשר להקליט ולהחליף עם חבר שיקליט גם הוא משהו שדורש הכנה. גם כאן, ההקראה עצמה תיטע בך חומר לימודי רב הדרוש למבחן ושבו יהיה לך קל להיזכר במבחן. אפשר אפילו להקלט למחשב ולשמוע מהמחשב או אם יש לך מחשב נייד הוא יכול גם לתפקד כאמצעי הקלטה והשמעה.
זה מאוד פשוט, בייחוד היום שכמעט כל מכשיר סלולרי יכול להקליט, ואם לא הסלולרי אז MP3, MP4, או כל אמצעי הקלטה והשמעה דיגיטלי אחר.
האינטרנט מלא בקורסים מכל סוג ומין, מוקלטים ברמה המקצועית ביותר, כך שגם אם חומר הלימוד לא ממש עושה לך את זה תוכל לרכוש השכלה באמצעות השמיעה, בכיף.
אפשר ללמוד למבחן עם חברים?
אפשר, לא תמיד רצוי.
האפשרות לבחון זה את ידיעותיו במהלך המבחן יכולה להיות כלי פשוט מצויין.
שני אנשים החותרים להגשמת מטרה משותפת יכולים לעשות הרבה יותר מאשר יכול לעשות כל אחד בנפרד כפול 2.
יש לך חבר, חברה, סטודנט או סטודנטית שאיתם אתה יכול ללמוד למבחן בצורה טובה בלי להפוך את המפגש ביניכם למפגש בעיקר חברתי?
ההכנה המשותפת למבחן עם חברה או חבר היא הזדמנות גדולה כמו שהיא מכשול אפשרי. אם המטרה שלך היא ליצור מפגש לצורך עיקרי של הידוק הקשר החברתי, כמובן שהשאלה הזו יורדת מעל הפרק.
כדי לקרוא הרבה יותר חומר שיסייע לך להצליח במבחן הבא אתה מוזמן לאתר מבחן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קריאה מהירה של מאות עמודים בשעה הינה יכולת נפלאה המכינה למבחן באופן אופטימלי ובזמן קצר במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרseo

מאת: פרseoמסחר אלקטרוני20/06/101044 צפיות
האם יצא לך איך פעם לקרוא מאמר על איביי? על אנשים שמרוויחים הרבה כסף דרך האתר? כיום כבר לא יוצא דופן לשמוע על אנשים שמרוויחים אלפי דולרים או יותר בכל חודש באיביי.

מאת: פרseoשיפוצים20/06/10853 צפיות
מהם היתרונות של אריחי קרמיקה בשיפוץ הבית? מהם הסוגים השונים של אריחי קרמיקה ומה ייחודם יחסית לאריחים אחרים? כל זאת ועוד ניתן למצוא במאמר הבא.

מאת: פרseoלימודים אקדמאיים15/01/101955 צפיות
מבחנים נעשים בצורות שונות ומשמשים למטרות שונות אותן נציג כאן, בשמחה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182599 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181897 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181717 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171486 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172276 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171952 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica