חפש מאמרים:
שלום אורח
27.06.2017
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

מאמרים בנושא ספורט וכושר גופני

 
   
 

רוצה לקבל עדכונים על מאמרים בנושא ספורט וכושר גופני?

שמך: אימייל: תדירות:
 
     
 

חשיבות המגנזיום לגוף האדם. סיממנים של חוסר מגנזיום, ודרכים להשלמתו.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/1772 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון
למאמר המלא...

האם להתמיד בפעילות גופנית מסוג אחד או שכדאי לגוון?

מאת: דודישתזונה23/05/17197 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.
למאמר המלא...

קהילת הימורי ווינר – מתייעצים ומגדילים את סיכויי הזכייה

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/17354 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.
למאמר המלא...

מהי חשיבות הברזל בגוף האדם ואיך אפשר לקבל אותו בצורה טובה

מאת: רונןתזונה14/03/17371 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות
למאמר המלא...

טניס שולחן לבית שלכם

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/17574 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.
למאמר המלא...

הולכים ומרזים בעקבות ההצלחה

מאת: ניב אבןדיאטה19/12/16641 צפיות
כולם מחפשים אחר תפריט דיאטה מהירה שישיג את המטרה של הורדת מסה גבוהה של משקל עודף בצורה קלה, אולם האמת היא כי צריכים לקבל על עצמנו כמה דברים על מנת להשיג את המטרה כאשר היא צריכה להתבצע בצורה בטוחה, ולא רק מהירה
למאמר המלא...

כמה שיטות טובות להורדת המשקל העודף

מאת: רוני הכהןדיאטה03/11/16738 צפיות
אז איך בכל זאת ניתן לרדת במשקל מבלי להיסחף אל קיצוניות שיכולה לחזור אלינו בתור משקל עודף הרבה יותר גבוה, ממש כמו בומרנג עודף? קראו את הדברים הבאים.
למאמר המלא...

יוגה ערבה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/161120 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.
למאמר המלא...

מתרגלים זיכרון

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/161195 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.
למאמר המלא...

מקורות אנרגיה של בני אדם

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/161341 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.
למאמר המלא...

<< 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 >>
 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica