חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת במשחקיה – קל, פשוט, והכי כיף בעולם!

מאת: יובל פלדימי הולדת17/03/20101061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדת במשחקיה – קל, פשוט, והכי כיף בעולם!

משחקיה הינה מרחב בטוח, צבעוני ונעים, לילדים בגילאים משתנים, על פי רוב מדובר בילדים בני חצי שנה ועד עשר או אף יותר. במתחם משחקיה ניתן למצוא בדרך כלל הפעלות לילדים, אטרקציות שונות, ג'ימבורי, ולעיתים אף מתחמי משחקי מחשב, טרמפולינות, ועוד, ועוד... אין ספק, שבילוי במתחם ג'ימבורי עבור ילדים זה חגיגה.

משחקיה עשויה לספק פתרון מלהיב עבור חגיגת יום הולדת לילד. מזמינים למשחקיה את כל החברים, מקבלים מפעיל צמוד שמכיר ומכין מראש הפעלות מתאימות במתחם המשחקיה או הג'ימבורי לילדים, וזוכים בלא פחות מאשר חגיגת יום הולדת עשירה בהפתעות, אטרקציות לילדים, הפעלות מגניבות, ועוד... במאמר זה נפרט קצת על חגיגת יום הולדת במשחקיה, היתרונות – וגם החסרונות, ונסיים במספר טיפים לחגיגה מושלמת של יום הולדת במתחם משחקיה.

יום הולדת במשחקיה – היתרונות ברורים...

כמפעילי משחקיה ומתחם ג'ימבורי מזה שנים רבות, אנחנו יכולים להגיד עם יד על הלב, שיום הולדת לילד הנחגג במתחם משחקיה, הוא פינוק אדיר לילד. פעם אחר פעם אנחנו רואים ילדים נפעמים, מתרוצצים (אנחנו מזכירים – המרחב צבעוני ומרגש, אבל מרופד ובטוח לילדים!), צועקים בהתרגשות וצוחקים בקולי קולות. אין לנו ספק, משחקיה זה ה-מקום לחגוג יום הולדת לילדים בני פחות מ 12 שנים.

משחקיה מציעה פינוק אמיתי לכבוד יום ההולדת, לא רק עבור הילד עצמו, אלא גם עבור אורחיו. האורחים באמת נהנים במסיבה, והוא כוכב האירוע.

גם עבור ההורים מדובר במתנה משמיים – משחקיה איכותית תדאג לכל הסידורים הדרושים עבור אירוע יום ההולדת. ההורים רק יגיעו לבלות. אין קניות, אין נקיונות – אפילו להזמנות אנחנו דואגים עבורכם!

יום הולדת במשחקיה בדרך כלל כולל מנחה לאירוע (איש צוות בידור מנוסה), שלא רק מפעיל את הילדים בהתאם לגילם, אלא בנוסף ניתן לבחור נושאים לימי הולדת (אצלינו, למשל, קיימים נושאים כמו "יום הולדת של פעם", "יום הולדת הישרדות", "יום הולדת גיבורי על", "יום הולדת מהאגדות" (עבור נסיכות קטנות...), או נושאים עבור יום הולדת במשחקיה על פי בחירת הילד באישור הוריו.

יום הולדת במשחקיה – חסרונות

רבות אנחנו שומעים על כי יום הולדת במשחקיה יקר. זה נכון, יום הולדת במשחקיה הינו תענוג שיש לשלם עליו, אולם במרבית הפעמים יום הולדת שנחגג בבית, בוודאי ובוודאי אם מוזמן מפעיל עבור הילדים, או אם נרכשים פרסים, עולה הרבה יותר מיום הולדת במשחקיה. רצוי לברר בנוגע למחירי האירוע ולקבל החלטה שקולה בנוגע לעלות האירוע בבית. אם תכללו את עלות המאמץ שלכם מסביב, על ארגון לפני ונקיונות אחרי, תגלו שמדובר בעיסקה משתלמת!

טיפים לארגון יום הולדת במשחקיה

יום הולדת במשחקיה מאפשר חגיגה אמיתית לכל המשפחה. אפשר להינות מהתהליך, מהאירוע, מהבילוי במתחם ג'ימבורי עצמו. תופתעו לגלות כי גם אחים קטנים ייהנו כל כך מן ההמולה, צוות בידור, מני הפעלות לילדים, מתחם ג'ימבורי וכדומה עד שישכחו לקנא וכך תהפוך השמחה למושלמת עוד יותר.

אנחנו ממליצים לאפשר לילד לבחור את נושא יום ההולדת, את ההזמנות, ההפעלות, וכדומה, ולהיות מעורב עד כמה שאפשר בארגון האירוע.

עוד, אנחנו ממליצים לתת לילד יום ההולדת את המתנה של אבא ואמא יום לפני או יום אחרי החגיגה במשחקיה, מפני שביום האירוע עצמו הוא יהיה כל כך נרגש, שלא יוכל להכיל עוד התרגשויות...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריך כושר גופני ושחייה. מתמחה בהפעלות לילדים, משחקיות, אטרקציות לילדים, הוראת שחייה לילדים.
אבא של אוהד, נועה ולירן (10,7 ו3).
מאמין כי הקניית הרגלי תזונה ופעילות גופנית בריאים לילדים הינה חשובה מאיין כמותה.
ניתן בקלות למצוא דרכים מהנות לעשות זאת. ילדים הזוכים להשקעה שכזו מצד הוריהם ירוויחו כפליים, גם ילדות מהנה וגם הרגלי בריאות טובה בבגרותם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל פלד

מאת: יובל פלדצרכנות17/02/101130 צפיות
חברים שימו לב, רובכם אינכם זקוקים לטכנאי כדי להחליף עבורכם מסנני מים ! זה לא שלא שטכנאים מטעם חברות טיהור מים לא ישמחו להמשיך לקפוץ לביקור עם מסננים שהזמנתם ובנוסף לכוס קפה שתציעו להם גם לחייב אתכם עבור שירות ההתקנה אבל . . . חייבים להיות הוגנים, אפשר בקלות להזמין מסנני מים – קל היום להשוות מחירים ברשת ולמצוא את הדיל הכי משתלם, לשלם רק על משלוח בדואר ולחסוך תשלום עבור הובלה והתקנה. נתאר לכם את תורת החלפת מסנני מים על רגל אחת ותחליטו לבד אם זה משהו שמתאים לכם לעשות במו ידיכם.

מאת: יובל פלדבידור ופנאי - כללי18/11/09923 צפיות
במיוחד בחגים צריך למצוא פעילות מהנה, בריאה ומעניינת לילדים. משחקיה, או ג'ימבורי היא מקום הנועד לענות על צרכים אלה בדיוק. משחקיה מספקת מרחב מוגן בו הילדים יכולים להשתולל, לשחק ולהנות ממגוון אטרקציות שהוקמו במיוחד בשבילם. אתם ההורים מוזמנים לשבת, להביט בהם נהנים, לקרוא קצת ולהירגע עם כוס קפה. רבים מכם תגלו במהרה כי גם אתם נהנים ממתקני ג'ימבורי שונים תוך שאתם מצטרפים לילדיכם במרחב השעשועים. בכל אחד מאיתנו עדיין חבוי ילד !

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181785 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181431 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181764 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181711 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181462 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181505 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181397 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica