חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור פנסיון לכלב?

מאת: קובי וטלחיות מחמד25/03/20101084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האדם עושה את הפנסיון

האם הייתם משאירים את הכלב/ה שלכם בידיים של האדם הזה? האם נראה לכם מהתרשמות אישית שאתם יכולים לסמוך עליו? האם תחושת הבטן שלכם אומרת לכם שהאדם הזה אוהב כלבים ובעלי חיים? האם היחס שלו לכלבים הוא היחס שהייתם רוצים שיינתן לכלב/ה שלכם?

לפני שאתם מחליטים על הפנסיון בו תשאירו את חברכם הנאמן על ארבע, תשאלו את עצמכם את סדרת השאלות שלעיל. כי בסופו של דבר, האדם, כלומר הבעלים של הפנסיון, הם שעושים את הפנסיון לפנסיון טוב, אחראי, שנעים לשהות בו.

לכו עם תחושת הבטן שלכם

התייחסו לשאלת בחירת הפנסיון בדיוק כפי שהייתם מחליטים על הגן אליו תשלחו את ילדכם. אם הגננת לא נראית לכם, אם היא משדרת קשיחות, אי נעימות, לחץ וכד', הייתם לבטח פוסלים את הגן, למרות כל ההמלצות ולמרות היופי של המקום. כך גם לגבי הפנסיון לכלב/ה. לכו עם תחושת הבטן שלכם, כך גם תבטיחו לעצמכם שהשאלה האם לכלב/ה שלכם טוב עכשיו, לא תטריד אתכם במהלך הטיול, הנסיעה או החופשה אליה יצאתם.

פנסיון בייתי או פנסיון סגור?

זוהי שאלה שאין עליה תשובה הנכונה לכולם והוויכוחים לגביה נמשכים וימשכו מבלי שתהיה לגביה הכרעה חד משמעית. התשובה לשאלה האם להשאיר את הכלב/ה בפנסיון בייתי או בפנסיון בו הכלב סגור במכלאה/חדר ותלוי ביציאה לטיולים היומיים, תלויה בסופו של דבר, בגישה שלכם לבעלי חיים בכלל ולכלבים בפרט.

אם אתם מאותם בעלי הכלבים המאמינים כי מה שטוב לכם טוב גם לכלב/ה, אז כמובן שפנסיון בייתי הוא המקום המתאים ביותר לכלבכם. כי במקום שמרגיש ונראה שיהיה לכם טוב, גם לכלבכם יהיה טוב.

אם אתם מאלה החושבים שכלבים זקוקים רק לאוכל, מקום נעים לישון בו ויציאה לטיול פעם או פעמיים ביום, אז גם פנסיון סגור יהיה עבורכם טוב. כי הגישה המצדדת בפנסיון סגור טוענת, שתפקידו של הפנסיון הוא רק לדאוג לבריאותו ושלומו של הכלב עד שבעליו יחזרו (ולא לדאוג לסיפוק צרכיו הנפשיים והחברתיים). מכאן, שלצורך כך מוטב פנסיון סגור, כי מכיוון שהכלב סגור במכלאה/חדר רוב היום, הסיכוי שיקרה לו משהו קטן בהרבה, בהשוואה לפנסיון בייתי.

אישית, אני מחזיק בדעה שכלב זקוק לבית, לתשומת לב אנושית והכי חשוב - לחופש! (להתרוצץ, לשחק, להוציא אנרגיה וכד'). לכן, אם טובת הכלב עומדת בראש סדר העדיפות שלכם בבואכם לבחור עבורו פנסיון, אז רק פנסיון בייתי בא בחשבון. אגב, בפנסיון הבייתי שאנו מפעילים בכפר יהושע, מעולם לא פגשתי בכלב שנכנס אצלנו לדיכאון. לעומת זאת, ראיתי גם ראיתי הרבה כלבים שנכנסו לדיכאון בפנסיונים סגורים.

בנוסף, מוסכם על כולנו שכלבים הם חיה חברתית, שהצורך בחיי להקה והיררכיה חברתית טבוע בצופן הגנטי שלהם. לפיכך, אין ספק שהכי טוב יהיה להם בחברתם של כלבים אחרים ולא כשהם סגורים רוב היום במכלאה או אפילו בחדר, מפנק עד כמה שיהיה. אבל שוב, זו רק דעתי האישית ויש כמובן כאלה שיחלקו עליה.

המחיר

תתפלאו, אבל הסעיף הזה לא אמור להוות משקל משמעותי בתהליך ההחלטה שלכם באיזה פנסיון להשאיר את הכלב. גם בגלל שהבדלי המחירים בין הפנסיונים לא גדולים במיוחד וגם מכיוון שרוב האנשים משאירים את הכלב בפנסיון לתקופה של שבוע בממוצע. לכן, הבדל של 10 ₪ בין פנסיון לפנסיון מסתכם בסופה של החופשה בכ-70 ₪ בממוצע. לא שאנו מזלזלים ב-70 ₪, אולם יחסית לתקציב שהועדתם לחופשה, הסכום הזה באמת זניח. אם בסכום הזה אתם קונים לכלב/ה שלכם זמן איכותי יותר, במקום נעים ובטוח יותר, שווה להשקיע אותו. כמובן, שלכלל הזה קיים היוצא מהכלל והוא כשמדובר בחופשה של שבועיים ומעלה, או אז ההפרש במחירים בין הפנסיונים עלול כבר להיות משמעותי, וקשה לבוא בטענות למי שיכניס אותו לחישובי ההחלטות.

קובי וטל

חופשי! פנסיון בייתי לכלבים, ללא כלובים ומכלאות, בכפר יהושע

טל:  073-7260596

נייד 1: 054-4479950

נייד 2: 054-4383050

מייל: kozmo1@013.net

אתר אינטרנט: http://brookoby.wordpress.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי וטל

חופשי! פנסיון בייתי לכלבים בכפר יהושע

טל: 054-4479950 / 04-9832985

5 דונם של מדשאות וטבע עם טיפול מפנק ואחראי

מאנשים שאוהבים חיות ומעדיפים אותן חופשיות!

http://brookoby.wordpress.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי וטל

מאת: קובי וטלחיות מחמד03/03/101405 צפיות
מתחבטים לאיזה פנסיון להביא את הכלב? התגובות בעד ונגד שקראתם בפורומים הצליחו לבלבל אתכם? הנה אחת ולתמיד, הסיבות הידועות לכל אוהב חיות, מדוע עדיף לשלוח את הכלב רק לפנסיון בייתי! נפתח בגילוי נאות: אנחנו מנהלים פנסיון בייתי לכלבים בכפר יהושע, הנקרא "חופשי!". חופשי! אתם כבר יכולים להבין, כשמו כן הוא – פנסיון בייתי, ללא כלובים ומכלאות. הכלבים המגיעים אלינו הופכים לאורחים של הבית, בדיוק כמו היו הכלבים שלנו. יש להם מרחב ענק וטבעי של 5 דונם, בו הם יכולים לרוץ ולשחק. כמובן, שהשטח מגודר לעילה כך ש...

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810482 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175303 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176190 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162015 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163207 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167806 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167932 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica