חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולים

מפלט מחיי היום יום, מאורע מיוחד שחשוב לכם לציין, טיפולים לגוף ולנפש הינם דרך מעולה לעשות זאת. רגע לפני שאתם בוחרים את הטיפולים שלכם, הנה כמה טיפים איך לעשות את זה נכון.

טיפולים לגוף- הכירו מגוון סוגי טיפולים

אנשים רבים מבקשים לעבור טיפולים בחוות בריאות או ספא במקומות שונים בארץ, אך אין הם באמת יודעים אילו טיפולים הכי מתאימים והכי מומלצים עבורם. כאשר מדברים על טיפולים, אנשים רבים צועקים את המילה עיסוי, אך האם ידעתם שיש מגוון רחב של סוגי עיסוי החל מעיסוי שוודי, עיסוי רקמות, עיסוי בארבע ידיים ועוד. רגע לפני שאתם בוחרים את הטיפולים שלך בספא, קחו רגע לקרוא או לשמוע מעט אודות כל טיפול. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם את הטיפולים שהכי מתאימים למה שאתם מבקשים להשיג מהביקור בספא.

טיפולים לגוף שימו לב מה מותר ומה אסור לכם

לא כל סוגי הטיפולים מתאימים לכל האנשים ולכן חשוב לברר האם לטיפולים מסוימים במקום יש הגבלה כלשהי. אם אתם סובלים מבעיית לחץ דם, בעיית לב או כל בעיה רפואית אחרת, אל תשכחו ליידע מראש את הספא וזאת על מנת שיוכל לומר לכם האם יש טיפולים שמומלץ להימנע מהם היות והם ממריצים מדי או לא טובים עבורכם. כמו כן, גם לנשים בהריון מומלץ לבחון תחילה את הטיפולים במקום ולבדוק אילו טיפולים אכן הן יכולות לעבור ללא חשש.

טיפולים לגוף וודאו שהטיפולים מתבצעים על ידי צוות מטפלים מוסמך

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להגיע לטיפולים בספא ולגלות שאיזשהו מטפל יכול חלילה לגרום לו נזק. למרות שכיום כל ספא, ובעיקר ספא בתל אביב ובמרכז הארץ, מקפיד מאוד על איכות המטפלים, תמיד מומלץ לבדוק שאנחנו בידיים מקצועיות ואמינות.

טיפולים לגוף קחו המלצות מאנשים שהיו במקום

אם הגעתם לספא בעקבות המלצה של חבר או בן משפחה, אל תהססו לבדוק איתו לפני ההגעה למקום אילו טיפולים הוא עבר ועל מה הוא ממליץ. אם למישהו שאתם סומכים עליו הייתה חוויה חיובית בטיפולים מסוימים, מומלץ לשמוע בעצתו, שהרי אין יותר טוב מהמלצה חמה אודות טיפולים מסוימים ממישהו שכבר עבר אותם.

טיפולים לגוף מה עם קצת נשמה

כאשר אנו מגיעים לספא, אנו מבקשים לשלב בין טיפולים לגוף לטיפולים לנפש. כאשר הגוף רפוי ורגוע, כך גם המחשבות. אל תהססו לבחור טיפולים שיש בהם אלמנט של הירגעות ויכולים לעשות לכם טוב על הלב, גם אם לא מדובר בטיפולים פולשניים או חודרניים. לא כל ביקור בספא חייב להסתיים בפירוק מוחלט של הגוף, גם טיפולים כמו טבילה באמבט אצות או טבילה בג`קוזי יכולים לעשות את העבודה. כל אחד ומה שעושה לו טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספא מעל כולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספא מעל כולם

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/09897 צפיות
מקור השם ספא (spa) הוא בעיר הבלגית ספא(spa) וזאת על שום מה? בימי הביניים אנשים שסבלו מחוסר ברזל וסבלו ממחלות הקשורות בכך נהגו לשתות ממיי המקום – spa שייחסו להם סגולות מרפא. במים שבעיר ספא בבלגיה הייתה כמות של תחמוצת ברזל ומים אלו גרמו לאנשים להחלים מהמחלות.

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/09947 צפיות
סגנון מעריב, את ההבטחה הראשונה הטמונה בשמו, מקיים ספא מעל כולם ביד רחבה. הספא, ממוקם בקומה ה-15 של מלון קרלטון בתל-אביב, מציג במרפסתו ההיקפית תמונת פנורמה מרהיבה של העיר, הים והמרינה, וכולל בר ומקומות ישיבה. הספא עצמו כולל שלושה חדרי טיפול, אחד מהם זוגי, החדרים מעוצבים ונעימים ואפלוליים , בספא סאונה יבשה , חדר כושר , בריכה חיצונית על גג המלון מלתחות ופינות ישיבה שבהן אפשר להירגע עם תה צמחים ועוגיות.

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/09922 צפיות
ספא עיסוי פנים בחימר ובאדמת לס , סגנון מעריב כשמדברים איתי על חימר זה תמיד מזכיר לי שיעורי מלאכה לבנות מכיתה ו`, בהם לרוב הייתי עוברת לכיתת הבנים ומעדיפה לעסוק בנגרות. כמה שפחות חומרים "טבעיים" על הידיים וכמה שיותר פרקטי. ולכן, כששמעתי על עיסוי פנים בחימר ובאדמת לס ידעתי שהדבר הנכון ביותר הוא לשלוח נסיינית שוחרת טבע שלא תתפלץ כשחומרים אלו יהיו על פניה.

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/09950 צפיות
שתים שלושה צלצולים בספא ואני עונה, בצד השני של הקו קול של אישה מתלהבת כמו שאישה יודעת להתלהב , היא מתעניינת ביום כייף בספא עבורה ועבור חברותיה, בשיא ההתלהבות אנו מגיעים לחבילת פינוק בספא עם מגוון טיפולי ספא וסוגרים עסקה ליום כיף מפנק בספא...

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/091058 צפיות
ספא בתל אביב הינו מקום המעניק טיפולים לגוף ולנפש וממוקם בתל אביב. ערים במרכז ובעיקר העיר תל אביב, מהווים כיום מרכז גדול של מודעות עצמית להירגעות ופינוק, ספא בתל אביב פותח בפני תושבי האזור אלטרנטיבה מעולה לשילוב בריאות ואיכות חיים בחיי היום יום.

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/09946 צפיות
יום, בעידן חופש המידע, האינטרנט, מודעות הפרסום בטלוויזיה ואלה המפורסמות בעיתונים קיימות מאות אם לא אלפי אפשרויות לבילוי חופשה מרגיעה. אז מדוע לבחור במלון ספא ולא בספא בלבד? מלון ספא יעניק לכם חוויה כוללת של פינוק אשר לא תגמר עם סיום הטיפול שבחרתם. גם אם תבחרו לרכוש טיפול אחד בלבד תוכלו עדיין ליהנות מרוב המתקנים הפתוחים לאורחי המלון. אם תבחרו להיות אורחי המלון ולרכוש חבילה שלמה תיהנו מחוויה הכוללת טיפולים מפנקים באווירה נינוחה אשר תישאר עמכם הרבה אחרי שתעזבו את המלון

מאת: ספא מעל כולםתיירות ונופש - כללי09/07/091022 צפיות
ככה תעשו לכם יום פינוק בספא - בא לכם להתפנק ולפנק, חוגגים אירוע מיוחד, יום פינוק בספא יכול להתאים לכם כמו כפפה ליד. מה זה בעצם יום פינוק בספא. יום שלם בספא המציע מגוון טיפולים כמו עיסויים, טיפולי יופי, טיפולים אלטרנטיביים, סאונה חמה, סאונה קרה, ג`קוזי ועוד. מה חשוב לדעת לפני שסוגרים יום פינוק בספא, על מה שווה להתעקש ומה הכי אבל הכי מפנק אתכם.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205110 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204998 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195457 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195658 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196406 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica