חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גניס מערכות בע"מ גאה להציג את SMART TAC PRO שעון הנוכחות הנייד

מאת: גניס מערכות בע"מחומרה11/03/20092153 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גניס מערכות בע"מ גאה להציג את ה Smart TAC PRO ,

מערכת הנוכחות הניידת החדשה!!

מערכת נוכחות ניידת המספקת שיפור משמעותי על פני שיטות קיימות לשליטה בעלויות העבודה.

 

(נס  ציונה, ישראל, 12 בפברואר, 2009)   גניס מערכות בע"מ, ספקית שיטות חנייה מתקדמות  וניהול נוכחות וכוח עבודה, מכריזה על התוספת החדשה למשפחת ה- Smart TAC , שעוני הנוכחות  אשר מספקים פתרונות ניהול  נוכחות לאלפי לקוחות ברחבי העולם.

עד לפתוח ה- Smart TAC, מעקב נוכחות מחוץ למשרד, היה משימה בלתי אפשרית; דפי נוכחות ידניים ומסורבלים מולאו ונשלחו למשרד, תוך בזבוז זמן וחוסר דיוק בנתונים עקב חוסר יכולת להעברת נתונים ממוחשבת.

זמנים השתנו, וה- Smart TAC PRO פותח על מנת לעזור לך לעקוב אחר העובדים. מעקב נוכחות בכל מקום ובכל זמן.

ה- Smart TAC  הולך עם העובד באשר הוא!!!

 מעוצב לנוחיותך ובהתאם לצרכי חברות בעלות כ"א נייד באתרים שונים,

 Smart TAC PRO מעניק פיתרון המאפשר שימוש במספר שעונים באתרים שונים כאשר כל הנתונים מנוהלים במשאב רשת / על מסוף אחד באופן מרוכז ומסודר.

-          נייד לחלוטין

-          הוספה ועדכון עובדים בשטח

-          מותאם עד ל 1024 עובדים ו 99 אתרים שונים

-          אידיאלי לאתרי בנייה, נוף, אנשי מכירות, חברות שמירה, חברות בעלות מס' סניפים.

" המערכת שלנו משלבת יתרונות וקדמה טכנולוגית עם פשטות ונוחות שימוש למנהל ולעובד" אומר ארנון אפרתי, סמנכ"ל שיווק עסקי בגניס מערוכת בע"מ. "רמת האמינות והביטחון במוצר היווה נושא פיתוח מרכזי במהלך השנים שהוקדשו לפתוח ה- Smart TAC PRO ואני חש כי יש לנו את כל הסיבות לחוש גאווה במוצרנו".

המכשיר הנייד והקומפקטי עובד בחפיפה לכרטיסי עובד חכמים ואין צורך בחיבור חשמלי או רשת ממוחשבת. נתוני הנוכחות נאספים באופן יעיל, פשוט ומתקדם עד להפקת דוחות ניהול נוחים ומדויקים. הדוחות מיוצאים לתכנת ה EXCEL   המאפשרת התאמה מלאה לצרכיך הספציפיים.

 

 

גניס מערכות בע"מ

נוסדה בשנת 1991, מעורבת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכת פתרונות חנייה וניהול נוכחות.

ממוקמת בנס ציונה, ישראל, גניס הינה מובילה עולמית בתחום מדחני החנייה (ICPM). מערכות החנייה והנוכחות משווקות ליותר מ 150 ערים ואוניברסיטאות ומאות אלפי לקוחות ברחבי העולם.

לקבלת מידע נוסף על מוצרי גניס מערכות בע"מ       www.ganis-systems.com

מידע נוסף על מערת הנוחות  Smart TAC  ניתן לקבל באתרנו www.time-attendance-clock.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גניס מערכות בע"מ

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187152 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173388 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163799 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162098 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica