חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת סגנון שובל של שמלת כלה - חלק ב'

שובל: ואטו

שובל הואטו מאופיין בדרך חלק אחד המתחבר לחלק העליון של השמלה שלך, או אל הכתפיים או הגב העליון של שמלת כלה או שמלת ערב. שובל זה יכול להיות באותו אורך כמו שאר השמלה שלך, כך הוא נופל ישר למטה אל הקרקע, או שזה יכול להאריך את החלק האחורי וליצור מראה יותר דרמטי. מכיוון שסוג שובל זה אינו נפוץ כמו האחרים, ניתן להתאים אותו לאירועים שונים. תלוי איך את בוחרת ללבוש אותו.  אם את מתכננת חתונה על החוף, ואת לובשת שמלת עמוד, שובל הואטו ייראה יפה על ידי הוספת רק שמץ של טקסיות לאירוע קצת פחות מסורתי.

  

שובל: קתדרלה

שובל הקתדרלה הוא מושלם עבור כלות החושקות בחתונה רשמית ומסורתית ושכל העיניים יהיו עליה כשהיא הולכת לאורך המעבר. שובל זה משתרע כ180 ס"מ מאחורי המותניים, וידרוש סיוע  כדי לשמור על הסדר, במיוחד במהלך הטקס והתמונות.  בגלל הטבע של השובל הזה, היא המתאימה ביותר עבור חתונות מסורתיות ורשמיות.

שובל: מלכותי

השובל המלכותי  ראוי רק עבור הכלה אשר באמת רוצה להצהיר הצהרה. שובל זה חורג 3 מטרים מן המותניים, פורש את המעבר כאשר את הולכת לכיוון החופה. עם שובל בסדר גודל כזה, את בהחלט זקוקה לעזרה כדי לוודא שאת לא כורעת תחת המשקל וכי כל הבד הזה באמת נמצא במקום שבו הוא צריך להיות. בשל הנוכחות המלכותית שלו, סוג זה של שובל מתאים רק לאירועים המפוארים ביותר. אם תבחרי בשובל המלכותי, את  תרצי לוודא ששאר הטקס וקבלת הפנים אינם יחיוורו בהשוואה אליו.

במאמר זה סקרנו את סוגי השובלים השונים המתאימים ל שמלות כלה ואיך נכון לבחור בסגנון שובל שונה לחתונה שונה או לסוג שמלה שונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מנכ"ל של מיי דרסס - יבוא שמלות כלה וערב בעיצוב אישי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל יחביץ

מאת: דניאל יחביץאופנה02/08/101256 צפיות
שמלות ערב מגוונת ניתן לסווג לקטגוריות שונות לפי הבדים, סגנונות וכן אורך .אירועים שונים דורשים שמלות ערב בהתאם. בעולם של לבוש הנשים, זה מסווה את קודי הלבוש, אשר ברורים יותר לשמלות ערב. להכיר אותם עשוי לעזור לך להשיג את תשומת הלב באירוע ללא מאמץ.

מאת: דניאל יחביץשמלות כלה ובגדי חתן25/07/101141 צפיות
נגמרו הזמנים בהם נשים נמרצות ועגלגלות היו צריכות להתפשר ולהיאבק בחיפושן אחר שמלת הכלה המושלמת. היום, ישנה בחירה עצומה של דגמים במידות גדולות אשר מתאימות לכל גזרה, סגנון וטעם.

מאת: דניאל יחביץשמלות כלה ובגדי חתן25/07/101276 צפיות
את עלולה לחשוב שהמטרה של להיראות כמו נסיכה ביום חתונתך לא תקרה מכיוון שאת אישה קצת יותר מלאה ומעוגלת ולא תצליחי למצוא שמלה שתחמיא למידות שלך.לא משנה באיזה קטלוג שמלות תבחרי, את תהיה מלאה בעמודים על גבי עמודים של דוגמניות מאד רזות אשר לובשות שמלות כלה מדהימות ואת יודעת שדוגמניות אלו חיות על 2 מקלות סלרי וקוטג' ליום ולכן הן יכולות להשתחל לשמלות כלה אלו.

מאת: דניאל יחביץשמלות כלה ובגדי חתן13/07/101054 צפיות
חתונות הם עסק מאד יקר והעלויות הכרוכות בחתונה יכולות מהר מאד לצאת מכדי שליטה. רוב הכלות מעוניינות להבטיח את זה שביום חתונתן הן יראו הכי טוב שהן יכולות, לכן זה קצת מדאיג ששמלות כלה הן הפרט שכמעט תמיד חורג מגבולות התקציב של החתונה. הדבר לא תמיד נכון, כיום אינך צריכה לבזבז המון כסף כדי להראות מהמם ולייצר מבטי מלאי הערצה מהסובבים. שמלות כלה הן במידה רבה עניין של טעם אישי ולכן זהו אחד מהמקרים שבהם דמיון רב יכול להיות נכס הרבה יותר חשוב מהכסף המושקע בשמלה.

מאת: דניאל יחביץשמלות כלה ובגדי חתן03/07/103859 צפיות
שנת 2011 עלולה להיראות כאילו עוד רחוקה, אבל המעצבים של שמלות כלה כבר עומלים קשה על יצירת הסגנונות היפיפיים שהכלות ילבשו בשנה הבאה. אנו נזכה להצצה ראשונה ביבולי המעצבים לשנת 2011

מאת: דניאל יחביץשמלות כלה ובגדי חתן21/06/101223 צפיות
את חייבת ללבוש לבן? בשום פנים ואופן לא. אל תיתני לאף אחד להגיד לך אחרת. הכלות יותר ויותר שוברות את המסורת ומתנסות בשמלות בצבע אחר מאשר לבן בסיסי. נכון, רוב הכלות עדיין מעדיפות מראה חלק ובהיר, אבל יש הרבה אפשרויות מלבד צבע הלבן הרגיל. השנהב, יהלום לבן והשמנת. כל אלה יכולים להיות שלך, אם תרצי. אלא אם כן, את בעלת גוון עור המושלם לשמלה לבנה טהורה, כדאי לשקול את הצבעים הנ"ל.

מאת: דניאל יחביץשמלות כלה ובגדי חתן21/06/101166 צפיות
התארסתם? מזל טוב! הצעד הגדול הבא: למצוא את שמלת הכלה המושלמת. למרות שכלות רבות חלמוי על החוויה הזו מאז שהן היו ילדות קטנות, קניית שמלות כלה זורעת פחד בליבן של כלות רבות. אל פחד. אם את מחפשת שמלת כלה, אז תירצי בהחלט לקרוא את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171509 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171927 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162225 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162093 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161869 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161887 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161852 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica