חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנפחים | הפקת אירועים | ימי הולדת

מאת: גיאהפקת אירועים17/05/20101020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתקנים מתנפחים לימי הולדת ובר\בתמצוות

בימינו אנו, קיימת תחרות צמודה וסמויה (-: כשמדובר בימי הולדת. כל ילד רוצה ששלו תהייההכי מעניינת, מקורית ומיוחדת. מה יותר מוצלח מלהכניס קצת אקסטרים ליום ההולדת ולהעלותחיוך רחב על פני הילדים. הרי לכל ילד יש את החלום הכמוס הזה להקים טרמפולינת ענק ביום ההולדת או לרכב על השור הזועם, להפגין את יכולות הגבורהשלו על קיר טיפוס משוכלל וכמובן לאתגר קצת את ההורים כדי לא להשאיר להם רגע משעמם.

ענק המתנפחים מכניסלכל אירוע כזה חוויה קסומה שתישאר חרוטה אצל הילדים, ותתפלאו אבל גם אצל המבוגרים.בסופו של דבר בכל אירוע אנו מוצאים יותר מבוגרים מתעניינים ומשתעשעים.
ברשותנו מתקנים מן החדישים והיוקרתיים בישראל שמותאמים גם למיקום במקומות ציבורייםואף בבתים פרטיים. גם אם נראה לכם שהבית שלכם לא יכול להכיל מתקן מתנפח או כל אטרקציהאחרת, תיווכחו לדעת כי אפשר להתאים מתקנים שונים וליצור מגרש משחקים גם בגינה הפרטיתשלכם.
אנו מספקים שירותי מוסיקה והגברה, ניתן להזמין גם מפעילים לילדים שידאגו שכל דקה ביוםההולדת תהייה מלאה ועסוקה, יש מגוון בובות ענק שיכולות לבצע את ההפעלות או לחלק מתנותופרסים לילדים.

אם האירוע מתקיים בקיץ יש אפשרות לעשות יום הולדת קיצית ולהזמין את הילדים להשתעשעבמתקני מים מגניבים .

היום נפוץ מאוד להקים פינת משחקים בבת ובר מצוות על מנת לספק עניין גם לגיל הצעיר שמגיעלאירועים ורוצה ליהנות ולהעביר את הערב בדרך המתאימה לו. מרבית האולמות כבר ערוכיםלהקמת פינה שכזאת והיא תורמת צבע רב לאירוע ומעניקה לו יוקרה ועניין.

לאירועים הללו ניתן להזמין גם מכונותנקניקיות או שערות סבתאשיעסיקו גם את הפיות של הילדים..

זכרו שבאירוע המשלב גם מתנפחים אין רגע משעמם. האטרקציות מוסיפות אווירה משוחררת ומהנהונותנת לילדים תחושה שהם באירוע חלומותיהם. הרי מה ילדים עוד צריכים חוץ מלחלוץ אתנעליהם ולקפץ בצחוק ובכיף..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא

מאת: גיאשיפוצים17/05/101150 צפיות
במידה ואתם מעוניינים להתקין מעלית בבניין המשותף בו אתם גרים, יש לבצע הליך מסוים שרק בסופו ינתנו לכם כל האישורים לבניית המעליות. כפי שיכולתם לקרוא בתקנת חוק המקרקעין המצורפת, על מנת להתקין מעלית בבניין, לא ניתן לעשות זאת על סמך רצונו של דייר אחד אלא על סמך הסכמתם של לפחות שני שליש מדיירי הבניין. כדי לקבוע האם לבצע את התוספת, יש לכנס אסיפת וועד אליה יוזמנו כל הדיירים. באסיפה צריכה להתקיים הצבעה דמוקרטית ולהיכתב פרוטוקול מדויק ש כל הנעשה.

מאת: גיאטיולים בחו"ל09/04/101066 צפיות
תאילנד היא יעד לכל אחד. המגוון האדיר מאפשר לכל מטייל למצוא בה את גן העדן הפרטי שלו. מתפנקים וחובבי טבע, צעירים עם אדרנלין ומבוגרים אשר מחפשים את הנינוחות והסתלבט, אוהבי תרבויות וטבע, צוללנים ואלה מביננו אשר הינם חולי הקניות , אנשי לילה ואלה המחפשים שלווה נפשית - וכמו שניתן להבין - לכל אחד תאילנד משלו... אבל תאילנד היא גם יעד מדהים למשפחה הישראלית. אפשר גם להתרחק מבנגקוק עד למשולש הזהב בצפון או לאחד האיים המפורסמים בדרום. זה לא ממש משנה באיזה יעד תבחרו, כי בכל מקום תוכלו לעבור חוויות מרגשות. ובכ

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211631 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202367 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/196000 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191797 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191576 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191697 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181691 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica