חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלול טיול מקיף בתאילנד - 3 שבועות ומעלה

מאת: ברווז תאילנדטיולים בחו"ל12/06/20103188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסלול בקצרה:
בנגקוק > השוק הצף > קנצ'נבורי > איותיה > צ'יאנג מאי > פאי > בנגקוק > איי דרום תאילנד - הצד המערבי / איי דרום תאילנד - הצד המזרחי > בנגקוק

המסלול בהרחבה:

בנגקוק:
העיר בנגקוק מהווה את
שער הכניסה לתאילנד כמו גם לאסיה כולה,. בבנגקוק תוכל ולמצוא הכל מהכל. מקדשים וארמונות מרהיבים כמו מקדש הבודהה השוכב וארמון המלך, מרכזי קניות מפנקים כמו סיאם סנטר ושווקים מרשימים כמו שוק סוף השבוע ועוד.
זמן מומלץ:  3 - 1 ימים.

השוק הצף:
אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר של בנגקוק שמייצג תרבות מסחר שהולכת ונעלמת מתאילנד. ה"שוק" הוא בעצם סירות קטנות עם סחורות מכל טוב של פירות, אוכל מקומי ומזכרות אותן ניתן לרכוש תוך כדי שאתם שטים גם כן במקביל לסוחרים. למי שרוצה ליהנות מביקור רגוע יחסית בשוק, נטול פקקי תנועה, מומלץ לו שיגיע בשעות הבוקר במוקדמות. 
זמן מומלץ: 1/2 יום

קנצ'נבורי:
עוד אחד מהאתרים המוכרים והמתויירים של תאילנד, המהווה סוג של "מושבה ישראלית", עם המוני ישראלים שמגיעים לכאן לפוש מבנגקוק המהבילה. מדובר בפנינת חמד ירוקה, רק שעתיים נסיעה מבנגקוק, ויש המוצאים בה אלטרנטיבה מסויימת לטיול בצפון תאילנד. בכפר הרגוע תמצאו שפע של אטרקציות כמו טיולים למפלים באזור, רכיבה על פילים, שייט נהרות ועוד.
זמן מומלץ:  5 - 3 ימים.

איותיה:
העיר איותיה, הינה אתר ארכיאולוגי הממקום כ-85 ק"מ צפונית לבנגקוק. איותיה, שימשה כבירת תאילנד השניה (אחרי סוקותאי) בין השנים 1350 עד 1767. בסיור באיותיה ניתן להתרשם משלל אתרי הקדושה, המקדשים והפסלים הבודהיסטים שבמקום.
זמן מומלץ: 1 יום.

צ'יאנג מאי:
בירת צפון תאילנד ונקודת היציאה לטרקים באזור. העיר מציעה אתרים תיירותיים רבים בין היתר מקדשים, ארמונות ושווקים וכמובן, מבחר גדול של קורסים, החל מבישול, דרך עיסוי ואגרוף ועד למדיטציה וויפאסנה. 
זמן מומלץ: 5 - 2 ימים.

פאי:
עיירה נעימה ושלווה בצפון תאילנד הנחשבת לאלטרנטיבה רגועה ופחות ממוסחרת יחסית לצ'אנג מאי השכנה. פאי מוכרת בקרב התיירים בעיקר בזכות "סיור פאי", הוא סיור ג'יפים בן 3-4 ימים, העובר בכפרים נידחים ובנקודות טבע יפיפיות. במהלך הסיור מבקרים ביערות, מפלים, נביעות טבעיות של מים מינרלים חמים, הרים, נחלים ומערות ובשבטי ההרים השונים כמו למשל "שבט ארוכות הצוואר". 
זמן מומלץ: 5 - 3 ימים.

בנגקוק:
חוזרים לבנגקוק, משלימים קניות וביקורים במקדשים, שווקים, שייט תעלות ועוד לקראת הנסיעה לדרום תאילנד והאיים.
זמן מומלץ:  3 - 1 ימים.

איי דרום תאילנד בצד המערבי:
נקודת המוצא אל האיים בצד המערבי הוא האי פוקט (שהוא בעצם יותר חצי אי). מפוקט תוכלו להמשיך לאי הקסום קו פיפי, לחוף ריילי ביץ' שבמחוז קראבי ולקו לנטה, שרבים מגדירים אותו כדבר הבא בתאילנד.
זמן מומלץ: 3- 10 ימים.

איי דרום תאילנד בצד המזרחי:
האיים בצד הדרום מזרחי הכוללים את קו סמוי, קו פנגן וקו טאו. קו סמוי וקופנגן, הם גדולים ומפותחים ומציעים שירותי תיירות מתקדמים כמו חנויות, מקומות בילוי וגם חופים קסומים. קו טאו לעומת זאת הינו יוצא דופן, הוא נחשב כאי בתולי יחסית המשמש כאתר צלילה פופולרי.
זמן מומלץ: 3- 10 ימים.

בנגקוק:
התחנה האחרונה בהחלט בבנגקוק, הזדמנות לעשות השלמות קניות ומקדשים לפני הפרידה מתאילנד. 
זמן מומלץ:  3 - 1 ימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הייחוד של ברווז תאילנד הוא בהגשת מידע פשוט, ברור וממוקד אודות תאילנד. ברווז תאילנד הוא חלק מקבוצת ברווז טיולים שמפעילה כעת מדריכי טיולים באינטרנט לתאילנד, הודו וסין.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברווז תאילנד

מאת: ברווז תאילנדטיולים בחו"ל13/06/101393 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא מידע כללי אודות תאילנד, בין היתר: גבולות וגיאוגרפיה, דגל וסמל וגם דת.

מאת: ברווז תאילנדטיולים בחו"ל12/06/101716 צפיות
אזור צפון תאילנד מציע למבקרים בו ערים ועיירות פסטורליות, עם נוף הררי וירוק, והמשמשות כבסיס יציאה לטיולים ברכב או ברגל (או רכובים על פילים) ליערות, מפלים, ונהרות באזור. במאמר זה תוכלו לקרוא אודות כמה מהאטרקציות המרכזיות בצפון תאילנד. בין היתר, העיר צ'אנג מאי ושבט ארוכות הצוואר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica